Új hozzászólás Aktív témák

  • Doink

    aktív tag

    válasz Ed_007 #2511 üzenetére

    Az a "szint felett" az teljesen játékfüggő. Egy core2duo is tele tudja tolni a pcie lanet ha a program úgy van elkészítve. Itt a probléma nem az hogy ők mennyire gyorsan számolnak hanem az hogy mennyi adatot milyen sűrűn cserélnek/szinkronizálnak.
    A felbontás nem generál semmi plusz adatot a pcie linken ha külsö monitort használsz, az csak annyi hogy a gpu több pixelt számol ki helyben. Belső monitornál kell visszamásolni az egpu-ról az igpre a képet pluszban amit ki tudsz számolni 1920*1080*32bit*60fps és ezt elosztod 2-vel(csak tipp) mondjuk az optimus compression miatt.

    Hogy mondjak egy ilyen furcsa példát a dota2 dx9 renderellel teljesen mindegy milyen grafikai részletességen hoz fix 26-28fpst, dx11-el 70-100fps ugyan azon a gépen.
    Úgy általánosságban igaz az hogy az új játékok dx11-dx12 sokkal kevésbé spamelik tele a pcie lane-t és ezért van az hogy az egpu-k elég rosszúl teljesítenek számtalan régi játékban és persze 3dmark 2006-ban.
    Szóval most kb úgy néz ki, hogy az új játékok pl: dying light,division,dark souls3 és társait simán tudod futtatni teljes részletességen x1.2 link-en ha elég erős a gpu-d és van egy i5-i7(sandy vagy újabb) cpu a notebookodban. Youtube-on amúgy vannak videók "egpu gtx970", meg tudod nézni hogy hogyan fut a kiszemelt játékod.

Új hozzászólás Aktív témák