Új hozzászólás Aktív témák

  • Bazsee71

    őstag

    Üdvözletem!

    Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a Profi Szerviz / Printer Comfort Kft-vel. Én tavaly küldtem be egy Epson L365-ös nyomtatót, mert durván csíkozott. 1 hét után visszakaptam, a hibát még mindig produkálta, pedig a szervizlapon fejcsere volt feltüntetve. Visszaküldtem, erre jött a kissé flegma válasz, hogy csak fejtisztítás kellett volna, meg magas minőségen nyomtatni. Természetesen ezt próbáltam otthon én is, de csak a festéket pazaroltam. Ilyenkor azért felmerül a kérdés, hogy első alkalommal csináltak-e bármit is, illetve ha tényleg csak erőltetni kellett volna, akkor azt miért nem a szervizes kolléga csinálta a fejcserét követően?

    Egy hónap után egyébként megint elkezdett csíkozni, de mivel munkához használom (heti szinten 50-100 oldal, tehát nem sok), nem akartam újból a szervizben pihentetni. Az utóbbi időben azonban ez annyira elfajult, hogy most megint javítást kértem. Szerda óta jön érte a futár...

    Egyedi eset lenne? Attól is tartok, hogy megint felesleges kört futok, pedig - számomra - nem egy olcsó, alsó kategóriás nyomtatóról beszélünk.

Új hozzászólás Aktív témák