Hirdetés
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Bittorrent topik
- XPEnology
- Milyen routert?
- [Re:] Borravalóval, csoportokkal és fizetős szuperkövetéssel újít a Twitter
- OpenMediaVault
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
Ciccuka
addikt
Egy képen az F1 mind a 100 pole-pozíciósa
Az alábbi grafikán Max Verstappennel bezárólag minden versenyző neve szerepel, aki valaha Formula-1-es rajtelsőséget szerzett.🏎️ 🏁
-
Pá
addikt
Elmondom mi a különbség Bottas meg Rosberg között.
Ha Rosberg valahogy elöl volt az első kör végén, akkor még ha erölködve is és végig a seggében Hamiltonnal, de jó eséllyel behúzta a futamot. Ha pedig Lewisnak bármi problémája volt, akkor megint csak hatékonyan felszedegette a lepattanókat.
Ezzel szemben Bottas még ha elöl is van, Hamilton gyakorlatilag akkor megy el mellette, amikor akar, vagy jobb gumikezeléssel megoldja. És ha Hamilton valami probléma miatt nincs doogó közelben, egyáltalán nem garantál, hogy Bottas behúzza. Gyakoran olyankor is csak kóricál vakon.
Most nem nézek utána, de Bottas talán 5 futamot nyert a 3 év alatt a Mercivel? Rosberg a leggyengébb évében hozott ennyit (a hibrid érában).
szerk: a postot nem feltétlenül neked címeztem, csak a témába akartam belekontárkodni
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Paxker315
senior tag
válasz
gbors #140005 üzenetére
Mennyiség vs minőség. A több körös, szoros helyezkedeseket, adok-kapok játékokat lehet élvezni. De, ami 99%ban megy (drs kikerules, vagy a szövetig kopott gummin poroszkalo kikerülése) kevésbé mozgat meg.
Legyen tankolás, meg követés optimalizált aero.
Mondjuk idén eddig szerintem egész pofás versenyek voltak, de tavaly is. A 90es évekhez képest jóval több akció, szorosabb befutok.. Legalábbis emlékeim szerint 90s évek, 2000s eleje elég szürke volt. ( kisgyerek voltam, csattogos lepkevel, homokozolapattal, fakockakkal. De így emlekszem).. 😊
Mindennapok nehézségei https://tinyurl.com/hetkoznapok
-
-
-
válasz
hhenry #140010 üzenetére
De akkor is izgalmas volt. Igaz, nem láttam élőben, hanem visszanéztem és szerintem így kéne működnie a F1-nek. Annak, hogy az első 3-4-5 elszakad 20 mp-re és csak körözgetnek egymás mögött, annak tudjuk, hogy semmi értelme.
"Akárhol jársz, akármit látsz, nyomot hagy benned, jól vigyázz..."
-
Samott
őstag
válasz
llwynog #140008 üzenetére
Hungaroring szerintem kilog a sorbol, az nem volt izgalmas, egy kerdes volt csak hogy Hamilton utoleri-e Verstappent. Azt leszamitva nem volt semmi. De a masik ket verseny az tenyleg franko volt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
válasz
Paxker315 #140007 üzenetére
Ja, egyetértek - mármint az első részével. Tavaly végig gondjaim voltak a versenyek minőségével, és idén is az első 8 verseny elég kuka volt. Az utóbbi 4 egész jól sikerült
(#140006) hhenry: a Hamilton - Verstappen meccsben egy érdemi előzés sem volt (csak egy nem érdemi), aztán mégis egész jól elszórakoztunk rajta, nem?
(#140009) llwynog: igen, ezek már jó mondások.
(#140014) DS39: ha még 5-6 körig bírják a gumik az 1:19 végét Verstappen autóján, akkor más lett volna a végkifejlet.
[ Szerkesztve ]
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"
-
KraX
senior tag
Egyetertunk. Nem akarom egyaltalan bantani sem Bottast sem a szurkoloit. Gyors pilota, sot nagyokat tud villantani, de nem konstans ahogy azt mar tobben is irtuk itt.
(#140001) Ciccuka
Jo kep!(#139988) gbors
Felek, hogy mar most game over Bottasnak es ev vegen vege a Mercedeses karrierjenek, de ne legyen igazam.Ezt meg csak ugy itthagyom: handras video
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
Csapoati
Topikgazda
válasz
Motion_Blur #140020 üzenetére
Ha mondjuk 8-9 győzelme lenne 2,5 év alatt a top autóban, az változtatna a lényegen?
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
Lehet, hogy szemét vagyok, de nekem nem fog hiányozni. Sosem tartottam kiemelkedő pilótának, nem örültem, hogy a Mercedes-be ülhetett, és nem vagyok benne biztos, hogy a jelenlegi mezőny jobbik felébe tartozik. Az nagyon szimpatikus volt, ahogy az idei évnek nekiállt, és megpróbálta feldönteni / kitágítani a saját határait, az ilyesmit becsülöm, és kicsit szurkoltam is, hogy sikerüljön. Egyelőre viszont úgy fest, hogy az idény harmadáig sem tartott a lendület. Az meg ebben a sorozatban kevés.
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"
-
és ki lesz helyette? ocon? perezt nem tudta megverni, akkor most hamiltont meg fogja? komolyan tőle várjátok a megváltást?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
KraX
senior tag
válasz
velizare #140026 üzenetére
Dehogy. Tole sem varom (Ocon), ezert is sajnalkozok azon, hogy Bottas sokaknal nem valtotta be a remenyeket. Ezt is beszeltuk mar sokszor, hogy a Mercedes nem kockaztat, miert tenne amikor ez egy uzlet. Nem akarnak hazon belul csatat, igy kenytelenek a nezok kivarni, hatha feler valamelyik masik csapat valamikor.
@gbors
Sajnos kifulladt a lufi ha legalabb a vb 2-ik helyeket tudta volna hozni, de 3-ik es 5-ik helyezesig jutott (volt benne szerencsetlenseg faktor is) es az idei evet ha igy folytatja akkor ujra harmadik lesz csak a bajnoksagban.[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
snecy20
veterán
válasz
velizare #140026 üzenetére
Gondolom Ocon-t se abból a célból ültetné be a Merci, hogy majd jóól elverje Hamilton-t.
És gyanítom hogy nem ő lesz a jövő embere sem a csapatnál, gondolva a Hamilton-utáni érára... addigra valaki nagyágyú fog érkezni, bár jelenleg nem látom hogy Verstappenen kívül van-e még valaki Hamilton szintjén. -
KraX
senior tag
válasz
snecy20 #140030 üzenetére
Semmilyen szeria nem tart orokke, a Mercedeses sem fog. Van ra sansz, hogy jovore mar az RB odaer es ha minimalis eslye is van, de Ferrari is visszatalalhat a 18-ban elvesztett fonalahoz az autotervezesben. Az idei ev ujabb kuka. Ha megsem, maximum ugyanugy nem nezem vagy csak szemezgetek a futamok kozul es azokat nezem meg amelyik nekem tetszik.
(#140028) snecy20
Most meg talan nincs, de Leclerc szerintem iszonyu jo pilota lesz, meg csak a masodik eve ez az F1-ben es bar meg hibazik a Ferrarival, de elviseli az ottani nyomast illetve latszik a gyorsasaga is. Verstappen sokkal regebb ota van mar az F1-ben es meg tavaly is voltak nagyon gyermeteg hibai. Az idei ev az amikor egyertelmuen valtozott pozitiv iranyba. Leclerc bajnok anyagbol van ez szerintem nem kerdes csak neki is kell egy kis ido meg, hogy kevesebbet hibazzon.[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
nap
addikt
válasz
velizare #140026 üzenetére
Ha jobbat akarnak helyette, akkor Ric, ha roszabbat, akkor bárki. Perez, Sainz, Ocon, Hülk még a választék. (Wehrlein-t kifelejtettem.)
Norris és Russell esélyesnek tűnnek, de csak pár év múlva, mikor készen lesznek. Addig meg had érlelődjenek az inkubátor csapatoknál.[ Szerkesztve ]
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
[CS]Blade2
addikt
Ha jobb vízhordót akarnak, akkor Ric nem a legjobb, mert Verstappen mellett is látszott, hogy mennyire ki volt akadva, hogy nem tud menni vele, hogy az ő gépe romlik el, a csapat arról nyilatkozik, hogy az az álmuk, hogy a Redbull Versteppennel VB legyen, stb.
Onnan romlott a produkciója.Leclerc szerintem Kimi, Alonso, Vettel, stb. sorsára jut. A konkurenciának is van/lesz kire építeni, így pedig nem a legjobb autókban fog üldögélni.
Norris a nagy kérdés, hogy lehet-e valaha is Mercis vagy Ferraris vagy Redbull-os, vagy Perez/Magnum szerű pályafutás játszik neki.
