Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Mauzes #10737 üzenetére

    Pont ma teszteltem tüzetesen. 2022-től új rendszer van, a korábbi Sensust kukázták és jött ez a GoogleOS. Instrument cluster semmilyen szinten nem testreszabható, csak 2 mód van, az egyikben középen konkrétan egy fekete üresség "látszik", és nem is lehet oda tenni semmit (wtf?). A másik módban kiteheted oda a map-et, de annak csak akkor van értelme ha navigálsz. Ha nem navigálsz, akkor egy kb. "7 méretű fekete semmi van előtted. Nincsenek számlap grafika verziók (korábban volt 4 féle grafikai mód, de ez is megszűnt), a Car Play mai napig csak vezetékesen működik (2024-ben ?). Megszűntek a vezetési módok (korábban volt 4 féle és fizikai gombról vezérelhető volt. Ma már az sincs, csak a központi kijelzőn lehet OFF-Road módba kapcsolni modelltől függően. Start-stop rendszert nem lehet kikapcsolni. Csomó fontos funkció csak almenüből érhető el a központi kijelzőn (mint megtudtam, ezek egy része korábban a kormányról is vezérelhető volt, de a google valamiért fontosnak tartotta, hogy az egyszerű megoldás helyett bonyolult menükben kelljen turkálni). A klmának nincsenek fizikai gombjai és a kijelzőn is kicsik a gombjai, nem nagyon felhasználóbarát. A telefonból át lehet ugyan tenni a névjegyzéket, de a bejövő hívás néha mégis a telefonra érkezik, néha az autóra. A grafika nagyon elavult, olyan mint egy táblázat, ennél már sokkal szebbeket látni, bár ezzel még együtt lehet élni, csak ebben a kategóriában mást várna az ember. Az ikonok kicsik, pedig körülöttük egy csomó üres hely van. Waze nem működik!

    Maga az autó viszont űber. A belső kidolgozás, a minőség, a kényelem, a csend, mind nagyon ott van a szeren. Állítólag reszelgetik még a rendszert. Bár az elmúlt 1 évben annyit sikerült "fejleszteni", hogy már az apple maps is kitehető a műszerfalra, illetve lehet youtube-ot nézni, ha áll az autó.:D

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák