Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Pekkk #475 üzenetére

    Őszintén megmondom, abban nem tudom mi volt a Diablós (pedig Diablo1 megjelenés napja óta ismerem és játszom a sorozatot), de akkor linkelek valamit én is az Act2 végi főellenfélhez... Szvsz ez az igazi Diablós :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Pekkk #485 üzenetére

    Nekem pedig az énekesről mindig a Butcher jut az eszembe. :D
    De most már offon belül is hagyom az offot...

    Szerk.: Ja, hogy a játékhoz is hozzászóljak (rendszerint csak csendben olvasgatom a fórumot). Nekem nagyon bejött egyelőre! (kb. 220 órát tettem bele összesen eddig; többre sajnos nem volt időm, illetve dolgozni, s még inkább élni is kell azért mellette :D ).

    Én talán kevésbé általános módon játszom: mind az öt osztályból párhuzamosan viszek egy-egy karaktert. (Illetve legelőször egy monkkal végigvittem anno normált, de azután töröltem és öt új karaktert kezdtem). AH-t nem akarok használni, ez alap nálam (valahogy nem szimpatikus), ellenben öt karakter találgatja a cuccokat és segíti egymást. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e olyan karakterem, amelyik végig tud így menni Infernón (bármennyire is nerfelgetik, azért magatalálós karakterrel így meglesz a kihívás bőven) Persze a puding próbája még nem jött el, mert csak Hell Act1-ben járok velük (illetve a varázslómmal éppen tegnap mentem át Act2-be), így igazi nehézséggel/kihívással még nem találkoztam (bár a monkomon kívül mindegyik karakterem megfeküdt már legalább egyszer (Witch Doctorom, amúgy meglepően élvezetes lett ez a kaszt, pedig az elején nem vártam sokat tőle), illetve van olyan, amelyik már bő tucatszor (Demon Hunterem; az egyetlen kaszt, ami nem igazán tetszik/nem igazán fekszik nekem).

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz proci985 #497 üzenetére

    Köszi, de nem zavar, ha nyögvenyelős lesz. Sokan elfelejtették már, de Inferno nehézségi szintet eredetileg amolyan bónusz fokozatnak, végső kihívásnak tervezte a Blizzard, ahol hónapokig elszenvedhetsz, míg végigérsz, de cserébe - elvileg - ott van esélyed a legjobb cuccok megtalálására.
    Csak a gyakorlatban nem jött össze nekik, mert bizonyos buildekkel, illetve kezdeti AH cápázással egyesek elég gyorsan végig tudtak szaladni rajta, mire az átlag-játékos sírni kezdett, hogy milyen szar, meg milyen szemétség, neki miért nem megy, rohadjon meg a Blizzard. Illetve mások meg már alapból panaszáradattal indítottak, amikor szembesültek vele, hogy Inferno az tényleg pokoli (nehézségű) lett, sokszorta szivatosabb, mint ahogy az elvileg normal-nightmare-hell nehézségi szintek sorozatából következne. Úgyhogy beindult a nerf.

    Hell nehézségi szintet még mindegyik karakteremmel végigviszem, illetve 60-as szintet mindegyikkel elérem, de Infernora már csak egy-két karaktert viszek tovább. Esetleg Act1-et próbálgatni, illetve farmolni több karaktert is bevetek majd. Azután meglátom, mi sül ki belőle. :) Ha beletörik a bicskám, beletörik, de számomra - egyelőre - így szórakoztató a játék. D2-őt is mindig "magatalálós" karakterekkel nyomtam (igaz, ott kicsit más volt a helyzet).

    Egyébként vicces, hogy sokan sokfelé szidják a Blizzardot és a D2-őt emlegetik, hogy "bezzeg akkor még", pedig ugyanekkora, ha nem nagyobb balhék voltak ott is, a kezdeti újabb és újabb patchek konkrét, néha bőven 100+ órás karaktereket dobtak a kukáka. Végül aztán minden szép és jó lett, és ma már ugye csak a szépre emlékezünk. Szerintem ez lesz D3-mal is. A patchek majd szépen helyreraknak mindent, szvsz. Persze addig marad a néha lila fejjel szitkozódás és átkozódás :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Ren Hoek #3375 üzenetére

    Ritkán írok be, de én is hozzászólnék úgy általában az AH nélkül nem lehet témakörben.

    Én AH nélkül játszom. Soha nem is használtam még.

