Új hozzászólás Aktív témák

  • Kwisatzh

    senior tag

    válasz Kija #10019 üzenetére

    Ebben nem tudok tanácsot adni, én eleddig csak mindenféle LG Ügyfélszolgálatokkal ( még a hollanddal is, gépi gugli holland fordításban !!!!! :C , és angolul :DD ) folytattam terjedelmes, és természetesen minden eredmény nélküli levelezést.

    A legutolsó levélváltás:

    Tisztelt LG!

    Az én lejátszóm HRX570 leánykori néven "született", de most magyarítva van a HR550C firmware-rel, tehát HR570C :-DDDD

    Tiszteletteljesen az iránt érdeklődnék, hogy bekerül -e a készülékbe a a teljes smart tv alkalmazás, vagy hackeljem tovább??? :-DDDDD

    Kérdésem indoka a következő:

    Kissé (nagyon nagyon) logikátlannak (őrületes butaságnak is nevezhetnénk) tűnik ugyanis számomra, hogy a SOKKAL olcsóbb BD670 blu ray lejátszójukban a teljes smart tv "benne van", míg a legdrágább "zászlóshajó" HR550 C ben pedig csak az a 3 nyomorúságos aplett.....

    A konkurencia SAMSUNGNÁL, nincs ilyen "megkülönböztetés" az összes lejátszójukban a teljes smart tv benne van.

    Szerintem elég sok potenciális vevőt elveszítenek ha pont a csúcsmodelljük bír korlátozott internetes képességekkel....

    Tisztelettel:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste!

    Hivatalos információ szerint a HR550C készülék nem rendelkezik smart Tv funkciókkal, és nem kaptunk információt azzal kapcsolatban hogy egy szoftver frissítés mikor tenné ezt lehetővé.

    További információért készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40 54 54 54-es telefonszámon (H-P: 8-20, SZ: 9-17).

    Tisztelettel:

    LGE Ügyfélszolgálat

    Csak éppen arra nem válaszoltak amit kérdeztem :W

    Pedig az egy világcég... :DD

    [ Szerkesztve ]

    [moderálva]

Új hozzászólás Aktív témák