Hirdetés
- Milyen program, ami...?
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- [Re:] Mobiltelefonos szerződésekkel trükköztek, csalás a vád ellenük
- PR-Telecom
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Aliexpress tapasztalatok
- [Re:] Új megoldásokkal erősít a felhőversenyben a Microsoft
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- [Re:] Közel 30 ezer Mac gépen találtak alvó kártevőt
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #50999 üzenetére
Alig követtem az eseményeket, de, ha jól értem, a 10. hely 20 millió dodo, a 9. 40 milla dodo. A Marussia, ha nem tud elutazni, akkor elesik a 40 millától, és a Sauber nyer a dolgon +20-at. A Caterham meg csinál a 0-ból 20-at, azzal, hogy indul, mert egyébként őket is kizárnák a f*ba.
Nem tudom, hogy mennyire kell részt venniük a pénteki edzéseken, az időmérőn, és a futamon ahhoz, hogy a Marussia távolmaradása esetén meglegyen a 10. hely.
Így egyébként a Saubernek sem kell megerőltetnie magát, ha csak a Caterham nem szerez valahogy pontot, akkor megvan a 9. hely, csak a minimumot kell nekik is teljesíteni, hogy nehogy kizárják őket.
Nagyon át kellene nyálazni a szabálykönyvet, hogy mi az a minimum, amit teljesíteniük kell, hogy ne zárják ki őket. Pl. elég-e ha csak 1 autó van 1 pilótával, az edzéseken és az időmérőn csak bent ül sisakban az összeszerelt autóban. Ha tényleg annyira gatya a gép, akkor edzések nélkül az időmérőn nem tudna 107%-ot, és akkor nem mehet a futamon. Ha pedig mehetnek, de a gép nem megy lábon körbe, akkor nem tudnak felállni a rajtrácsra. Érzésre az elég lehet, hogy a boxból indulnak, és a rajtnál ottmarad, és betolják a boxba rögtön az első körben.
Érzésre, ha ennyire kicentizik, akkor lesz ennék még folytatása, mert ezért a produkcióért nem hiszem, hogy szívesen kifizetnének 20 millát, inkább felosztanák egymást között a csapatok, vagy megtartaná Börni. Lehet azért fizette az utazást, mert tudja, hogy ez lesz. A másik, hogy valszeg biztosra akar menni, hogy meglegyen a minimum létszám, mert azt meg ő vállalta a pályákkal kötött szerződéseiben. -
Nowhereman
őstag
válasz
echterion #50998 üzenetére
Nos, egyetértek, a multik (de nem csak azok, hanem az idejött kisebb nyugati cégek is) erkölcsi szintje kb. a a haláltáborok vezetői szintjén van. Belül minden a profitról szól, ugyanúgy, mint a kínai foxcom rémiparban, csak talán egy kicsit finomabban, az európai "normák"-nak megfelelően (bár annak a szlovák nyelvtörvény is megfelel). A munkásokat nem is csak az adókedvezmény miatt nem veszik fel, csak napszámban dolgoztatják, hogy utána, mikor a beszívott ez+az után 10 év múlva lerobban a melós, akkor ne lehessen mondani hogy egy szellőztetésmentes műhelyben veszélyes cuccokkal dolgozott (no hiába - az ő szemükben a magyar is csak a nigger egyik árnyalata). Jó áru: amit le lehet nyomni a vevő torkán. Életveszély? - csak jogi és pénzügyi következmények szintjén.
A sajtó meg dettó: Bianchiról csak éppen azt nem közölték, hogy szépen megreggelizett, és holnap sajtóértekezletet tart - talán mára már az is lenne a hír, ha nem jön a javítás - lélegeztetőgép nélkül lélegzik és szállítható.
A Catterhamnél lévő állapotok is valszeg el vannak túlozva .A nyugati melóst meg ha láttál már volna - sokuk már attól is rinyál, ha más márkájú nyomatékkulcsot nyomnak a kezébe.A sajtó már semmi más mint figyelemelterelő, agymosó, véleménymanipuláló iparág, ahova el lehet tenni a reklámokat. A lényegi igazság közlése a sajtóban többnyire tilos. Az igazság csak a sorok közt szűrődik ki néha. No mindegy - a Catterham minősége a NAV botránnyal és az ukrán válsággal ellentétben mindenki számára világos lesz a hétvégén.
Utánam a kondenzcsik!
-
Atlantis
veterán
válasz
Delerium #51000 üzenetére
Jobb is lesz, ha kiélvezi a minőséget, amíg lehet, hamarosan úgyis át kell szokni az olasz vasakra.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Nowhereman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #51001 üzenetére
Látom azért dereng itt egyeseknek, hogy mi miért van.
Bár, hogy miért fizette börni a Catterham útját, abba hátsó okként szerepelhet, hogy ezzel akarja csökkenteni annak a veszélyét, hogy a kis-csapatok fellázadjanak - a Force India, Lotus és a Sauber már úgyse nagyon tudna előre lépni, de ha nem állnak fel a rajtrácsra...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #51001 üzenetére
sztem senkit nem zárnak ki,a Marussia pontjait nem veszik el, én legalábbis nem olvastam ilyet. Nem kapják meg a közvetítésből nekik járó pénzt mert nem teljesítették a vállalt futmszámot, de arról nem tudok hogy elvennék a pontjaikat. Szvsz a Sauber és a Caterham is marad a fenekén, a Caterham azért hajt hogy ott legyen.
A Marussia-nál lenne nagy lehetőség szakítani, ahogy arra Wéber Gabi utalt is, de nem tudták megcsinálni hogy visszajöjjenek. -
JColee
őstag
válasz
#70869248 #51005 üzenetére
húha derült égből... Hivatalos: Alonso távozik a Ferraritól
Vajon hova megy? -
#70869248
törölt tag
válasz
JColee #51006 üzenetére
na akkor már csak arra lennék kíváncsi hogy kellett-e valakinek fizetni, ...gondolom a Honda-nak így már nem kell, hiszen a Ferrari kiléptette Fernando-t.
De hogy a Ferrari fizet-e Alonso-nak....sztem valamennyit muszáj még jóbarátok közt is, elvére jelenlegi szituban még is csak eltekintett a szerződése kitöltésétől
Most azt szegény kaparhat a a Honda-nál...háát nem is tudjuk Fernando, ez a Magnussen gyerek is elég ügyes meg ugye olcsó is, ez a Button meg milyen tapasztalt,...meg ugye olcsó is.
Neked meg ugye elvileg most nincs helyed....jut eszembe te ugye olcsó vagy, ..nem? hm-hmm
...
persze hülyeség, minden megy a maga útján..[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Remélem, Seb is legalább annyira sikeres lesz, mint a most távozó Fernando, de ez a minimum. Ugyanakkor nagy szívás Fernandónak, hogy ennyire nem jött be ez az olaszországi kaland, rosszkor érkezett a Ferrarihoz a mezőny vitathatóan legjobb pilótája.
-
Malachi
addikt
válasz
Motion_Blur #51008 üzenetére
szégyen volt ez a pár év, eredmény nélkül távozik. elpocsékolt idő.
-
Male
nagyúr
válasz
echterion #50996 üzenetére
Igen, és? Hol a szabály?
Ráadásul amit írtam "Amennyiben annak tényleg semmi baja ettől" az pont takarja azt, hogy pl a tűzkárnál bevizsgálják az alkatrészt.
(a cikkbeli elemnél meg... amikor a műanyag alkatérsz elég, hát attól a titán rész még egyáltalán nem biztos, hogy sérül... sőt, elég valószínűtlen...)\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu
-
kukinyo
addikt
Szét röhögném magam ha jövöre Kimi vagy Vettel lenne a vb.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Delerium #51022 üzenetére
A Red Bull a mélyrepülést már az ominózus előzésüggyel megkezdte, csak Idén kezd látszani az eredmény. A Ferrarinál sem azonnal jelentkeztek a tünetek Sumi-Brawn gárda elűzését követően. Persze olyan mélyre nem süllyednek, hisz van lóvé, csak kérdés hogy meddig tudják majd magyarázgatni a szerényebb eredményeket a marketingosztálynak.
