Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Program promók
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tomato firmware
- Banggood akciók, kuponok
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
Csapoati
Topikgazda
-
Nowhereman
őstag
válasz
quailstorm #41962 üzenetére
No te sem vagy kispályás a parasztvakításban! Van úgy 20 mozgóképfelvétel minden irányból, te meg egy nyamvadt állóképre hivatkozol. Ez pont az a stílus amikor egy könyvből kivett félmondatot ismételeget valaki, és a fülét is befogja, ha a könyv maradéka kerül elő.
Utánam a kondenzcsik!
-
Csapoati
Topikgazda
válasz
Viktor77 #42004 üzenetére
Perez had no reason to go off his line, unless he was trying to outbrake Vettel. Na ez utóbbit nehezen hiszem a hibás fékjeivel...
Regardless of his reason he didn't check his mirror & caused a collision from this movement.Ez hol igazol téged?
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
Viktor77
félisten
válasz
Csapoati #42006 üzenetére
Nem írtam, hogy szerette volna megelőzni Vettelt.
Nézd már azt a szerencsétlen vonalat. Ment a pálya korábbi ívén. Tilos lett volna?
Massa meg jobbra kormányoz, jobban mint Perez balra, ha tetszik, ha nem.
Félreértés ne essék, én nem Massa ellen vagyok. Az ellen, hogy a felek meghallgatása nélkül kihozták Perezt hibásnak, pedig közel sem egyértelmű.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
mefistofeles #41998 üzenetére
Eddig is szoros volt. Az első és az előző kettő futamon kívül volt 4 futam. Ebből 1x már az időmérőn bukta volt, és ezt vitte a versenyre magával, 1-szer nem működött a telemetria, a maradék kettőn viszont az időmérőn kikapott, de a versenyen a rosszabb taktikával (1-3 körrel későbbi csere, mikor a korábbi az előnyős) a dudára könyökölve egyszer 0,6 másodperccel, egyszer pedig 1 másodperccel mögötte ért be. Mindkét oldalról figyelve ez lehetne 4-3, 5-2, 3-4, vagy 2-5 is.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Gab.68 #41995 üzenetére
Az a baj hogy továbbra is csak belemagyarázás amit csinálsz. Mi az hogy "ha tudna néha veszíteni"
Monacoban minden idegesség ellenére egy rossz kormánymozdulata nem volt, végig nyomás alatt tartotta Rosberget, csak egy hibára várva.
Most is megcsinálta amit kellett, az hogy a te fejedben ez úgy él hogy Hamilton egy idióta aki csak a gázt tudja lila fejjel taposni csak az egyéni problémád.
Amúgy annyira gyilkolja a technikát hogy jobban fogyaszt, mert sokkal jobban csinálja a "lift and coast"-ot, amivel pont hogy a fékeket kíméli. A gumikat is jobban kímélte, azzal együtt hogy a rajtnál visszaesett, aztán kapart vissza még mindíg simán gyorsult mikor Rosberg kiállt elöle, vagyis jobbak voltak a gumijai mibt az elöl tisztán autizó Rosbergé. -
Csapoati
Topikgazda
-
quailstorm
nagyúr
válasz
Nowhereman #42005 üzenetére
Mert mi a szart szedjek elő amin látszik hogy Perez autója az ütközés előtt balra áll?
Nálam te tiltólistás vagy, társalgást befejeztem.(#42011) Viktor77: csak arra tudok gondolni hogy a hibás fék miatt kapott büntetést. Mert azzal ilyen helyzetbe nem szabad belemenni.
Nem szokta az FIA az indoklást is közzétenni?[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
quailstorm #42012 üzenetére
Itt megnézhető minden a stewardok döntéseiről:
[link] -
Viktor77
félisten
válasz
Malibutomi #42013 üzenetére
Itt simán annyi van, hogy irányváltás miatt.
-
Motion_Blur
félisten
Ezért (is) került előre Button a végén: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
quailstorm
nagyúr
válasz
Malibutomi #42013 üzenetére
Kösz.
Nem túl bőbeszédűek. Egyébként ha maradunk a vallási témánál, Pereznek két oka lehetett letérni a Vettel által is autózott ideális ívről:
1. megelőzni Vettelt, aminek kicsi a valószínűsége, tekintve hogy közel se volt, meg rossz is a féke
2. Massa előtt bezárni a kaput. Csa Massa meg túl gyorsan jött. -
giigz
veterán
válasz
Viktor77 #42007 üzenetére
"Massa meg jobbra kormányoz, jobban mint Perez balra, ha tetszik, ha nem."
