-
- Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
Ez most mire volt jó? Én úgy látom, hogy glória nélkül se érte volna semmi a versenyzőt. Ez ennyire fáj neked?
[ Szerkesztve ]
-
én meg úgy látom, hogy azért nem ment mélyebbre, mert ott volt a glória, és lepattant róla. de akár elérte volna, akár nem, a lehetőség adott, és amíg alonso ilyen alacsonyan repked, legyen csak rajtuk.
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
Na látod, megy ez így is.
-
Stockbauer79
tag
just leave me alone
-
alacsonyan szállnak a brit versenyautók, esni fog a font.
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
ugyanazt tudom mondani, mint strollnál. akkor is végig kellett csinálnia, ráadásul neki, és nem a pénznek. és ott volt a pályán még schumacher, alonso, kimi, vettel, stb. hamilton nem, őt kizárták az időmérő után.
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
Zoleee83
senior tag
Én majd a februári tesztek után elhiszem hogy fejlődtek, feltéve ha nem non-stop cserélnek motort/kompononseket.
Már idén is a 12.-13. motornál járnak ami valljuk be elég ciki FÉLTÁVNÁL!, még ha stratégiai cserékről van is szó.
Ha jövőre ez lesz a Red-Bullnál elég csúnya nyilatkozatok lesznek...
Ez a rengeteg váltót kértek dolog, amit Verstappen nyilatkozott, a tavalyi McLaren hibából való okulás, ott volt ugye, hogy még össze sem tudták rakni a váltót meg a motort, mert nem stimmeltek a méretek.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Segal
addikt
Szerintem nem tanulóév lesz az jövőre. Persze nem azt mondom hogy vb-t nyernek 19-ben mert egyértelmű hogy nem de szerintem minimum egy Monaco-t megnyernek vele.
Most is láthattuk hogy a Sauber a 2018-as Ferrari egységgel nem tudta lenyomni a Honda motort az egyenesben tehát ha ahhoz hozzáadjuk még a Red Bull aeroját akkor jók lehetnek. -
11nél tartanak (hartley 6, gasly 5). az első konstrukciós hibás volt, kuka 1 futam után, és ezen kívül hartley rommá tört egyet asszem kazincbarcelónában. azaz reálisan 8, ami azért annyira nem vészes.
ha az rb ilyen tempóban eszi a motorokat, akkor náluk is meglesz a 20+ a szezon végére. ricet most szolgálta ki a 3. garnitúra, monzában megbontja a 4. szettet is, ráadádásul a renault c-specéből, ami bevallottan kevésbé strapabíró. szerintem ő még egyet cserélni fog a szezon vége előtt, és akkor neki is meglesz az 5, mint gaslynak.[ Szerkesztve ]
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
Samott
senior tag
Azt kerte az RB a Hondatol hogy akkor csereljenek motort amikor csak akarnak csak haladjon a fejlesztes. Szoval ezzel felesleges szamolni. Gyanitom jovore is gyakoribb csere-bere lesz a TR-nel, hogy haladjon a fejlesztes az anyacsapat szamara.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
szvsz még van nekik fejenként legalább 2 jó/alig futott állapotú motorjuk a ~ kanadában szállított verzióból, ennyi pedig bőven elég a szezon végéig.
a honda idén csomagokban hozza a fejlesztést, és most ugyan nem kaptak, de később még esedékes lehet nekik egy új csomag, 2019re készülve.[ Szerkesztve ]
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
[CS]Blade2
őstag
Én nem hiszem el, hogy egy motorral sokat mentek, mert tételesen nincs leírva. Így pedig én nem láttam, hogy élesben képes-e 7 teljes hétvégére a motor, de még 5-öt sem mutattak, és most már nem is fognak, mert mi csak a darabszámot ismerjük. Ha a 11. hétvégén teszi be valaki a 3.-at, annak elhiszem, hogy 5-7 hétvégét bír darabja, de azért ránézek a hétvégékre, hogy hány km-t mentek, mert úgy nem nehéz, ha állandóan a garázsban vagy a sárga angyalon van a gép.
Innentől kezdve maximum azt tudom elképzelni, hogy használták egy 2000-3000km-t, és visszavitték, és a használtat tovább futtatták a tesztpadon, hogy mikor durran el.
Innentől kezdve maximum arról beszélhetünk, amikor Verstappen azt mondja, hogy nem nagyon van műszaki hiba a Hondánál, hogy a tök új motor azért nem durran el. Igazából már ez is előrelépés, meg nagy dolog, mert erre a Renault kifejezetten hajlamos a mai napig, de már a Ferrari és a Merci is nem 1x belefutott, hogy a zsír új motor az első napon vagy első hétvégén meg is adta magát. Aztán egy ugyanolyan másik példány meg lement 5-7 hétvégét.
Valószínűleg a főpróba csak élesben lesz a téli teszten vagy az első futamtól. Gondolom nem éri meg kipróbálni, hogy hol tartanak megbízhatóságban, mert közben változtatnak a cuccon, így nem reprezentatív a teszt. Ha ez a verzió ki is bírná, a jövő év eleji már tök más. Most a teljesítményre mennek rá, az pedig csökkenti a megbízhatóságot.
-
KraX
senior tag
Itt vegyuk figyelembe, hogy az ugyancsak Mercedes eroforrassal hajtott Force Indiak (akarhogy is nevezzuk most), mindketto melle ertek az elol halado Mercedesnek es Ferrarinak. Van rola egy nagyon szep kep, ahogy kvazi 4-en kozlekednek a kanyar bejarathoz. A magasabb leszorito erore beallitott Mercedesek szinte hajszalra ugyanazt a vegsebesseget tudtak produkalni a hosszu egyenes speedtrap-jen kvalifikacion mint a Ferrarik az alacsonyabb leszorito eros csomaggal. Az elso etap elso feleben Vettel egy hihetetlenul nagy 3.7mp-es gap-et tudott kialakitani ami a kerekcserere mar elkezdett visszaesni es nem hiszem, hogy szandekosan kezdte magara huzni a kerekcsere elott Hamiltont (amikor a legnagyobb kulonbsegnek kene lenni). Szoval az, hogy "tukorsima" gyozelem volt, en barokkos tulzasnak tartom. Az a +20-+30mp lett volna, de olyan ebben a sporolos eraban nem lesz. Erobol legyoztek a Mercedest, de nuansznyi a kulonbseg, foleg a puhabb kevereku gumin, erdekes modon ujra a kemenyebb kevereku gumin volt erosebb a Ferrari ahogy pl Ausztriaban is.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
Csapoati
Topikgazda
Ettől még tükörsima győzelem volt, az Eau Rouge után egy pillanatig sem volt kétséges, hogy Vettel fog nyerni és valószínűleg tartaléka is maradt. Körönként 1-2 tized előny már elég is ehhez, ha nem hibázik a pilóta. A Force Indiáknak pedig segített a dupla szélárnyék.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
KraX
senior tag
Viszont ok megjobban le voltak maradva a rajt miatti poziciojukbol kifolyolag, megis melle ertek a Hamilton Mercedesenek mindenkeppen, mind a ketten. Az egyenesben mert sebessegadatokat is erdemes bongeszni. Persze, lovaglas a szavakon, hogy tukorsima gyozelem vagy sem, en az elso etap alapjan ahol nem lehet meg sporolni semmikepp mert ki kell epiteni egy biztonsagos tavolsagot (~3mp meg nem az, mert eleg egy kicsit rosszabbul sikerult kerekcsere es viszlat a palyan elfoglalt elonyosebb pozicionak) a kerekcserek elott, ott az utolso 5 korben (15-20) egy kort leszamitva Hamilton volt a gyorsabb es folyamatosan tudta csokkenteni a tavolsagot amikor nagyon kellett, az elevagasi kiserlet elott. Eleg nehez elkepzelni, hogy Vettel viccbol magara huzta ebben a fazisban, sokkal inkabb az volt a helyzet szerintem, hogy nem tudott abban a szakaszban mar gyorsabb lenni. Szoval az igaz, hogy erobol elvertek a Mercedest, de a kulonbsegeket megnezve igen kis kulonbseggel tudott nyerni a Ferrari (a 1x mp elony a vegen nem realis, az utolso 15 korben Hamilton atalt kimelo uzemmodra).