A Ferrari érdekesebb - a tervezőgárdájukat (amelyik rendre olyan autót hozott ki a szezonnyitóra, amelyik úgy ment mint disznó a jégen) nekilátnak még jobban szétzülleszteni, közben leszerződtetik nagy pénzért azt a két pilótát, amelyik majdhogynem legkevésbé tud mit kezdeni a mostani stabilitásvesztéssel.[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Delerium
aktív tag
válasz
Nowhereman #51025 üzenetére
Vettel és Kimi miatt nem aggódom, remélem, hogy hamar összerázódnak egymással, Vettel meg külön a Ferrarival is. Azt azért tegyük hozzá, hogy Vettel most is a 4. helyen áll a bajnokásgban ami azért annyira nem rossz eredmény ha azt vesszül alapul, hogy az első teszteken örültek, hogy ki tudtak gurulni a pályára valamelyik Red Bullal.
Kíváncsi leszek, hogy Ricciardo és Kvyat, hogy fog boldogulni egy elvben jövőre erősebb, jobb Renault motorral szerelt kocsival. Bírom Ricciardot, de én Kvyatot jobban támogatom, hiába tapasztalatlan, látok benne potenciált."I fight for the Users"
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #51025 üzenetére
Ez a Ferrari dolog furcsa egy helyzet, mert ha(!) beletörik Vettel bicskája, ...és mire kimondják hogy beletört addigra Kimi már nem lesz szvsz. ...Szal akkor 3 világbajnok nem tudott címet nyerni, ilyen pedig NINCS. 3 világbajnok nem lehet hibás
Ezt nem lehet kijelenteni. Tehát a Ferrari-nak nyernie kell egyet legalább. Különben qva nagy gáz van és mindenkit kirúgnak, és még akit már kirúgtak azt is kirúgják megint.
A Red Bull-nál én is érzek egy hátrébblépést, Vettel döntése végül is érthető, de úgy érthetőbb, ha belelátott a Red Bull következő éves terveibe. Nagy baj nem lesz, mert a csapat zseniális, profi szerelők, sallangmentes jó működés, átlagosnál jobb taktika szvsz, és az autó sem fog radikálisat változni...egyedül a motorral voltak komoly problémáik. -
Enzolord
addikt
válasz
#70869248 #51028 üzenetére
Az tiszta sor, hogy a legkevésbé hibásak a pilóták a Ferrarinál...
Évről évre elkúrnak valamit, és van, hogy év végére behozzák a lemaradást, de az már késő, de olyan is, hogy impotensek maradnak egész évben....
Jó lenne, ha végre összekapnák magukat, mert a kifogás ládikó már üres...Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #51025 üzenetére
Én arra számítok, vagy legalább is remélem, hogy Rai és Vettel közel hasonló gépet szeretne, és akkor sokkal könnyebb dolguk lesz, mert amilyen változtatást fog kérni magának az egyik, az jó lehet majd a másiknak is, és akkor talán könnyebben, hamarabb a pilóták stílusához illő gebét hoz össze a Ferrari. Most volt nemrég egy cikk, amiben írták, hogy 2005-ben pl. a Mclaren külön első felfüggesztést csinált Kimi-nek és külön Montoyának. Két eltérő stílust a gyakorlatban így lehet kezelni, de akkor 2 irányba kell fejleszteni, ami nyilván megossza a kapacitást, és mindkettő lassabban fejlődik, mintha minden erőforrással egy irányba fejlesztenek. Vettel-nek mondjuk korábban kellett a nagy hátsó leszorítóerő, míg Kimi mindig előre szeretne minél többet, de mindkettő az első gumikat terhelné, és az idei szezon elején egyiküknek sem tetszett az idei fékrendszer, lehet, hogy ugyanabból az okból kifolyólag.
