Új hozzászólás Aktív témák

  • zsocaozd

    tag

    válasz coolmpi #541 üzenetére

    Az lenne a logikus lépés, ha előszerződést kötnének, már most kampányolnának, hogy nehogy valaki meghosszabbítsa a hűséget a jelenlegi szolgáltatónál...

    Természetesen, hát persze... aztán amikor bármilyen okból meghiúsulna mégis a dolog (akár technikai, akár politikai, akár egyéb okból), akkor lehetne magyarázkodni, meg kárpótlásokat fizetgetni ennek-annak... Tönkremenne a cég imázsa, szabahihetősége az ügyfelek és az üzleti partnerek szemében is. Tökéletesen értelmetlen és logikátlan olyanról nyilatkozni (legyen az bármi), aminek a megvalósulása még csak folyamatban van és még nem hozzáférhető. Meglehetősen gyerekes, megfontolatlan dolog az ellenkezőjét tenni és elvárni is egy üzleti szereplőtől.

    És akkor nem nézné mindenki teljesen hülyének az ügyfélszolgálatot, és nem ébredne több száz emberben az az érzés, hogy azt se tudják mit csinálnak...

    Szerintem nem nézi mindenki hülyének őket, csak az aki nem fogja fel magától, amit írtam... :U

    ÚJ Saitek Cyborg 5.1 mikrofonos fejhallgatók!

Új hozzászólás Aktív témák