Hirdetés

2017. szeptember 20., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Direct3d, Hlsl, shader programozás (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Drizzt


Drizzt
(PH! nagyúr)

Hello. Nem nagyon találtam ilyen témát. Amiért nyitnám, s érdekelne:
Valaki VS alapú geometry instancing-ról tudna valami jó anyagot, Dx9-ben? Ma jól megbuktam belőle. :) Ugyan már megvan a vizsga megoldása, de jó lenne minél tisztábban látni.

És ha már úgysem volt eddig ilyen topik, akkor egyszerre lehetne hlsl-lel is kapcsolatos, vagy ogl alatti shader programozással.

(#2) Drizzt válasza Drizzt (#1) üzenetére


Drizzt
(PH! nagyúr)

Bár ez jónak tűnik. Igaz, még nem olvastam el. Úgy emlékeztem nemrég ezt még nem lehetett elolvasni itt, csak megvásárolva.

(#3) Drizzt


Drizzt
(PH! nagyúr)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Direct3d, Hlsl, shader programozás (téma lezárva)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.