Új hozzászólás Aktív témák

  • Lala6

    őstag

    No, leírom mai "ámokfutásom", mert tanulságos lehet.
    Sok évig Digi Kábel előfizető voltam, majd májusban átmentem a Flip-hez (kiakartam próbálni). Jó is volt a Flip, de időközben módosítottak a lefedettségi területükön és nálam már nem érhető el többé a szolgáltatás. Május végétől egészen a múlthétig kaptam a Flip-et teljesen ingyen, amolyan kárpótlásként.

    Ma délelőtt felhívtam a Digi-t, hogy megrendeljem újra a szolgáltatást. A telefonos ügyintézővel rögtön úgy indítottam, hogy elmondtam mit szeretnék és megkérdeztem, hogy lehetséges-e telefon megrendelni. Azt állította, hogy igen. Nosza elkezdődött az ügymenet, ami kb. 10 másodpercig tartott, majd azt mondta, hogy csak személyesen tudom megrendelni az ügyfélszolgálaton a szolgáltatásokat. Jó... délután megyek az Árkádba...
    Az Árkádban lévő ügyfélszolgálatra beérve nagy örömmel konstatáltam, hogy nincs előttem várakozó, az ügyintézők is csak egymással beszélgetnek, rögtön sorra is kerültem.
    Itt is előadtam a történetem, majd kezdődött az ügyintézés, ami 10mp után itt is véget ért. A lakcím kártyámon ugyanis nem a telepítési hely szerepel, mert más az állandó lakcímem. Ezzel korábban nem volt semmi baj, sok-sok évig voltam az előfizetőjük (meg is találta a gépben a régi adataimat). Azt mondja a hölgy, hogy kellene egy tulajdonlap, amin látszik, hogy én vagyok a tulajdonos. Mondom semmi akadálya, itt a telefonom, ügyfélkapun lekérem és már küldöm is email-en... az nem jó, mert neki nem tudok email-t küldeni és mindenképp kinyomtatva kell behoznom (gondolom utána majd jól beszkennelik).

    Semmit, de semmit nem tudtam ma intézni, pedig nem hagytam magam lerázni. Aztán végül a kisasszony mondott egy olyat, hogy rendeljem meg interneten, úgy letudom adni a megrendelést és majd a szerelő hozza a szerződést. F@sza, ezt reggel telefonon nem tudták mondani? A netes felületük is katasztrófa, az emelet/ajtó megadás módjára pl. nem jöttem rá, nem engedett semmit beírni.

    A Flip megrendelésekor nem kötözködtek semmit, megadtam az adataim és bekötötték.

    A Digi ügyfélszolgálata véleményem szerint a 90-es évek színvonalát hozza, azt már csak mellékesen jegyzem, hogy, hogy nem voltak túl kedvesen az ügyintézők (biztos fontos beszélgetést zavartam meg). Minden itt van a lakásban, a TV kábele speciel még a TV-ből sincs kihúzva, csak össze kellene ismét kötni a végeket és újra élne a szolgáltatás. Ennyire nem kell nekik az előfizető? Először 500 megás netet szerettem volna, de az ügyintéző hölgy javasolta a csak 100 MBit/s sebességűt, mert úgy gyorsabb az ügymenet, az 500/1000 MBit/s sebességeknél előzetes felmérés kell, ami 30-60 nap lehet... ez egy vicc.

    Tanulság: Az nincs, majd rohangálok még egy kicsit, mert szeretnék fizetni egy szolgáltatónak a szolgáltatásaiért.

Új hozzászólás Aktív témák