I know kung fu!
-
szvsz oda a merci is hoz egy low-profile hátsó szárnyat, és az alacsonyabb rake miatt kevesebb lesz a leszorítóerejük, mint a ferrarinak.
Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.
-
KraX
senior tag
Az 5-tol (ez volt az ujrainditas utani elso tiszta kor) a 14-ik korig diktalt folyamatosan gyorsabb tempot Vettel. Atlagosan -0.336 mp-el ment gyorsabb koroket ebben a szakaszban. A kovetkezo 5 korben az elevagasi kiserlet elott Hamilton tudott egy kicsit gyorsabb lenni, atlagosan 0.124 mp-el.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
[CS]Blade2
őstag
A 3 másodperc pedig 1 kör alatt szállt el 1-1,5-re, amikor Vettel még kint volt a használt a gumin, de ez normális jelenség a mai elővágásos időkben.
Ha egyszerre jönnek, akkor marad a 3 másodperc. Ezt a 1,5-2 másodperc veszteséget az egy körrel később érkezőnek be kell nyelni, erre készültek is. Ezért kell 3 másodperc előny.
Ha már előtte feljönnek rá 2-re, akkor érdemes inkább kijönni, mint "elévágást megakadályozandó elévágás". -
KraX
senior tag
A 3 másodperc pedig 1 kör alatt szállt el 1-1,5-re, amikor Vettel még kint volt a használt a gumin, de ez normális jelenség a mai elővágásos időkben.
Ezert is irtam fentebb, hogy a ~3mp nagyon a hataron van, ott egy minimalis hiba a boxban es mar az uldozo moge jossz ki ebben a szituacioban. Azert uszta meg, mert nem rontott a Ferrari a boxban, de 4-5mp biztonsagi elonyt kell(ene) kiatozni (es tartani), hogy legyen egy minimalis biztonsagi puffer, amivel meg biztosan (ha csak nincs nagy gond a boxban) az uldozo ele tudsz jonni vissza a palyara.
I know kung fu!
-
b-type
nagyúr
Erre sztem nagyon egyszerű a válasz, ha lett volna sansza akkor láttuk volna, semmi más nem kellett volna csak beérni 1 másodperc alá, itt Spa-ban ez bőven elég, egy Red Bull-t behúzott a DRS távolság.
Semmi, egyszer sem volt erre sansza.
..ha ez Mercedes-Ferrari befutó lett volna akkor az lenne a vélemény hogy ez laza ujjgyakorlat volt a Mercedes-től..
Vettel annyit ment amennyit muszáj, Hamilton meg semmire nem ment, megpróbáltak egy váratlant az első kerékcserével hátha bezavarják annyira a Ferrari-t hogy beérjenek támadóközelségbe,..de semmi, az egész futamon egy támadást nem láttunk erőből.
Monza-ra annyi remény lehet, ahogy Hamilton mondta, hogy a Parabolica nem egy lassú kigyors.https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255
-
snecy20
veterán
Ez volt 3-4 évig a gyakorlat, "ujjgyakorlat"... Csak akkor tudtuk, hogy még ennél is több tartalék van a Mercedesben, hogy egyáltalán egy üldözőt közel engedett magához pár másodpercre. Évekig ha nagyon emg akarták kajáltatni a mezőnyt, akkor Rosbergék elmentek 20-30mp-ekre is, spórolva.
Most annyiból más a helyzet hogy verseny helyzet van, és nincs már nagyon extra tartalék a Mercedesnél, mindent ki kell már facsarni. -
b-type
nagyúr
Ki van facsarva, ha nem lenne akkor itt Spa-ban inkább győznek, mert jönnek olyan pályák ahol biztosan bukni fognak.
20-30mp-re már nem mennek el, 3 motor mellett az első évben ez luxus, pláne ugye kiélezett küzdelemben ami az egész szezont illeti.https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255
-
guftabi96
addikt
Pilótapiac
Markelov is esélyes lehet a Williams egyik ülésére 2019-ben.
