Új hozzászólás Aktív témák

  • coolmpi

    aktív tag

    válasz zsocaozd #536 üzenetére

    Azért nem fű-fa számára, de lefogadom, hogy a upc már tudja, hogy mikor lesz itt Digi...

    Az lenne a logikus lépés, ha előszerződést kötnének, már most kampányolnának, hogy nehogy valaki meghosszabbítsa a hűséget a jelenlegi szolgáltatónál... És akkor nem nézné mindenki teljesen hülyének az ügyfélszolgálatot, és nem ébredne több száz emberben az az érzés, hogy azt se tudják mit csinálnak...

    Jómagam is a telekommunikációban dolgozok, és van rálátásom már a stratégiai döntésekre is, és az ügyfélkezelésre... Ez szerintem nem jó üzletpolitika. Ez sajnos az Emktv-től megmaradt mentalitás... (azok se tudták soha, hogy mi fog történni) Még 2000 előtt, 1,5 évig találgatott az összes emktv-s ügyfélszolgálat, hogy a XV. kerületben mikor lesz net bekötve a TV mellé. (ebben az időben még 384-es ADSL is csak néhány helyen volt beköthető, tehát nem a versenyhelyzet, és a vérre menő harc miatt nem mondták el, hanem azért mert az egyik kéz nem tudta, hogy mit csinál a másik...)

    Szerintem inkább most is ez a jellemző, és nem a szigorú üzletpolitika. (de ha jön egy Digis belső ember szívesen venném az ő véleményét :) )

    A T-Comnál is csak azért nem tudja az ember, hogy mikor bővítenek 1-1 DSLAM-ot, mert akkora szervezet, hogy azt se tudják mit csinálnak, mindenki a saját kis részéért felel, a többi egyáltalán nem érdekli...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák