Új hozzászólás Aktív témák

  • azorahai

    csendes tag

    Sziasztok,

    A segítségeteket szeretném kérni.
    Debrecen, Diginet 1000 FTTH 2019 csomag július 10-e óta + NMHH mérőbox.
    Tökéletes szolgáltatás, egészen szeptember 1-ig stabilan 900-930 mbps lefelé és 324 felfelé megkapom. Nem is kívánhatnék jobbat.

    2020.09.01. 18:24 és 2020.09.01. 19:24 között történt valami, mivel azóta nagyon durván ingadozik mind a fel és mind a letöltés. A letöltés 300-600 között ingadozik, a feltöltés pedig sokszor már a 100-at sem éri el nagyon sokszor. Ezek egyből a Huawei routerből kapott értékek egyébként, szóval nem interferál be semmi customer owned equipment az értékekbe. Ez jön a fiberből.

    Ezt lejelentettem a DIGI-s kollegináknak, akik egy digi.hu-s és egy szelessav.net-es printscreent kértek - megkapták, amikor éppen 485 / 99-et mutatott, és emellé még hozzáadtam nekik a NMHH mérőboxos .csv filet ami bemutatja hogy 1,5 hónapig kurva jó szolgáltatást tudtak biztosítani.

    A pontjaimra nem reagálnak, eddig 1,5 nap alatt két emailt kaptam: az elsőben egy printscreent kértek, a másodikban pedig annyit írtak:

    "Az Ön által a Szolgáltatóhoz megküldött sebességmérés eredménye garantált értékeink feletti.
    http://digi.hu/aszf"

    Megnéztem, DIGINet 1000 FTTH 2019-re 300 / 75 mbps-t garantálnak.
    Úgy érzem, a tier 1-es helpdeskes kolléga szeretné rövidre zárni a témát, és érdemben nem hajlandó foglalkozni ezzel a problémával, hanem minél hamarabb lezárni a jegyet a queue-jából.

    6 évig tökéletes szolgáltatást kaptam tőlük, egy rossz szavam nem lehetett rájuk, de ez a leszaromság nagyon váratlanul jön tőlük.
    Érdemes az NMHH-nál megszellőztetni ezt? Illetve, más is tapasztal mostanában gyengébb szolgáltatást, és hulladék customer supportot?

Új hozzászólás Aktív témák