Ez ebben a formában igaz, csak a jelenlegi helyzetben jelentősége nem sok van. Vegyünk egy példát: Ha van egy jobbos kanyar, ketten fordulnak el, de aki belül van a kanyarban, a kanyar közepén elengedi a kormányt, a kormány egyenesbe áll, és nekimegy a külső autónak. Akkor a külső autó a hibás, mert be akart kanyarodni? Ugyanez a mostani Massa-Perez is. Mindig van egy elvárt magatartás. Most az volt az elvárt, hogy Perez értelmesen be akarja venni a kanyart, és ehhez nem fog befele tartani, mivel a külső ívről kell venni a kanyart, és nincs értelme balra mozdulni. Massa azért tart jobbra, mert az kell ahhoz, hogy be tudja venni a kanyart, vagy Perezt kifékezze, vagy Perez mögé soroljon, de nyilván ki akarta fékezni, és ezért úgy gondolta, hogy Pereznek elég lesz 1-2 autó hely, ennél többet nem kell Massának beáldoznia a kanyar bevétele és Perez kifékezése érdekében. Így sem tartott Massa nagyon Perez-re, bőven hagyott tartalékot is, de ugye még ez sem volt elég, mert ahelyett, hogy Perez olyan íven ment volna, ami elvárt, és ahhoz kell, hogy értelmesen bevegye a kanyart, egy icipicit balra tartott. Tehát ha jobbra megy a pálya íve, és Perez balra tart, Massa pedig szintén a pálya ívével azonos jobbra tart, akkor ha Perez megy félmétert balra, Massa meg az elvárt "norma" szerint jobbra 1 métert, hogy jól be tudja venni a kanyart, akkor már 1,5 méter távolság írható Perez számlájára, ami teljes mértékben az ő hibája. Ezt tetézi az, hogy meg lett vizsgálva a telemetria, amiből a felvételeken látottakat megerősítették, és így róttak ki egy büntetést Perez-re.
Részemről a téma lezárva, egyébként is túl van tárgyalva már, csak leírtam a véleményem, amit helytállónak érzek.
A végkövetkeztetés pedig az, hogy Wéberben csalódtam...
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz
quailstorm #42012 üzenetére
Helyes, én sem szeretem a magadfajta bámri-hazugság-csak- "igaza "-legyen emberekre pocsékolni az időmet. És ha már legalább elovasnád amit ír a másik, ahhelyett hogy az egódat smirgliznéd, rájöbnnél hogy nem állítottam, hogy Perez nem húzott Massa felé. Kérlek nekem írj, van itt ember bőven, akit lehet ilyen nívón vakítani.
Utánam a kondenzcsik!
-
PumPi
őstag
-
quailstorm
nagyúr
válasz
Nowhereman #42018 üzenetére
Még mindig nem értem mi a bajod a képpel. A stílusod meg kritikán aluli.
-
válasz
[CS]Blade2 #42008 üzenetére
Van igazság abban amit írsz de ezt nem tudom értelmezni
"Mindkét oldalról figyelve ez lehetne 4-3, 5-2, 3-4, vagy 2-5 is."
Milyen "mindkét oldalról"? Van valami alternatív valóság vagy mi?
Én szeretek a tényekkel érvelni az alapján pedig a futamgyőzelmeket tekintve 4-2 Hamilton javára + neki volt két autó hiba miatti nullázása, így vezet Rosberg 22 pontal. Ennyi a tény és az, hogy Hamilton hiába vezeti a többi márkához képest karrierje legjobb autóját mégis pokoli nehéz lesz ha VB címet akar szerezni. márpedig akar.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Zso2
őstag
válasz
Peat;) #41900 üzenetére
Én nem tudom te mit nézel, ha neked meggyőzőbb Rosberg, Tisztán látszott,hogy Hamilton gyorsabb 2x-3x feljött rá és mit csinál Rosberg kiegyenesíti a kanyart és újra megkönnyebbülhet,így kidobott Hamilton gumijából jó pár üldöző kört... Rosberg jóval le van maradva tempóban Hamiltontól. Ott nem egyenersíti le a kanyrt és avval a "friss" gumival még simán beelőzte volna. tána Rosbergtől úgy elnyult volna mint a huzat, tisztán látszott,hogy Rosberg úgy feltekerte már az autót,hogy nemhogy az üldöző erőlködött,hanem ő elől..
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Csapoati
Topikgazda
-
válasz
Viktor77 #42007 üzenetére
Nem akarok beleszólni, meg azzal, hogy valakit is büntettek, én sem értek egyet, de..
A pálya vonala jobbra tart, ebben az esetben az ideális ívet követve enyhén jobbra dőlő kormány kell. Ez volt Massa esetében, amikor már a Perez melletti "sávban" volt. Az, hogy egy jobb ívű kanyar esetén a kormány kicsit balra dől Perez esetében, az annyit jelent, hogy a pályaívhez(nem a relatíve egyenes mozgáshoz) mérten jobban balra fog húzni. Az egyeneshez mérten is, így meg a pálya vonalához mérten méginkább.
Ehhez hozzájön az, ami a felvételeken látszik, hogy Perez Vettelhez mérten jóval korábban fékez, akkor, amikor egyidőben balra is húzta a kormányt. Na, szvsz ezért kapta a büntetést.
Lehet azzal érvelni, hogy szar volt a fék, de akkor meg nem kell ilyen manőverbe belemenni.
Everybody lies.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
mefistofeles #42024 üzenetére
Rosberg szemszögéből nézve szerencsés és szerencsétlen oldalról, és hamilton szemszögéből ugyanez. Hamilton tegnap valszeg második, de az első futamot lehet megnyerte volna. Rosbergnek, ha külön stratégája van, akkor hamilton négyéből 2-t behúzhatott volna. 2 futamon volt nagy különbség, abból az egyiken Rosbergnek problémája volt. 7-ből így gyakorlatilag 1-en volt olyan, hogy nem volt kérdés, bár ott is a 2. taktikai hátrányban volt. Sok dolog befolyásolta eddig a meccset, de a 4-2 vagy ha minden futamot nézünk, akkor 4-3 valamint a ponttábla sem tükrözi, hogy mennyire szoros a dolog már most.
Valszeg, ha ez így marad, akkor lehet, hogy a dupla pontos szabály fog dönteni.
A lényeg, hogy az időmérőn megkönnyítheted a dolgod, de a kulcs, hogy a rajtnál vagy az után, de még az első kiállás előtt elől legyél, és akkor onnan már sínen vagy, mert azonos autóval marha nehéz annyival gyorsabban menni, hogy erőből meglegyen a dolog. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz
Motion_Blur #42015 üzenetére
-
válasz
Viktor77 #42033 üzenetére
De ha Perez is követi a pályát, akkor sem mennek össze.
Persze, joga megvan, hogy ne tegye, és behúzódhat Massa elé, de akkor úgy, ahogy illik. Most viszont az történt, hogy amint elkezdett Massa elé húzódni, már fékezett is, míg még Massa vidáman a gázon állt. Hangsúlyoznám, szvsz az volt itt a gond, hogy fékezés közben akart behúzódni.
Everybody lies.
-
válasz
[CS]Blade2 #42031 üzenetére
Nagyon másként látjuk a dolgokat...
Szerencse? Balszerencse?
Mondjuk nem tudom mi köze volt ezeknek a fogalmaknak ahhoz, hogy Rosberg (ha jól emlékszem) két futamon is frissebb és lágyabb abroncsokon nem tudta megelőzni Hamiltont a futam hajrájában. Ez balszerencse? Netán Hamilton szerencséje? ...nem hiszem.....
Az már inkább nevezhető Rosberg szerencséjének, (bár én így nem használnám) hogy Melbournben technikai probléma miatt kiesett előle a bomba formában versenyző Hamilton és így az ölébe pottyant a 25 pontocska és a pontosan ekkora előny a csapattársal szemben.
Vagy a Monacoi eset az időmérőn.... Természetesen nem lehet kijelenteni, hogy hami megnyerte volna de azért itt Rosbergnek mindjárt nem egy hanem három szerencséje is volt. Megakasztotta hami utolsó gyors körét, nem tört össze az autója, nem kapott büntetést. Nevezzük bárhogy, ezeknek szerintem több köze volt a szerencséhez mint bárminek kettejük között a végigvívott versenyek alatt!Kicsit gondolkozz. Ha a TÉNYEKET nézzük akkor van két pilótánk akik közül az egyik kétszer annyi futamot nyert mint a másik, mégis utóbbi vezet 22 pontal a bajnokságban, mindezt úgy, hogy a csapattársa nem ütközött és egyetlen komoly hibát sem vétett eddig idén. Ha már mindenképpen bele kell keverni a szerencsét akkor szerinted kettejük közül melyikre érvényes ez inkább??
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
mefistofeles #42036 üzenetére
Akkor nem szerencse, nevezzük annak, hogy csak lehetett volna, ha máshogy (jól-rosszul) alakulnak a dolgok. Az, hogy nem tudta megelőzni még nem jelenti azt, hogy nem volt gyorsabb. Ha egy pontról indulnak külön-külön, mint a rallyban, akkor szerintem meglett volna. Vagy ha nem kényszerül a rosszabb stratégiára. 1 körrel későbbi csere több, mint amennyi volt közöttük azon a két futamon a célvonalnál. (0,6 és talán 1 másodperc). Az monacoi is kérdőjeles, de a versenyen meg nem mérvadó, hogy el tudott-e húzni az első, vagy a nyakán volt a második, mert ott magadra engedheted a 2.-at a pálya sajátossága miatt.
Mindketten nem indulhatnak az első helyről, mindketten nem fordulhatnak elsőként, és mindkettőt nem hozhatják ki elsőként a boxba, ezért nem számolok a tényekkel olyan szinten, hogy az egyik kétszer annyi futamot nyert, mert pl. az is tény, hogy Rosberg 22 ponttal többet gyűjtött. Az, hogy mi lett volna, ha nem esik ki, azt nem lehet a tények mellett számolni, mert akkor pl. az is lehetett volna, hogy pl. saját vezetői hibából kiesik.
Egyik sem adja vissza, hogy pl. mindkettő be tudott volna húzni 5 futamot. A két kiesés és a telemetriás dolog szerencsétlen dolog, amiből ez kiindult, hogy közel vannak egymáshoz, azt nem befolyásolja. Nem az volt, hogy a gyorsabb ellépett 10 másodpercre, és ennyi, hanem külső tényezők, pl. a stratégia vagy a műszaki hiba befolyásolta az eredményeiket. Tempóból mindkettő tud annyit, hogy lekövesse a másikat, de, hogy erőből megelőzze, az nagyon ritka lesz. Szerintem egész évben ez lesz, ott lesznek egymás nyakán, és a csapat (a taktikával) vagy műszaki hiba, vagy a sors dönt majd. Vagy majd az egyik nem bírja a végén a nyomást, és hibázik. -
válasz
[CS]Blade2 #42039 üzenetére
Szerintem ezt hagyjuk....
Két malomban őrölünk és igazából fogalmam sincs, hogy mit akarsz nekem megmagyarázni."Az, hogy nem tudta megelőzni még nem jelenti azt, hogy nem volt gyorsabb."
Ki a fene említette itt, hogy valamelyik gyorsabb?"Ha egy pontról indulnak külön-külön, mint a rallyban, akkor szerintem meglett volna"
Ja igazad van, csak ez nem rally és nem lett meg. A többi ok."Mindketten nem indulhatnak az első helyről, mindketten nem fordulhatnak elsőként..."
Ezért van az időmérő."Egyik sem adja vissza, hogy pl. mindkettő be tudott volna húzni 5 futamot"
Ennek pl. mi értelme? Ha az egyiküket az első futamon lelövi egy távcsövespuskás merénylő akkor a hatot is behúzhatta volna valamelyikük. DE NEM EZ TÖRTÉNT!Részemről nem látom ennek értelmét, így befejeztem!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
X3B6O0X
aktív tag
Szerintem nevezzük át a topikot Ütközés/Hamilton vs. Rosberg 2014-re
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
AMD Power
titán
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)
-
villamos
őstag
válasz
AMD Power #42045 üzenetére
Hmm... odarajzoltak nyilacskákat, ezzel aztán okosabbak lettünk.
Mindettől eltekintve, én úgy látom, hogy ugyanolyan sárosak mind a ketten ebben a szituációban. A büntetést viszont túlzásnak érzem, bár el tudom képzelni, hogy a versenybírák úgy látták, hogy a többieket is veszélybe sodorhatták volna (lásd Vettel onboard), igaz erről szó nem esett.[ Szerkesztve ]
muszáj... muszáj.. muszáj...
-
subaruwrc
félisten
válasz
AMD Power #42045 üzenetére
kár hogy elfelejtik hogy nem egyenes a célegyenes hanem a végén van egy enyhe jobb törés amit massa próbált megcsinálni. perez baszta el, kár tovább ragozni. szerencse hogy mindketten kiszálltak élve és még tudnak vitatkozni.
pár tíz éve fasírt lett volna belőlük a falon.
Hozzászólok Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT
Város: Budapest
Cég: EN-CO Software Zrt.
Város: Budapest