Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • fasyrt

    őstag

    válasz Loha #921 üzenetére

    Ez érdekes:
    Bithiba arány hozzáférési vonalanként
    A hibásan átvitt bitek számának aránya az átvitt összes bitek számához képest
    maximum: 10-4
    célérték: 10-5
    Ha jól számolom, ezt max. 1% packet loss

    Hibásan átvitt/összes átvitt = 10/4
    Több hibáslehet, mintamennyit küldözgetünk? :DD

    Nemértem... :U

  • brd

    nagyúr

    válasz Loha #921 üzenetére

    Szóval egyértelmű amit mondasz, de attól még ezzel nagyon ehéz bármit is kezdeni, amíg szolgáltatónak nem érdeke a maradéktalanul elégedett ügyfél.

    Na de pont erről beszélek, a megfelelő szervezetek tehetnének róla, hogy ne szolgáltathasson olyan cég, amelynek viszonylag sok elégedetlen ügyfele van. :U

    HDSNET helyére csak akkor jöhetne más ha az EMKTV is becsődölne. Ha pedig ez megtörnénne, akkor elég sok idő lenne, mire vki a helyére állna, akinek szintén semmi konkurenciája nem lenne kábelnet terén, szóval nem vagyok benne biztos, hogy sokkal jobb lenne.

    Az biztos, viszont akkor lehetne. :)

    A sávszélesség ami az én szerződésemben van legalábbis az a maximálisat jelenti, tehát a netnek pár alkalommal képesnek kell lennie ezt biztosítani. Az én esetemben pont azt lehetett megfoni, hogy amikor feleztek, akkor a net a hónap egy napján sem lett volna képes a maximális sebességet teljesíteni.

    Ez így van, viszont ha én meghirdetek 512KB/s-es szolgáltatást, ill. a szerződésbe is ez kerül bele, akkor nem szolgáltathatok analóg modemes, vagy ISDN-es sebességen úgy, hogy mondjuk a hét, vagy a hónap egy napján érhető csak el az 512KB/s... Persze ez így túlzás, de érted. :P

    Garantált rendelkezésre állást is vállal a HDSNET? Én nem emlékszem ilyenre, esetleg az üzleti csomagoknál. Közben nézem és tényleg van már az új ÁSZF-ben de jó bonyolultan megfogalmazva

    Igen érdekes lenne, ha nem tenné (nem kellene tennie), ugyanis akkor előállhatna az a helyzet, hogy tulajdonképpen a semmiért fizetsz... Persze érthető, hogy ez semmilyen, hasonló szolgáltatás esetén nem lehet pontosan 100%, nem is ezzel lenne a probléma, hanem azzal, hogy pl. sokszor elérhetetlen az ügyfélszolgálat, így akár 3 napos kiesés is előfordulhat. Bár e téren határozott javulást éreztem az utóbbi időben, mind a hibabejelentő elérhetősége, mind a kiesések tekintetében.
    Egyébként a régi ÁSZF-ben is volt ilyen kitétel, emlékeim szerint egy adott időszakban (azt hiszem, évre volt lebontva, de lehet, hogy hónap volt) a szolgáltatási idő 95%-ában rendelkezésre kellett állnia a szolgáltatásnak.

    The only real valuable thing is intuition.

  • shabbarulez

    őstag

    válasz Loha #921 üzenetére

    Ha az EMKTV becsődölne és eladnák akkor nagy valószínűséggel valamelyik nagy venné meg. Pl. a UPC vagy a tíkábel, attól függően melyik területével kisebb az átfedés vagyis hozna új piacot.

    De attól mert bárki is megvenné attól nem lenne hirtelen minden jó, a hálózat ugyanaz maradna a hibáival együtt. Ha az új tulaj bele is kezdene egy teljes hálózat rekonstrukcióba az mire eredményt hozna lehetne akár egy év is. Főleg ha nagyon sok területeken kell a hálózatot újkábelezni, szegmentálni, eszközöket, szűrőket, erősítőket cserélni, berakni, stb.

    Anno UPC esetében is a Szolnoki és Nyíregyházi területek voltak a legrosszabb állapotban, ott volt a szolgáltatás minősége a leggyengébb. Amikor 1.5 éve elkezdték a globális hálózat fejújítást és fejlesztést ezen két terület maradt a legvégére pont azért mert itt volt a legtöbb tenni való és itt tartott a legtovább a felújítás. Ezek a területek jó egy évvel a többi után kerületek közel olyan állapotba mint a többi.

Aktív témák