Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike 32

    aktív tag

    válasz zsolesz0803 #746 üzenetére

    Azt hiszem hogy a buildingShader.xml-ben át lett irva az elérési út vagy felülirattad az eredetit.

    igy kellene kinézni ha stimmel.

    <Textures>
    <Texture name = "mMaskMap" defaultColorProfile = "linearRGB" group="base" defaultFilename = "$data/shared/default_specular.png"/>
    <Texture name = "mDirtDiffuse" defaultColorProfile = "sRGB" group="base" defaultFilename = "$data/shared/mapDirt_diffuse.png"/>
    <Texture name = "mDirtNormal" defaultColorProfile = "linearRGB" group="base" defaultFilename = "$data/shared/mapDirt_normal.png"/>
    <Texture name = "mMossDiffuse" defaultColorProfile = "sRGB" group="base" defaultFilename = "$data/shared/mapMoss_diffuse.png"/>
    <Texture name = "mMossNormal" defaultColorProfile = "linearRGB" group="base" defaultFilename = "$data/shared/mapMoss_normal.png"/>
    <Texture name = "mGradientMap" defaultColorProfile = "sRGB" group="color" defaultFilename = "$data/shared/defaultGradient_diffuse.png"/>
    <Texture name = "baseMap" group = "array" type = "2dArray"/>
    <Texture name = "normalMap" group = "array" type = "2dArray"/>
    <Texture name = "glossMap" group = "array" type = "2dArray"/>
    </Textures>

    Remélem segitettem :R

    Kerti butorok eladók, 3D munkáin https://www.deviantart.com/mikewhite71

Új hozzászólás Aktív témák