-------
Ocon valóban meglátogatta kedden a Force India gyárát, de Monzában még mindenki marad a "helyén"
-------
A Sky Sports szerint Pérez is lehetséges opció a Mclaren számára (Vandoorne, Ocon és Norris mellett)
-------
Vasseur: Vandoorne nem opció a Sauber számára.
-------
Alonso állítólag egy Renault-s ajánlatot is elutasított
-------------------------------------------
Renault C-spec erőforrás: jelentősen erősebb az előzőnél, de megbízhatatlanabb is.
Mintha a mostani olyan megbízható lenne...#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/
-
[CS]Blade2
őstag
Lassan már úgy lesz, hogy Monza után mindenki megy, és beül abba az autóba, amit éppen meglát és még üres.
Küldeni kellene nekik erről egy SMS-t, hogy "ha Strollék elkezdenek csapatokat és üléseket felvásárolni, és nincs ülésed a jövő hétre, akkor ülj át egy másik autóba."Most már kíváncsi vagyok. Azért ebből valami biztos, hogy eljut a faterhoz és a haverjaihoz, hogy ennek ellenére lenyomják ezt az egészet az F1 torkán.
-
Leon77
senior tag
Azért a Renault évek óta sok lóerővel lép előre szóban, de aztán mégsem. Egy időben, még az elején a Honda volt ilyen vicces.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó
-
Leon77
senior tag
Persze, ez jogos, de mintha a többiek még nagyobbat lépdelnének. Oké, az RB az fekete ló. Külön üzemanyag, kenőanyag stb... náluk sűrűbben is romlik a Renault, de masszív 3. erő...
Szvsz a Renault mindig egy picit kisebbet lép és ráadásul kevesebb megbízhatósággal. Igaz, hogy sokkal kisebb büdzséből...
Egyébként bennem felmerült, hogy, ha az RB nagyon hosszú távra tervez, akkor lehet megérné a temérdek pénzt beleölni a saját motor építésbe és ezzel egy új motor brand építésére. Persze Adrian nem lesz mindig ott, de azért lenne pár ügyfelük az biztos. Persze ezt csak szigorúan outsider-ként gondoltam át...
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó
-
Csapoati
Topikgazda
Az a baj, hogy önmagában a sok pénz nem eredményez jó motort, lásd Honda. Semmi garancia nincs rá, hogy jó motort tudnának csinálni, ráadásul most épp eléggé képlékeny, hogy mi lesz a jövőben, a 2021-es változtatások elhalasztásán is gondolkodnak Brawnék.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
Leon77
senior tag
Szvsz el is lesz halasztva. Ennél előrébb motorformulában hova lehetne lépni úgy, hogy a belsőégésű motor marad? Maximum vissza, de az meg nem az f1.
Hogy mi lesz a Hondával azt majd meglátjuk. És valóban anno a Toyota valag pénzt ölt az f1 projektbe és aztán elkullogott.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó
-
Samott
senior tag
Mondjuk most hogy kezdenek osszerazodni a dolgok motor teren, pont nem kellene hozzanyulni. Meg kell varni amig felzarkozik a Renault es a Honda aztan befagyasztani az egeszet. Uj motorformulat megepiteni a legnehezebb, legdragabb melo.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Hozzászólok Aktív témák
- [Re:] Kína két legnagyobb szoftvercége új operációs rendszeren dolgozik
- Windows XP
- [Re:] Új - Razer Abyssus Essential (RZ01-02160300-R3M1)
- [Re:] Huawei P30 - kell ennél több?
- nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- [Re:] [Bearboy2:] R9 270 x 4gb Hibás!
- Quake Champions
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Asrock G41M-VS3 LGA 775 alaplap, DDR3 RAM, valamint Xeon procik támogatása
- Asrock Z87 Extreme4 Alaplap ELADÓ • Z87 • 1150 • Intel 4.gen • 4x DDR3 • 3PCIe x16 • prémium kondik
- Samsung NX300 18-55 + 30mm prime
- Corsair CS550m 80+ Gold tápegység (550W, Fél-moduláris, 1 év garancia)
- Majdnem Féláron! Steelseries Siberia 650 gamer fejhallgató