Új hozzászólás Aktív témák

  • Márton

    nagyúr

    Hát megtörtént amit nem szerettem volna:
    tegnap kora du-tól nem volt netem, a telefon is süket volt.
    mivel nem volt rá égető szükségem, hagytam a fenébe, gondoltam reggelre csak helyreáll, megcsinálják. A fenét! Másnap fél 10-kor telefonáltam a központi hibabejelentőbe, hogy lassan egy napja nincs szolgáltatás, a kedves hölggyel vagy 15 percet csevegtem amíg felvette a hibalapot.
    Közben olyanokat kérdezett, hogy ugye van vírusírtóm, meg hogy tiltsam le a helyi hálót, reseteljem a routert (ami nincs is), hozzak létre új digis kapcsolatot és diktáljam be a hibakódot. Hiába mondtam, hogy tuti nem a géppel lesz baj, mert teló sincs, az nem érdekelte. Mikor aztán közölte, hogy jó akkor továbbítja a hibát az illetékeseknek és hogy a javításra 3 napjuk van (!) majdnem dobtam egy hátast. Azt hittem munkanap pár órán belül intézkednek. Mi lenne péntek délután?...
    Szerencsére félelmem alaptalan volt, mert rá 2 órával már ment minden szépen.
    Csak ne legyen ilyesmi gyakran, mert akkor már nem cseng olyan jól az a 2.500 Ft..

    Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

Új hozzászólás Aktív témák