Hirdetés
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- [Re:] [CPT.Pirk:] Tájékoztatás a COVID-19 elleni oltásokkal kapcsolatban - valódi tájékozatás?
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
Sandormaster
aktív tag
Boccs ha már volt, de ez a GIF kikészít teljesen
-
#70869248
törölt tag
válasz
Stafni #39004 üzenetére
Nem hiszem, ha a következő, vagy inkább az europai pályákon javul a Ferrari teljesítménye, akkor lehet páran ezt mondják....de sztem ez most egy inkább szükségszerű döntés volt mint józanul mérlegelt.
A Ferrari-nak a motorját kell gyorsabbá tenni, vagy könnyebbé...egyik sem lesz könnyű a szabályok betartása mellett.
Nekik egy olyan helyzet kellene, amikor komolyabban belenyúlhatnak a motorba, vagy különben egy nagyon lassú fejlődést láthatunk, amit viszont mások is meglépnek, most azt mondanám hogy aero-ban jobban állnak mint motorban. ...és ez nagyon sötét képet fest előre szvsz(!).
Náluk továbbra is az az erő, hogy nagyon erős versenytempójú versenyzőik vannak, egy, jelenleg közepes de megbízható technikával..
Az eredmények kergetése a cél, reményt adhat a más karakterű pályák, a Mercedes esetleg egymásnak eső versenyzői vagy Massa-Bottas, Hülk'-Perez, Magnussen-Button, Ricciardo-Vettel.
Annyira azért nem gáz a helyzet mint amit most láttunk, lesznek pályák ahol jóval erősebbek lesznek mint az ezeken. -
pepe091
MODERÁTOR
Várható volt: Elutasították a Red Bull fellebbezését.
-
Misi 007
Közösségépítő
-
Delerium
aktív tag
válasz
pepe091 #39006 üzenetére
Hiába az egyik legostobább szabály szerintem az FIA-tól, szabályt szegtek megkapták a büntetést. Bár én úgy érzem ez egy kicsit "majd most jól megmutatom mindenkinek" lépés volt tőlük. Tudja mindenki, hogy én vagyok FIA, velem nem lehet szórakozni.
"I fight for the Users"
-
bambano
titán
válasz
Malibutomi #39012 üzenetére
miért, nem foglalták szerződésbe, hogy a fia-nak kötelessége megfelelő minőségű műszert biztosítani?
ha a szerződés ezen része a redbullra vonatkozik, akkor a fia-ra is.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
D@ni88
addikt
válasz
!Overdose! #39014 üzenetére
Átfolyás! Átfolyás! Átfolyás!
-
echterion
veterán
válasz
!Overdose! #39014 üzenetére
Átfolyás Reloaded.
***** Az a tény kedves cousin, hogy a mi kis kópénk Tangonak hívja magát a Szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej. *****
-
cyberkind
nagyúr
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
-
PumPi
őstag
válasz
#70869248 #39005 üzenetére
Tavaly ősszel hoztam fel ezt a témát amikor mindenki 2014ezett hogy miért gondolja bárki is hogy a Ferrari a legjobb motort fogja gyártani. A három autógyár közül nekik van a legkevesebb tapasztalatuk turbos motor gyártásában, értem hogy közel vannak a motor tervezőihez az aero tervezői, és az információk szabadon áramolnak, de ez nem pótolja a több éves autógyári tapasztalatot ami a másik két gyártónak megvan. Azért a bármennyire is megmosolyogtató minőségűek az új Renault-ok 20éve legalább benne van a gyár turbos motorok fejlesztésében.... a Ferrarinak 2013 előtt mikor volt turbos utcai autója? 20 éve? Biztos majd a Ferrari fanok megmondják... szerintem ez a tapasztalatbéli hiányosság látszik az ez évi teljesítményükön.
-
Male
nagyúr
Fiat Turbók azért készülgettek például, így volt honnan némi tapasztalatot szerezni.
39015 D@ni88: Ááááh, úgy olvastam, hogy "Áfonyás! Áfonyás! Áfonyás!"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu
-
X3B6O0X
aktív tag
Ha jól tudom, akkor most 13 colosak a felnik. Szerintem elég jól nézne ki a végeredmény.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Motion_Blur
félisten
Lehet hogy egyedül maradok a véleményemmel de szerintem F1-es autón elég bazári hatást kelt a nagy felni és viszonylag peres gumi. Maradjon csak ballonos!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bambano
titán
válasz
Motion_Blur #39026 üzenetére
a bazári hatáson túl a rugózatlan tömeg növelése ellen minden normális mérnök tiltakozni fog.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #39026 üzenetére
+1
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html
-
Malachi
addikt
válasz
Motion_Blur #39026 üzenetére
nem maradtál egyedül!
én azért megnézném, a mai kocsikon rontani már úgyse tudna. akkor veszett el a klasszikus szép forma, mikor megnyomorították a hátsó szárnyakat. azóta mindegy mit csinálnak, p@csorr meg felni ide, vagy oda, nekem így már egyik sem szép.
-
nord_
veterán
válasz
Motion_Blur #39026 üzenetére
Ráadásul a ballonos gumi a rugózásban eléggé nagy jelentőséggel bír, a peres gumiknak a paddockban kábé senki se örülne.
