Hirdetés
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Adobe Photoshop
- DIGI kábel TV - digitális adás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ubuntu Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- [Re:] Hatmilliárd forintos beruházást hajt végre a Bosch Vecsésen
- Windows 10
- HTML szerkesztés
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
csucsbicep
nagyúr
válasz
TOM-202 #37996 üzenetére
Okés Alesi ezt nyilatkozta, de abban az évadban mégis nagyon működött a Schumacher-Benetton duó. Aztán 96-ban átment a Ferrarihoz, ahonnan Alesi jött és nem lett vb azzal az autóval(ami nyilván egy más fejlesztésű volt, mint a 95-ös). Ha jól emlékszek 3 futamot nyert. Nem elég csak egy jó pilóta, hiába jó akármennyire Schumi.
97-re már a Ferrari feljött és megszorongatták Villeneuve-t és a Williamset, utolsó futamon dőlt el minden. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #37999 üzenetére
Az valaki más lehetett, mert a merci marhasok cuccot hozott
-
válasz
csucsbicep #38001 üzenetére
Schumacher egy olyan Ferrarival hozott pontokat, amely egy kalap szar volt. Gyenge kasztni, nem működő aktív felfüggesztés és olyan főtervező, aki semmilyen kritikát nem fogadott el senkitől. Brawn és Todt voltak azok, akik összerántották a sikert sikerre halmozó csapatot, de Schumacher nélkül nem ment volna - ezt láttuk pl. akkor, amikor a germán a lábát törte és Irvine nem volt képes behúzni az egyéni bajnoki címet.
https://coreinfinity.tech
-
-
cyberkind
nagyúr
válasz
csucsbicep #38004 üzenetére
De kedves, most már meg is nyugodtam hogy a maradék 17 futamból mindet megnyerik és bajnokok lesznek.
[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
-
JJános
addikt
válasz
csucsbicep #38004 üzenetére
Hát ha nem is lesz VB a Ferrari, de közel lesznek hozzá. Testközelben. Agyalágy Domenicali.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.
-
-
TOM-202
senior tag
válasz
sh4d0w #38003 üzenetére
Ja, emlékszem, széthullot a pályán az autó menet közben. Kisestt a féltengely, leesett a gyertyapipa a célegyenes végi fékezéstől, leszakadt a kipufogó a motorról és megolvasztotta kasztnit és talán a futóművet is meg ilyen nyalánkságok rémlenek. Borzalmas volt végignézni azt a szenvedést, néha nem tudtam hogy sírjak vagy kínomban nevessek a sorozatos szerencsétlenkedéseken, aztán elintéztem annyival magamban hogy "ugyan már, ezek az olaszok..."
Aztán '97-re fokozatosan minden megváltozott amikor megjelent Brawn (is) a csapatnál.[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz
bambano #38009 üzenetére
A állami, vagy állami tulajdonú cégekre gondolsz elsősorban szerintem, ott abszolút áll a dolog főleg az utolsó évi másfélves bónuszokkal anno, hogy a nyudíj pl 30%-al magasabb legyen mint az utolsó fizetés...
De itt elvileg versenyszférának kellene lennie, ha nincs teljesítmény => következmény, csak ez hiányzik a Ferrarinál valamiért. Meg ugye az autó lehet hogy jobb ahogy itt mondja a Ferrari bennfentes, csak a vörös színtől felejtenek el vezetni azok akik más csapatnál valahogy mindig tudtak teljesíteni. Kimi is azért kapott egy másodpercet időmérőn az autó tudásához mérten lehet hogy alulteljesítő Alonsotól, mert még nem kényelmes az autó, akkor 1-2 másodperc simán belefér... -
bambano
titán
válasz
Peat;) #38011 üzenetére
erre reagáltam: "Kimi hibazott hatalmasat, mikor ide alairt.". szerintem nem hiba a karrier végén elmenni egy pénzeszsák csapathoz. tovább erősíti ezt a véleményemet, amit mások is megjegyeztek, a "pláne, hogy honnan jött".
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
KurtCobain
őstag
-
TOM-202
senior tag
válasz
KurtCobain #38013 üzenetére
Ennyire megőszült volna az elmúlt évek során? Egyébként nem csodálnám.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
csucsbicep #38004 üzenetére
"Nincsenek komoly gondjaink, egyszerűen csak minden területen előre kell lépnünk. Ha ez megvan, látni fogják, hogy milyen jó munkát végeztünk. Be fog érni ez a sok munka.”
Ezen besz. beh.
Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy ez az oldal egy más fajta angol-magyar fordítási technikát használ, mint az összes többi, így ahol én szoktam nézni, ott ilyet nem mondott a tag.[ Szerkesztve ]
-
válasz
[CS]Blade2 #38016 üzenetére
ez volt az F1.com-on:
Q: You said that you have identified the areas that are weak on this year’s car: can you pinpoint them?
SD: Basically everywhere. I don’t think by fixing one problem you fix the whole performance - so we need to work to have a more efficient car; we need to work to have a better engine; we need to work to exploit better the balance between electric power and traditional engine power. Everywhere!a "nincsenek komoly gondjaink" minden bizonnyal a magyar anyanyelvű költő munkássága révén került bele, viszont az igaz, hogy az egész cikkben valóban elég optimista hangnemben beszél SD, és ez a válasz nem éppen a megfelelő alap erre.
"I'm here for you, said the spider to the fly"
-
Pompi
MODERÁTOR
Kint van az aktuális Görbe Tükör:
...
-
Xirtam
veterán
Kiss Pál Tomi az autosport.com vezető hírei közt, miután tegnap Auto GP pályarekorrdal végzett az élen Valenciában.
-
válasz
Xirtam #38021 üzenetére
Pompi: én általában kedvelem FP írásait, de most szerintem elgaloppírozta magát az üzemanyag-mennyiségekkel. Ha tényleg vannak, akik nem a teljes tankkal indulnak, akkor az egész fejtegetése semmit nem ér. Ezenkívül, ha Hamilton kevesebbet fogyasztott, mint a csapattársa, akkor az nem feltétlenül jelent pozitívumot, mert akkor nehezebb az autó, jobban koptatja a gumikat. Persze egy futamgyőzelemmel megfejelve jó jel a csomag (autó+pilóta) gyorsaságát tekintve, de önmagában nem az.
[ Szerkesztve ]
https://coreinfinity.tech
-
válasz
sh4d0w #38023 üzenetére
"...Nelson szerint azonban „Felipe motorja túlmelegedett, kicsit aggódtunk is miatta, Valtteri autóján viszont újabb gumik voltak, mint Jensonén." Ez tény, csakhogy mindössze két körrel: Massa a 42., Bottas pedig a 44. körben áll ki utoljára..."
Csakhogy Nelson nem Massához mérte Bottas gumijait, hanem Buttonhoz, aki viszont a 39. körben volt kint, tehát 5 körrel frissebb gumijai voltak Bottasnak.
https://coreinfinity.tech
-
echterion
veterán
Érdekes, hogy a Kimi - Magnussen esetről egy szót sem ír. PEdig az a büntetés egy rossz vicc volt, amit azért kapott Magnussen, mert eltakarította az útjából a Ferrarit. 5 mp egy egész verseny elcseszéséért...még viccnek is gyenge.
***** Az a tény kedves cousin, hogy a mi kis kópénk Tangonak hívja magát a Szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej. *****
-
Pompi
MODERÁTOR
-
-
az unsafe release büntetés most aránytalanul magas a "vegyétek má' komolyabban b*****tok meg" mozgalom jegyében. halkan jegyzem meg, hogy én egyet is értek vele (bár Ricciardo-t sajnálom), mert ami tavaly ment, annak véget kell valahogy vetni.
a Magnussen-Raikkönen bulinál is jogos volt a büntetés szvsz, gondolom azért a minimumot szabták ki, mert nem volt különösebben veszélyes. eddig sem volt jellemző, hogy a másik versenyére gyakorolt hatáshoz mérten büntettek volna.
"I'm here for you, said the spider to the fly"
-
Yayoh
aktív tag
válasz
Malibutomi #38029 üzenetére
Tavaly is adták .
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #37999 üzenetére
Nem nagyon veszik komolyan ezt az évet se. Azt mondják hogy igen, de ilyen hozzáállással. Ugyanmár
Montinak végleg rendet kéne tenni a csapat háza táján, mert ilyen fejlesztési hozzáállással a büdös életbe nem lesznek világbajnokok, hiába van nekik a legütősebb pilótapárosuk a mezőnyben. Kb. kitörölhetik velük azt a szép megkopott vörös ülepüketAll→M8
-
Malibutomi
nagyúr
Teljes maláj rádióforgalom [link]
-
hobizoli
veterán
válasz
Malibutomi #38034 üzenetére
Bottas ha annyira gyorsabb volt, akkor a f.szert nem tolta be magat a 2 DRS zona barmelyikeben is Massa melle fektavon...?
powered by intel Xeon E5 series ;)
-
Zso2
őstag
válasz
Malibutomi #38034 üzenetére
igen már a 6 körben jelezték Bottasnak,hogy ne támadja Massat...
