Aktív témák

  • Mirage

    tag

    Szép estét,

    A mai nap zeneszáma: Celldweller – So Long Sentiment (Paul Udarov Remix) [link]
    Elég régóta hallgatom Klayton projektjeit, ez az egyik kedvenc számom tőle, mégis ezt a verzitó emelem ki, pedig nem szokásom remixeket hallgatni.
    Talán a Paul Udarov féle So Long Sentiment és I Can’t Wait remixek talán kicsit többek is mint egyszerű mixek, hiszen jobban metálosítva vannak ezek a számok, ezáltal a tempó is gyorsabb, ami jól áll neki, az eredeti talán egy kicsit túl lassú és mély szegényes nekem.

    A mai nap röviden: Mára nem jut sok mesélni való attól tartok.
    Nézzük csak, már egy ideje nem meséltem a Tarot „kalandjaimról”, nem azért, mert abbahagytam volna, csak nem éreztem úgy, hogy megosztható lett volna.
    Nem csupán amiatt, mert esetleg személyesebb jellegűek az olvasások, hanem mert manapság kicsit nehezen megy az értelmezésük is.
    Kicsit úgy érzem, hogy elértem egyfajta választóvonalat, amihez még nem elég mély a tudásom ahhoz, hogy áttudjak rajta törni.

    Hogy mi jelenthet megoldást?
    Jó kérdés, valószínűleg, mint sok más esetben is, a kitartó gyakorlás.

    Holnap reggel intézem a beiratkozást, legalább egy kicsit szétnézek az egyetemen, ha lesz lehetőségem. Utána nincs nagyon programom, hiszen a fogászati időpontom halasztásra került... remélem a másik időpontommal a héten nem lesz gond, örülnék, ha haladna a dolog.

    Jut eszembe, befejeztem ma a Borderlands 3-t, hát a végére nem lett jobb véleményem róla. Nagyot csalódtam benne, főleg a vége után.
    Egyrészt, annó amikor néztem Angry Joe értékelését róla, kicsit azt éreztem, hogy eltúlozza a sztori „szidását”, csak nem lehet annyira rossz. De igen.
    Egész egyszerűen kliséktől hemzseg, teljesen súlytalan. Az állítólag ritka siren képességet a semmiből megkapja fű és fa is, még ha korábban el is vették a karaktertől.
    Valószínűleg az írók is érezték ezt, ezért kellett a végére az az erőltetett „áldozat” is.
    Karakter személyiségfejlődésről abszolút nem lehet beszélni. A két főszereplő baromi idegesítő volt, és valahogy a viccesek se sültek el olyan jól.

    Az pedig hab a tortán hogy valaki szerint az elfogadható történet mesélésnek, hogy perceken át magyaráznak egyes karakterek, amit nem lehet átlépni és közben nem történik semmi, a karakterek maguk maguk pedig ME:Andromeda-t „megszégyenítő” arckifejezéseket vágnak közben, minimális animációval.
    A boss harcok pedig kivétel nélkül tartalmaztak olyan részleget, ahol sebezhetetlenné válik az ellenfél, gondolom ott is érezték, hogy e nélkül túl lenne rajta a játékosok nagy része pillanatok alatt. Akárhogy is, ez nem jó harc dizájn, sőt... abszolút kreativitás deficit érződik az egészen.

    A fegyver variety és gunplayt nem érheti rossz szó, azok elég változatosak és szórakoztatóak voltak, illetve a grafika, ha nem is a technológia csúcsa, egész hangulatos környezetet tudott életre hívni. Bár bevallom, szerintem a Rage 2 kicsit szebb volt.

    A második résszel ellentétben nem érzem, hogy ezt azonnal újra akarnám kezdeni, összességében csalódtam, lehetett volna sokkal jobb is.
    Meg is fogok válni tőle szerintem rövidesen.
    Úgyhogy egyelőre maradt az FFXIV és a CIV VI, de lehet szétnézek hátha van valami jó kis akció... vagy előfizetek a Gamepassra, hogy kipróbáljam a Hades-t és a Flight Sim-et, elég csábító ez az az opció is. :U

    Remélem holnap már több infót is mondanak az egyetemmel kapcsolatban, még mindig eléggé a „sötétben” vagyunk, bár lehet ez csak engem zavar.

    Estére úgy lehűlt az idő, de ahogy nézem holnap reggel sem lesz sokkal jobb már.
    Lehet ideje eltenni a rövidnadrágokat? :(


Aktív témák