-
Malibutomi
nagyúr
18"
-
giigz
veterán
Nekem adja a nagy felni
-
-
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #39005 üzenetére
"A Ferrari-nak a motorját kell gyorsabbá tenni, vagy könnyebbé...egyik sem lesz könnyű a szabályok betartása mellett." Egy ilyen múltú és ilyen ágban működő cég ha nem észlelte a fejlesztés alatti fázisban hogy know-how-t kellene venni/"lopni"/ az ilyen területen tapasztaltabb versenytársaktól, szakemberektől akkor az már elég késő így egyetértek a sötét jövőképpel, de szerintem ez nem évekre értendő. Ők most ezt tudták összehozni, most hogy kiderült a pozíciójuk (tippre leggyengébbek, Renault már meggyőzőbb a mezőny hátulját is nézve és készülnek egy nagyobb fejlesztéssel megint) nem fog az eszükbe jutni a megoldás kulcsa. Azokra a területekre is kell koncentrálni ahol azonnali teljesítményt érhetnek el, software, gumikezelés, areo, fék, akku stb, álljon össze a csomag és maximalizálják az elérhető teljesítményt. A motorral lehet hogy buknak 5 tizedet körönként, de ha hozzányúlnak akkor tegyék rendesen, nem tudom elképzelni hogy lehet toldozgatni, foltozgatni és ezzel teljesítményrést csökkenteni a Mercedeshez képest. Inkább dolgozzák át a lehetőségekhez mérten alapjaitól minden részletét, új szellemi erőforrásokkal is, mert valami nem állt össze és hónapok múlva álljanak elő egy olyan megoldással ami optimizmusra ad okot. Addig van egy megbízható motorjuk amin meg vezethetőségi oldalról mindig sokat javíthatnak és sok pályán nem fog akkora hátrányt okozni mint a mostanin. Monzát mondjuk nem várják szerintem...
Abban biztos vagyok hogy az idény után komolyabban is hozzányúlnak majd a motorokhoz, meg fogják engedni, egy Ferrarinak biztos. Addig nincs más dolguk mint 2-3 tűzközeli mérnököt leigazolni a másik két gyártól és elérni hogy ha meglátják a Ferrari megoldását ne szaladjanak világgá. Az a gond hogy egy Briatore ezt már megtette volna még a tesztelési fázisban és lehet hogy féltávnál is szembetűnő javulásokat mutattak volna, míg Domi túlságosan bízott a saját embereiben és így el is ment az idény gyakorlatilag.
-
cyberkind
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
-
hobizoli
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #39043 üzenetére
a Honda Jazz-bol is volt 1.2-s turbos a '80-s evekben, de igen, azt is. Sot, akar meg a Toyota-t is ide veheted, mert a Supra-n kivul utcara nem igen volt mas ismert benzinturbos autojuk.
Ehhez kepest pl a Fiat/Lancia/Alfa-bol kb akarki felsorol min 4-5 benzinturbos modellt (pedig min 2x-e volt ennek), amik raadasul nem is csupan retegmodellek heroinaron, hanem egy egyszeru foldi halando is megvehette.powered by intel Xeon E5 series ;)
-
FireKeeper
nagyúr
-
hobizoli
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #39045 üzenetére
naja
amugy nemtom miert varja mindenki annyira azt, hogy na majd a Honda a motorjaval jovore odabasz mindekinek, amikor WTCC-ben se nagyon remekelnek az ottani 1.6 turboikkal, ehhez kepest a Citroen felmosta veluk a padlot mar egybol az elso versenyen, meg amig az F1-ben voltak csapatkent is a kozelmultban, max a 10+ helyekert szenvedtek
az meg hogy 1980-s evekben volt par jo evuk, az egy dolog hogy 25+ eve mi volt
6-8 eve max kepezmezonybe ertek fel maxmimum, meg a 1/10-d koltsegvetesu Minardi-kal alltak versenybenpowered by intel Xeon E5 series ;)
-
#70869248
törölt tag
válasz
hobizoli #39047 üzenetére
A BTCC-ben három versenyzővel 3 éve nyerik a bajnokságot, itt a WTCC-ben a JAS-l nem eredményesek. Sztem hamarosan ott is változás várható.
PumPi: tavaly ősszel detto ezen a véleményen voltam:
[link], vagy: [link]voltak turbók, biturbók amihez közük volt, de azoknál ez egy jóval magasabb szint.
Azért az Uno legendás turbóját nem venném ezekhez[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz
FireKeeper #39046 üzenetére
A győzelemről megtanultuk hogy a részvétel a fontosabb, a vereség is fizet szépen és a győztes sokkal fáradtabb.
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
- [Re:] Acer Predator Z301C 29,5" 144Hz Ívelt Nvidia G-Sync Gaming Monitor - Beszámítás !
- [Re:] ACER NITRO GAMER MONITOR 144HZ 2K IPS PANEL
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Memóriakártya topic
- Telekom mobil szolgáltatások
- [Re:] Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Aliexpress tapasztalatok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Balázs eladja ezüst paripáját. Macbook Pro 2015 - kiváló 13", 256 GB SSD, 8 GB RAM, magyar
- Latitude 7400 2-in-1 - 8.gen i7 - 16GB - 512GB - FHD Touch
- Újszerű HP ProBook 455 G3 Multimédiás Netezős Üzleti Laptop 15,6” AMD A8-7410 4Mag 8Gb 256Gb SSD HD
- Nvidia Quadro Videokártyák 2-3-4-8GB PCI-express, Számla + Garancia
- AMD Videokártyák 1-2-4GB PCI-express, Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: ELPRO Systems Kft.
Város: Budapest
Cég: Simplexion Informatikai Kft.
Város: Budapest