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
56. kör.Nem engedték,hogy megpróbálja ..
tudták hogy Massa agresszív lesz.,
56 Valtteri Bottas Jonathan Eddolls I can get him in the next lap. Can I get?
56 Jonathan Eddolls Valtteri Bottas We really need to cool the engine. Negative on the overtake.
Van egy érzésem,hogy a következő versenyen ,nem lesz kérdezősgetés... Bottas ,ha okos az elején olyan helyzetbe hozza magát,hogy ne kelljen beállni. Habár Massa-nak fekszik Bahrein,de Bottasban többet látok,jobban összhangba van az autóval.De jó 2 nap és ismét szabadedzés, tiszta kánaán...
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
echterion
veterán
-
JJános
addikt
válasz
[CS]Blade2 #38016 üzenetére
" egyszerűen csak minden területen előre kell lépnünk" Ne lépj még, várgyá. Tegyél egy 180 fokos fordulatot. Jó van. Na most lépjél. Eddig háttal álltál az autónak Domenikáli.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.
-
D@ni88
addikt
Helmut Marko ultimátumot adott a Renault-nak?
"Abban az esetben, ha két-három hónapon belül sem érünk el komolyabb javulást, mindenképpen beszélni fogunk a lehetséges alternatívákról"
Milyen motorral mennének? Szerintem a Merci és a Ferrari semmi pénzért nem adna nekik erőforrást
Ha meg igen, akkor a selejtet[ Szerkesztve ]
-
Yayoh
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #38043 üzenetére
Mintha valahol azt olvastam volna hogy vagy Renault vagy a másik lehetőség a saját motor.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
veterán
Ami nem benzinnel menne, hanem redbull-lal.
Így kidobhanák az ers-t is, mert az üzemanyagban lenne az energiavisszanyelő rendszerük is.***** Az a tény kedves cousin, hogy a mi kis kópénk Tangonak hívja magát a Szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej. *****
-
Integra
titán
válasz
TESCO-Zsömle #38043 üzenetére
ahhoz lenne a meklárennek pár keresetlen szava
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
villamos
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #38043 üzenetére
Talán Ford? Vissza a gyökerekhez?
A Jaguár csapatot vették meg annak idején...[ Szerkesztve ]
muszáj... muszáj.. muszáj...
-
DS39
veterán
válasz
Integra #38046 üzenetére
a Hondának szüksége lenne a tesztelésre, a McLaren is profitálhatna belőle ha más is használja azt az erőforrást.
de hozzáteszem, Marko hülye, ha váltanak jövőre megint egy bétateszt évük lesz a motort illetően (Merci-Ferka motort soha nem kapnak), viszont a Renault már kiforrottabb lesz, és akár gyors is. ezt az évet be kell áldozni. van ilyen. bár már most is igen nagy javulást mutattak, a tesztekhez képest, szezon második fele még jó lehet.
[ Szerkesztve ]
Hozzászólok Aktív témák
- Android játékok topikja
- Laza koronavírus topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- [Re:] A Redmi K40 szériára épül a gyártó első gamer mobilja
- [Re:] Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- [Re:] [Migráns:] Gigabyte GA-H61M-D2H-USB3 alaplap, processzor, 2gb memória
- [Re:] [djpalig:] Eladó Xigmatek Karcmentes állapotú Cpu hűtő
- Xbox Series X|S
- [Re:] Opel Mokka-e menetpróba
- További aktív témák...
- BONTATLAN ÚJ IPAD PRO 2020 11” 256GB Wi-Fi Wi-Fi SPACE ÉS SILVER AZONNAL DEÁK TÉRNÉL ÁTVEHETŐ
- AKCIÓ! BONTATLAN ÚJ IPAD PRO 2020 12,9” 256GB Wi-Fi Wi-Fi SPACE AZONNAL DEÁK TÉRNÉL ÁTVEHETŐ 1ÉVGAR
- Nokia 2720 Flip 4G
- Dell XPS 15 7590 - i7-9750H/16GB/512GB/NVIDIA GTX 1650 (3 ÉV GARANCIA)
- Dell Latitude 7280 i5-7300U/16GB DDR4/256GB SSD/FHD IPS/HUN Vil.Bill./Új Állapot
Állásajánlatok
Cég: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Város: Budapest
Cég: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Város: Budapest