Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz FunPro #129732 üzenetére

    "Mármint, most egy olyan műfajról beszélünk, ami túl sok munkát igényel túl kevés élvezeti faktor mellett."

    :P Ezt szerintem a clickerek és mobil játékok maxolták ki, de minden RPG-szerű repetitív játék (kvázi minden MMO és a legtöbb akció-RPG) durvább ilyen szempontból, F2P alapon pedig ezt nem is lehet másként.

    Dilikutya: Command and Conquer, Age of Empires, Age of Mithology, Warcraft, Starcraft koruk AAA játékai voltak hatalmas beleölt pénzzel(csak a Blizzard és Westwood átvezető animációinak árából más stúdiók komplett játékokat hoztak ki, akár többet is :U ), nagy marketing költéssel, és nyilván nagy ismertséggel és sikerrel.

    Sudden Strike pont kilóg mert random ukrán csapat kis(CDV később nőtt meg) német kiadón keresztül hozta ki kimondottan a ruszki/német köménymag számára.(pl a demóját máig nem fejeztem be teljesen :DDD Sudden Strike Rolling Demo viszont pont jó nézelődésre)

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák