- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz proradeon #16 üzenetére
https://prohardver.hu/tema/amd_navi_radeon_rx_6xxx_sorozat/keres.php?stext=msi%20gaming&offset=50
Itt is van pár gpu-z kép.Még a tesztelőknek is sokszor ilyen problémás kártyák jutottak.
Fix 21-23 fokban. Vagy open bench.
https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/msi-rx-6900-xt-gaming-x-trio-review/21/https://www.youtube.com/watch?v=vjISvlTJhpg&t=432s
Grammra pontosan ugyanaz a hűtés van a 6900XT-n és a 6800XT-n
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz proradeon #23 üzenetére
https://prohardver.hu/tema/emag_edigital_velemenyek_tapasztalatok/hsz_20-20.html
És nem, nem azért fikázom én is mert kimaradtam a buliból... Gondolom ez lenne a következő...
01:32-es rendelésem Box felé tart már.
De jó tisztában lenni ,hogy ez a kártya bizony problémásabb. A plusz infó mindig jó (szerintem). De el is hallgathatjuk ha szeretnéd. Hiszen ha az enyém nem tökéletes, akkor újrapasztázom. Mindenki más meg így járt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Bigmasterl #124 üzenetére
https://www.emag.hu/help/kapcsolat/
-----
Egyébként ez mehetne egy összefoglalóba is. Nem is kell más oda. Csak a telefonszám.Az ügyek nagy részének úgy is ez lesz a vége. Bármennyire is fél mindenki az ügyfélszolgálattól (legalábbis ez a tapasztalat a BB topik alapján), ők tudják megoldani a problémákat.
Email-t hanyagolnám az emag esetén. Szeretnek az ilyen megkeresések elveszni a rendszerben.
Ha a telefonos válasszal nem vagyunk elégedettek akkor meg újra meg kell próbálni csak egy másik ügyintézővel. Ha kezdőt fog ki az ember akkor simán kaphat olyan választ ,hogy ezt meg azt nem lehet elintézni...
De legalább van egy majdnem egész nap és egész héten elérhető magyar nyelvű call center. Ami manapság már-már piros pont.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
[Samsung LS43AM700UUXEN LED VA Monitor, 43", 4K UHD, HDMI, USB-C, Vesa, Fekete helyett egy JYSK-es matrac/fedőmatrac érkezett be hozzánk. ]
Ezt háromszor elolvastam ,hogy biztosan jól értem-e...
Ha nem kifejezetten Jysk féle matracról lenne szó akkor csipőből azt mondom ,hogy a futár rossz címzést/adatokat ragasztott a dobozodra.
De elvileg Jysk cuccokat nem árul az emag.Ezt a visszaküldést az emag-tól kérted igaz? Tehát ők állták és intézték a futárt?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Azon az átvételi elismervényen mi áll?
-----
Amúgy a társasház kamerája tényleg jó ötlet.
Ha látszik ,hogy a futár nem ugyanazt a doboz vitte el tőled, amit végül az emag átvett, az bőven elég.És azért ez nem egy banki vagy postai kamera... Tehát földi halandó számára is talán elérhető.
----
De azért ez tényleg az-az eset amit az emag is beláthat minden segítség nélkül is...
Ki küldene vissza egy Jysk matracot a megrendelt monitor helyett. Nem éppen életszerű csalás volna...[ Szerkesztve ]
-
addikt
Kedves XY!
Köszönjük, hogy az elmúlt időszakban legalább egyszer az Extreme Digital-nál vásároltál. Mi, Extreme Digital és eMAG az egyesülés során azon dolgozunk, hogy a vásárlási élményt egy újabb szintre emeljük és folyamatosan fejlesztjük rendszereinket.
2022. február 14-től a Pólus Centerben található szaküzletbe történő rendelés kiválasztása kizárólag az emag.hu oldalon lesz elérhető.
Az edigital.hu oldalon ez a lehetőség ennek a boltnak az esetében a továbbiakban nem lesz elérhető. -
addikt
Gondolom a hívások alkalmával te alapvetően azt szeretted volna kiharcolni ,hogy ténylegesen küldjék amit rendeltél
A pénz-vissza elég gyorsan szokott menni.
Tehát ha végképp nem látsz esélyt arra ,hogy küldjék a cuccot akkor rendelés törlése és 3-4 nap múlva utalják is a pénzt. Akár telefonon is le lehet mondani és hozzá kell tenni ,hogy 2 hónapig ültek a lóvén szóval nem ártana ha csipkednék magukat.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Na ez mondjuk durva.
Azt hittem ,hogy egy BB rendelésed volt és azért próbálod őket rábírni ,hogy küldjék...Mert ilyenkor ez tényleg fekete-fehér. Nem teljesítették a rendelést, megy vissza a pénz.
Ilyenkor érdemes már a Békéltető testületet is bedobni a beszélgetésbe. Egy sima elállásnál is csak 14 napjuk van a visszautalásra. De itt tényleg nem nyújtottak neked semmilyen szolgáltatást tehát érthetetlen ,hogy mi a szart csinálnak.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kissdani #238 üzenetére
Csak a fizetés után látod ,hogy hol is van az a millás vga.
Lehet ,hogy az én zokni rendelésemet feszíti fel.
Szóval ez innentől zsákbamacska.
Az első felfeszítés után a csomagon érezte ,hogy ez nem valami nagy zsákmány. Nem karton volt belül hanem valami puhább.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Edigital
2022. április 7-től alábbi üzleteink átköltöznek egy nagyobb, szebb és hosszabb nyitvatartással rendelkező üzletbe, ahová az eMAG.hu oldalon tudsz rendelést leadni szintén díjmentes kézbesítéssel, 30 napos visszaküldés* lehetőséggel. Itt találsz meg minket a jövőben:
Ezred utca --> eMAG Pólus
Sugár Üzletközpont --> eMAG Árkád Budapest
Szent István krt. (Nyugati pu.) --> eMAG WestendUgyanez van az emag felületen is az üzletek menüpont alatt. Akkor ez a 3 üzlet ugrik...
Először azt hittem ,hogy csak a szokásos Edigital üzletrész megszűnik.A Sugár/Árkád és Szent István körút/Westend párosoknál még értem ,hogy elég egy üzlet, de az Ezred utca is? Fura. Azt aligha teszik át a Pólusba. Eleve itt van az egyik nagy lerakójuk.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Gondolom nem akartak rá költeni. Maga az eladótér most már az új emag üzletek mellett eléggé gáz.
De ettől még jó helyen volt. És itt kiadtak minden. Nagy gépeket is a hátsó bejáratnál.Erzsébet körúti szintén elég kicsi volt. Ott még bővíteni se tudták volna.
Sugárt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ott kezdődik ,hogy a fülhallgatót nem is kell ,hogy visszavegyék.
Persze visszavehetik, ha akarják, de ilyen termékeknél nem kötelező.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (Például használt fogkefe, golyós dezodor, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend-kiegészítők. Fontos azonban tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.);
A felsorolás mondjuk elég beteg, de a fül - fülhallgató kapcsolata elég egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Fontos azonban tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.
De ezt még nem tudják.
Tehát a fülest tényleg vissza lehet küldeni bontatlanul is. -
addikt
Az most komoly ,hogy nincs telefonos ügyfélszolgálata az emagnak?
Tudom ,hogy volt ez a Diás átállás, de amikor múltkor hívtam őket, akkor legalább a géppel lehetett tetris-ezni vagy 10 percig ,hogy aztán emberhez kapcsoljon.
Na most már ez sincs.
Nincs várakoztatás vagy 37 ember van előtted duma.
Olvastam feljebb a hasonló problémát taglaló hsz-t.ui:
Hopp, akkor mégse elég figyelmesen, tehát a chatnél volt ez az X ember van előtted szöveg.https://prohardver.hu/tema/emag_edigital_velemenyek_tapasztalatok/hsz_2106-2106.html
Itt az infó, ha valaki ugyanannyira vak mint én. Ez a szám még 2 hónapja legalább Diához dobott. Most már ez sincs.Hát ez kurva gáz egy ekkora cégtől.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Emagnál még mindig a 36 órás átvétel megy a boxnál...
Szépen betették péntek este, és le is járt vasárnap reggel.
Most útba esett délután, rápróbáltam, már nem is nyílik.
Értem én ,hogy pörögnie kell a cuccoknak a boxba, de ezzel csak csináltak maguknak egy oda-vissza totál felesleges szállítás (ha már hír volt ,hogy utánvétes csomagoknál mik a veszteségek a Lumenetes cikkben).Ehhez képest még a Posta is király.
Ott 2 nap, de munkanap.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Vismajor01 #2303 üzenetére
Igen, most már nem lehet feltétele a garinak a doboz...
de, és ez egy nagy de, 75 colos TV-nél vagy legyen meg az eredeti doboz, vagy csomagolja be a tulaj valami másba.Azért gondoljunk már bele ,hogy mekkora, de mekkora szívás egy 75 colost TV-t, a saját hungarocellje és doboza nélkül ténylegesen biztonságosan becsomagolni. *
A hűtős példa sántít. Nem véletlen ,hogy pont a TV-nél követelték meg a dobozt még régebben.
* Konkrétan 1 órányi legózás. És akkor se lesz közel se olyan mint a gyári.
Ha a gyártó intézné akkor még oké. Nekik lesz olyan TV-hez való doboz meg minden.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke