Hirdetés
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
Méterben milyen hosszan lehetett a dupla sárga?
[ Szerkesztve ]
-
guftabi96
addikt
A rádiós üzenetekről nincs semmi?
Az nem lehet, hogy a csapat szólt Rózsinak, hogy csak Alonso forgott meg, nincs ember és munkagép a pályán, nyomja neki, mert mire arra a helyre ér, már nem lesz ott Alonso?(#75981) Malibutomi
Én se komolyan gondoltam.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
-
-
Hát igen...
Jóval többen vannak egyébként. Ez az utolsó turnus volt.
[ Szerkesztve ]
-
GP2
Sirotkin mit megy[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
#70869248
törölt tag
válasz
kisza25 #76007 üzenetére
legközelebb meg fogja csinálni pont ez az.
Annak idején Monaco-ban elvette, azt feltételezni hogy most ugyanezt csinálta volna nem sok alapja van, viszont ez az eset után már ugyanezt fogja csinálni,...ezért gondolom rossznak a döntést,..most mi múlt volna egy pole-n?...semmi Vettel két sort is jött már előre rajtnál. Nincs arányban a pole azzal amit okozhat az ha valaki versenytempóban dönget komoly veszélyre figyelmeztető zászlójelzés alatt.
De mindegy, ennek most nincs tétje majd akkor kell visszatérni rá amikor ebből gond lesz. -
kisza25
félisten
válasz
#70869248 #76015 üzenetére
Nem tudom innen a fotelből felmérni, mennyire lehetett belátni a pályának azt a részét ami a dupla sárga után következett.
De megint ott tartunk, hogy a szabály az szabály, amit a jelek szerint az 1 tizedes lassítás kielégített.
Pontosítani kellene a szabályon, ahogy Hami is mondta# Seat Ibiza Sport #
-
lenox
addikt
Amugy az egy tizeden lovagoltok, de az idotartam, a szabaly meg sebesseg csokkentest ir elo, nem idoveszteseget. Szoval azt kene latni, hogy a telemetria mit mutat, anelkul talalgatas, a biroknak meg volt adatuk, az meg akkor nem talalgatas. Persze en is csodalkozom, hogy ez atment, de nem az egy tizedre kene fogni, ami raadasul ugyancsak talalgatas.
-
Random összefutottam Ted Kravitzzel és megtanítottam neki hogyan kell helyesen kimondani azt hogy Hungaroring. Aki látta tegnapi notebookját az érteni fogja..
-
#70869248
törölt tag
válasz
kisza25 #76016 üzenetére
egy kicsit másabb ez az eset, az egy autó helyhagyásnál lehet centiken vitázni, a kék zászlós beintésen lehet mérlegelni, viszont szerintem bizonyos eseteknél nincs helye megkérdőjelezni a zászlójelzést vagy a szabályt.
ilyenek a tiltó zászlók, de ilyenek a csúszós pályára figyelmeztető zászlók és a veszélyre figyelmeztető zászlók. volt kedvenc versenyzőm akit kiintettek fekete zászlóval jogtalanul és kiment, de uez kedvenc versenyzőm egy fekete zászlónál nem ment ki és futamot nyert...de nem is nagyon keménykedett vele a vetélytárs mert tudta ő is a fekete zászlót....szal sehonnan nézve nincs értelme megkérdőjelezni akár igaza van akár nem. A csúszós pálya dettó lehet hogy elbírja a tempót az az olajfolt, vagy simán csak hűtővíz, de lehet hogy sebességvesztés nélkül beleszáll a gumifalba, a sárga, pláne a dupla szintén, nincs arányban a lehetséges balesettel az hogy valakinek elveszik a körét vagy sem.
Az F1 ráadásul kirakat versenysorozat, nagy befolyással bír minden más FIA felügyelt sorozatra az itt hozott FIA döntés, pláne biztonságot érintő területen.
Nem kellene itt telemetriával vacakolni semmilyen esetben sem, sem ennél sem másnál.
...
Milyen sok idő telt el talán Nürburgring amikor a leszakadó esőben az első kanyarban röpködtek ki a versenyzők miközben a traktor bent mentett a sóderágyban? Talán más volt a helyszín...lehet van aki pontosabban emlékszik, vagy 6 autó érkezett arra a területre. Semmi.
Aztán egyszer csak Bianchi. Nincs értelme károgni amíg nincs komoly baj, csak sztem aránytalan a kör megtartása a lehetséges következményekkel -
JJános
addikt
Jó kis gumicsont volt ez a Rosberg féle pole.
Uraim! Tétre, helyre, befutóra, tegyétek meg tétjeitek!