Albon-nak inkább Kvjat vagy Gasly szerű, mint Vettel/Verstappen,
Gio-nak inkább Grosjean,
Russell-nek is bizonytalan, hogy Hamilton vagy Ocon.Norris annyira kitűnik, hogy nincs mögötte élcsapat akadémia, hogy a legbizonytalanabb a sorsa. Még 5-10 évet is simán ott lehetne a Mekivel a középmezőnyben. Elsőszámúnak ugyanúgy idegennek hat a Redbull-hoz, mint a Ferrarihoz, mint a Mercihez.
Verstappen-nek lehet Hamilton szerű, de még simán játszik az Alonso szerű verzió. Még nyeretlenül lenyom pár évet, aztán akkor szerződik a Mercihez, amikor épp nem az a legjobb gép, stb. Annyi előnye van, hogy valszeg a fiatalok közül kitűnik. Alonso esetében ez nem volt így, mert volt MSC, Kimi, Hamilton, Vettel, később Verstappen, akik miatt nem tudott kénye-kedve szerint igazolni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
snecy20 #140035 üzenetére
Sőt, amíg a Merci ezzel az anyagi forrással és mérnöki gárdával jelen van, addig mindenki esélytelen.
Itt leghamarabb akkor lesz változás ha Hamilton megunja mondjuk 4-5 év múlva. Akkor mehet majd a marakodás a helyéért Verstappen és Leclerc között, ha bírják addig cérnával.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
snecy20
veterán
válasz
Motion_Blur #140038 üzenetére
Hát igen, tulajdonképpen még a RedBull is... ilyen pár futamos rész-sikerekre futja nekik is csak 2014 óta.
-
#70869248
törölt tag
Norris kell a Mercedes-be.
-
Patrick
addikt
Horváth András a legújabb videójában azt mondta, hogy 10-15 másodpercenként kommunikálnak a mérnökök a pilótákkal. Nem tudom ez mennyire igaz, de a 10-15 az nagyon durva. Én személy szerint jobban preferálnám csak a legfontosabb üzenetekre a rádióhasználatot, pl: boxkiállás, lekörözés, biztonsági autó, sárga zászló, ilyesmi, esetleg még egy két dolog... A többit oldja meg a pilóta. Szerintem.
Fino alla fine!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
snecy20 #140041 üzenetére
Nyilván ha mondjuk tisztán ütné Sainz-ot és már most látszana hogy über a srác, akkor nem kell a Mercinek.
Olyan kell mint Bottas, csak egy picit jobb és nem veszélyezteti a pályán az első számú csapattársát. Lehet Bottasnak azért kell mennie mert ott tartotta az autóját és ez Totoéknak nem tetszett. A teljesítménye egyébként ha a szezont nézzük messze jobb mint tavaly.
Patrick: szerintem túloz mint mindig... nagy szakértő, aki valójában semmihez sem ért. "MEX Verstappen"...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nap
addikt
válasz
[CS]Blade2 #140037 üzenetére
Nem a vízhordóra volt kihegyezve a véleményem, hanem a teljesítményre, a pontok maximalizálására. Bár kicsit csökkenne a Hamillton fölény, mert Ric szereti cibálni az oroszlán bajuszát.
Vízhordónak akár maradhatna is Bottas, vagy beültethetnék Alonsót, a móka kedvéért.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
snecy20
veterán
válasz
Motion_Blur #140043 üzenetére
Én nem is tudom miért várják sokan hogy majd Hamilton mellé a Merci oda fog vinni egy ereje teljében lévő, potens versenyzőt.
Már annyi elég a Mercinek, ha nincs Gasly-szintű égés, és a második versenyzőjük termeli a konstruktőri pontokat. Valójában nekik Bottas több mint megfelelő erre a célra, csak hát valamit kezdeniük kell Ocon-nal... -
-
Patrick
addikt
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
- Laza koronavírus topik
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple notebookok
- Autóhifi
- [Re:] Huawei P30 Pro - teletalálat
- [Re:] Hamarosan bővíthetjük a PS5 belső tárhelyét
- [Re:] OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- További aktív témák...
- Balázs eladja ezüst paripáját. Macbook Pro 2015 - kiváló 13", 256 GB SSD, 8 GB RAM, magyar
- Latitude 7400 2-in-1 - 8.gen i7 - 16GB - 512GB - FHD Touch
- Újszerű HP ProBook 455 G3 Multimédiás Netezős Üzleti Laptop 15,6” AMD A8-7410 4Mag 8Gb 256Gb SSD HD
- Nvidia Quadro Videokártyák 2-3-4-8GB PCI-express, Számla + Garancia
- AMD Videokártyák 1-2-4GB PCI-express, Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Simplexion Informatikai Kft.
Város: Budapest
Cég: Intelliport Systems Kft.
Város: Budapest