A Mclarenhez én Alonso-Button felállást erősebbnek tartanám, de ebből a szemszögből rájuk két irányba kellene fejleszteni, vagy az egyiknek kedvezni. A dán kiscsávónak talán jobb lenne egy Alonsora fejlesztett gép, mint Buttonnak.
-
DopeBob
addikt
válasz
[CS]Blade2 #51030 üzenetére
Ha jól tudom, Button volt az egyetlen, aki felül tudta múlni Hamiltont pontversenyben... jó lenne, ha ezt Alonsoval is megcsinálná
Számomra Button a legszimpatikusabb pilóta az egész mezőnyben, jó volt 2009-ben, mikor VB volt, sokat nyilatkozott, és sokat is foglalkoztak vele. Jó lenne, ha maradhatna még 1-2 évet
MZ/X
-
Motion_Blur
félisten
Alonsot megizzasztották a sajtótájékoztatón: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #51032 üzenetére
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Blackmirror #51034 üzenetére
Ilyen szokták bedobni, hogy Yes, még akkor is amikor nem illik oda.
1:40-től
-
kisza25
félisten
# Seat Ibiza Sport #
-
-
Delerium
aktív tag
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #51028 üzenetére
Hát a kirugdosásoknak nagy hagyománya van a Ferrarinál, Monti meg túlélt egy 20 éves aszályt is (és mennyi nagyágyút elfogyasztottak közben) - a Ferrarinál még elviselik, ha nincs meg a vb, de azt már kevésbé, ha egyszer se nyernek a szezon során az nemzeti tragédia... No most jövőre, ha nem javul a helyzet, akkor még a pódiummentes szezon is fennállhat.
Azonfelül a Ferrarinál hagyománya van az 1.+2.-nak, úgyhogy helyből meg lesz nehezítve a csapatszellem...Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
Látszik, hogy szezon vége van, valahogy mindenki nyugodtabb, felszabadultabb volt a sajtótájékoztatón.
-
pocokxx
Közösségépítő
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #51044 üzenetére
Ja, Rosberg eléggé kilóg a sorból, ős a viszonyítási alap.
-
Male
nagyúr
válasz
echterion #51045 üzenetére
Vagy csak amit írtam, és többször idézetem is, képtelen vagy értelmezni
Segítek: a tényleg semmi baja nem azt jelenti, hogy sikerült letörölni a kormot róla, hanem hogy semmilyen sérülés, anyagfáradás nincs rajta, tehát biztonságosan képes ellátni a feladatát.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu
Hozzászólok Aktív témák
- SONY LCD és LED TV-k
- [Re:] Használt Xbox One 500 GB a Playbox-tól
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- [Re:] BONTATLAN !!! iPhone 11Pro GOLD 64GB EU kártyafüggetlen,1év Apple gari,FULLFULL
- Xbox tulajok OFF topicja
- [Re:] [fantomzoR92:] 7 kártyás Mining Rig (1 x RX 470 8GB, 2 x RX 480 8GB, 4 x GTX 1060 6GB)
- Milyen processzort vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
- iPhone 7 32GB Gold kártyafüggetlen nagyon szép állapotú- 1 hónap garancia, számla (S657)
- PowerColor Radeon RX 580 Red Devil 8GB OC GDDR5 AXRX
- Eladó MINDEN IS [Újracsomagolt, leértékelt termékek]
- IPhone 7 32GB Rose Gold! Karcmentes hibátlan állapot! Apple Garancia: 2021.11.18 Media Marktos
- Lenovo Thinkpad T470s, 14'' FHD IPS, i5-6300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, dupla akku, 6 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Wellness Gate System Kft.
Város: Budapest
Cég: Ideastyle Professional Kft.
Város: Budapest