1. Rosberg 2. Kimi. 3. RicciardoAki a meleget szereti hóember nem lehet.
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem úgy kellene dönteni, mit a fociban a bíró, hogy valaki a saját belátása szerint döntsön. Van 1db bíró, aki mérlegel, és dönt. Mondjuk Rosberg esetén törli a kört, amivel 2., és onnan a nem megfelelő mértékű lassítás miatt még mondjuk 5 hely hátra.
Mindenki tudja, hogy valami ilyesmit kellett volna kapnia, de ezek az írott szabályok sosem adnak ilyen lehetőséget, ráadásul szerintem a szabályok nem ütik meg a mércét. Amatőr, ahogy meg van írva, és nem gondolnak a részletekre, hanem menet közben változtatnak meg toldozgatják-foltozgatják, ráadásul nem sok sikerrel, mert ez a dupla sárga zászló nem 2 hónapja van az F1-ben, és tegnap látszott, hogy mai napig nem jó.Hogy mennyire nem jó, és mennyire túlbonyolított a szabálykönyv, azt nagyon jól visszaadja, hogy mi a f.ért engedték azokat a pilótákat a Q2-be bejutni, akiknek "-" volt neve előtt a sorrendben, vagyis nem tudtak 12. időt futni. Átsiklottak az egész felett, aztán akkor jöttek rá, hogy ez így nem igazán szabályos, amikor olyan autók voltak a Q3-ban, akiknek a Q2-be sem sikerült bejutni, merthogy még a versenyre sem tudták kvalifikálni magukat. A korona az egészen, hogy az egyik ilyen túl lassú autó a 3. helyet tudta megszerezni, vagyis nem, hogy 7%-al lassabb, de még 1%-al sem.
Itt is az kellett volna, hogy egy állandó bíró dönt, és még a Q1 végén közli, hogy az egész etapra nem veszik figyelembe a 107%-os szabályt.
Most csak azért maradt mindenki a helyén, mert a továbbjutókra egy másik szabályt vettek figyelembe, míg a kiesőknek az FP3-as idejüket vették figyelembe, ami egy marha nagy véletlen miatt pont egyezett a Q1-ben levő sorrenddel. -
lenox
addikt
válasz
[CS]Blade2 #76026 üzenetére
Valasszuk azert szet a dolgokat. Van a szabaly, az incidens, a dontesi mechanizmus, meg a dontes. Nyilvan mindegyiket lehet biralni, de egy adott szituacioban a dontesen kivul a tobbi adott. Ha latni a telemetriabol, hogy ott mindenki 150-nel ment at utana 20 masodperccel, o meg 70-nel, akkor nyilvan szignifikansan lassitott, ha 140-nel akkor nem lassitott, ha meg 120-szal akkor lehet vitatkozni. Ha meg nem tudod az adatokat, akkor meg talalgatsz, es en azt tippelnem, hogy nem tudod. Hiaba 'tudja' mindenki, hogy mit kellett volna kapnia, adatok hianyaban ez csak mezei talalgatas.
-
lenox
addikt
válasz
quailstorm #76024 üzenetére
Ott hibadzik az okoskodas, hogy arra epul, hogy nem lassitott. Honnan tudod, ranezesre? A birok megneztek a telemetriat, es szerintuk lassitott. En megneztem a videot, meg egyeb adatokat, nekem nem tunt szignifikansnak, de nem tennem fel ra a vb-t, egy pole-on pedig mulhat a vb. Mondjuk szerintem ugyis bedaralja Hamilton, de aztan az is lehet, hogy nem.
-
kisza25
félisten
válasz
#70869248 #76022 üzenetére
Ne nekem mond, nem én hoztam ezt a döntést
Én is azt mondom, hogy dupla sárga, akkor azt csinálja amit akkor kell
Azt itélték meg, hogy szabályos volt, akkor mi a fejünk tetejére is állhatunk akkor sem lesz semmi.
Amúgy pl. fociban, hányszor fúj be rosszul a bíró és azzal sem tudsz mit csinálni# Seat Ibiza Sport #
-
-Mike-
addikt
GPS adatok Rosberg két köréről a q3ban [link]
His previous PB lap: 183, 188, 192, 201, 205, 209, 212, 213, 209, 202, 197, 192, 188, 181, 178, 174, 169, 167, 164, 160, 157, 158 ... entry turn 9
Yellow flag lap: 181, 190, 194, 199, 196, 195, 192, 189, 185, 177, 174, 170, 167, 164, 160, 159, 157, 152, 153, 158 ... entry turn 9
-
guftabi96
addikt
Új pletyka: Vandoorne a Manornál az év második felétől. Én örülnék egy Wehrlein - Vandoorne párosnak
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
lenox
addikt
válasz
-Mike- #76030 üzenetére
GPS, annak milyen a pontossaga, en azt tippeltem, hogy erre alkalmatlan, de nem ertek hozza. Meg az jut meg eszembe, hogy mennyivel valtoztak kozben a palyaviszonyok, illetve a fia dntesben 'into turn 8' van. Na mindenestre ha ez pontos adat lenne, akkor el kellett volna meszelni, ha viszont jobbak voltak a korulmenyek meg ez nem is teljesen pontos, akkor meg az is lehet, hogy jo volt a dontes.
-
quailstorm
nagyúr
Maradjunk annyiban hogy dupla sárga esetén az lett volna az elvárás hogy meg sem próbálja befejezni a kört. A dupla sárga súlyos veszélyt jelent (ehhez képest sehol semmi nem volt). A GPS adatokat látva örülök, hogy nem született egyértelműen rossz döntés, annak is hogy nem volt sok konteó hogy Alonso direkt segítette Rosberget.
Magam részéről szurkolok neki hogy nyerjen oszt ennyi, több vitát nem ér meg.
-
-
ricsi8800gt
addikt
0.50ms látszik a sárga zászló [link] Nem igen lassított le Nicó
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
lenox
addikt
válasz
quailstorm #76037 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy dupla sárga esetén az lett volna az elvárás hogy meg sem próbálja befejezni a kört.
Ennyiben biztos ne maradjunk, nincs ilyen elvaras, ha lenne, akkor a szabalykonyven kene benne legyen.
-
Ciccuka
addikt
Jobb esőgumikat követelnek a ferrarisok
Nekem ez a mai GP2 dög unalmas volt. Tegnapi még elment. Ha ilyen időjárás lesz F1-en is, akkor sok izgalomra nem kell számítani alighanem.
[ Szerkesztve ]
🏎️ 🏁
-
válasz
quailstorm #76024 üzenetére
Ezt mennyit kerestem, hogy melyik verseny volt. Köszi, ezer hála.
-
KraX
senior tag
-
Ciccuka
addikt
válasz
Ciccuka #76043 üzenetére
Az elmúlt években a Forma-1-ben bevett gyakorlattá vált, hogy nagyobb eső esetén az időmérőt, futamot halasztják, leállítják, esetleg biztonsági autó mögött köröznek az autók.
A Magyar Nagydíj szombati időmérője is rendes zuhét kapott, a kvalifikációt 20 perces halasztás után indították, majd az erősödő eső miatt megszakították, később pedig még három alkalommal kellett leállni, mert a vizes pályáról sorra csúsztak le az autók.
A ferraris Sebastian Vettel szerint a gond a Pirelli esőgumijaival van, amik egyszerűen nem alkalmasak a feladatuk betöltésére. A hungaroringi kvalifikáció után nem titkolta az elégedetlenségét, az első Red Bull-os futamgyőzelmével példálózott:
“Nos, azt hiszem, a legemlékezetesebb verseny számomra a 2009-es Kínai Nagydíj, ami nekünk igazán jól sikerült, de baromira esett, viszont semmi gond nem volt. Messze nem volta annyi gond az esővel, mint manapság, szóval szerintem kimondhatjuk, hogy a jelenlegi teljes esőgumi nem jó. Nem először merül fel kritika – a gumi nem változott, szóval a kritika is marad” – magyarázta Vettel.
🏎️ 🏁
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
- [Re:] Samsung Galaxy S5 (2/16GB, független, külsőleg csúnya)
- XPEnology
- [Re:] Samsung Galaxy A5 2015 | Platinum Silver | MSM8916 Snapdragon 410 | Telenor | 16GB | 2GB RAM
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Asus r9 290 4gb - 2 slotos Alpenföhn Peter 2 hűtessel
- Milyen videókártyát?
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Balázs eladja ezüst paripáját. Macbook Pro 2015 - kiváló 13", 256 GB SSD, 8 GB RAM, magyar
- Latitude 7400 2-in-1 - 8.gen i7 - 16GB - 512GB - FHD Touch
- Újszerű HP ProBook 455 G3 Multimédiás Netezős Üzleti Laptop 15,6” AMD A8-7410 4Mag 8Gb 256Gb SSD HD
- Nvidia Quadro Videokártyák 2-3-4-8GB PCI-express, Számla + Garancia
- AMD Videokártyák 1-2-4GB PCI-express, Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Wellness Gate System Kft.
Város: Budapest
Cég: Netrix Internet Kft
Város: Budapest