    Öt karaktert (minden osztályból egyet) fejlesztettem párhuzamosan Hell Act2-ig. Ott beleuntam ebbe, és csak a kedvencem karakteremmel (a monkommal) haladtam tovább.
    A szerzetesem behalás nélkül érte el a level 60-at, kraftolt és talált holmik segítségével, mindenféle nehézség nélkül. Annyi volt a dolog titka, hogy ugye egészen Hell Act2-ig kvázi öt végigjátszás talált/kraftolt holmijaiból válogathatott, mert a karaktereimet úgy vittem, hogy ha mondjuk a WD-m talált egy jó karmot, akkor azt rakta a ládába, mondván, hogy jó lesz a Monknak.
    Hell Act2-től már nem ez volt. Ott a szerzetesem már saját magára hagyatkozott csak.

    Gond nélkül megvolt Hell végigjátszás, gondoltam hát, nézzük meg ezt az Infernót! Leoric koronájának összeszedéséig mentem el, de háromszor is meghaltam közben. Ez bizony nem járja, nem ehhez szoktam hozzá, hümmögtem, s visszamentem Hellre kicsit izmosodni. Némi plusz élet, valamint egy használható LoH-es fegyver kell, döntöttem el magamban, amikor végignéztem, hogy mik a karakterem legfájóbb gyengéi. Act3-ban nyomtam négy vagy öt Azmodan runt a hídtól kezdve, úgy, hogy Siegebreakerhöz is 5-ös NV-vel érjek már el. Ez a 4-5 run elegendő volt ahhoz, hogy kraftoljak magamnak két használható karmot, köztük az egyik LoH-es (Dex, Vit, ChD tulajdonságokkal még), valamint a runok alatt találtam is egy-két olyan holmit, amelyek nyomán a rezisztjeim és az életerőm javult.

    Úgy voltam vele, térjünk vissza Infernóra, nézzük meg, most mire jutok! Nos, a kriptáktól Butcher megöléséig behalás nélkül jutottam el, mindenféle nehézség nélkül. Természetesen a terep minden szegletét bejártam mindenhol, és nem hagytam ki egyetlen szörnycsoportot sem. Szerencsém volt, mert az első félórában találtam egy egészen használható, szintén LoH-es (socket, Dex és Vit) baltát a másik kezemre. Nem über cucc, AH-ban fillérekért kapnék jobbat, de egyrészt ott az elvem, hogy oldschool módon viszem végig, másrészt pedig tökéletesen megfelel, s ha találok egy jobbat, annál nagyobb lesz az öröm :K Meg persze találtam még egy-két holmit, ami jobb volt, mint a rajtam lévők, így Act1 végigjátszása közben is fokozatosan erősödtem.

    Ez volt (Butcher megölése) kb másfél napja. Azóta farmolgattam, kripták, watchtower, Butcher vonalon. Kb. 8-9 ilyen runom volt. Ezek közben behaltam háromszor-négyszer, de itt nem óvatoskodtam, a hatékonyságra helyeztem a hangsúlyt, így néha - goblint üldözve - több elit/ritka csoportot is magamra húztam. A dropok nagy része tényleg fos, de azért találtam hasznos holmikat is. Most készülök átmenni Act2-re. Majd meglátjuk, hogy megy.

    Itt van a szerzetesem (Semmilyen buff nincs rajta)
    PH-s mércével egyértelműen gizda :D , de 100%-ban AH mentes. És nem kellett vele/érte szenvedni. Csak annyit farmoltam, amit fentebb leírtam. :) Hol van ez anno a sokszáz Mefi runhoz képest :DDD

    Én kifejezetten élvezem így a játékot. Félreértések elkerülése végett, semmi bajom az AH-ban üzletelőkkel, még a "nagybanizósak" sem zavarnak, de nálam ez másról szól. Valahogy, ha mondjuk fél milláért vennék egy sokkal brutálabb fegyvert, mint ami most a kezemben van, már nem érezném úgy a magaménak a karaktert. Nem tudom ezt jobban megmagyarázni, elnézést. :B

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #3392 üzenetére

    No, ma este nekikezdtem Inf Act2-nek, és el is vittem Magdi anyus legyakásáig. Egyrészt érezhetően keményebb, mint Act1 volt, másrészt nem olyan félelmetes, mint azt vártam.
    A szúnyogokat mindenesetre ugyanúgy utálom mint korábban. Naná, hogy három pakk elitet is azokból rakott be :DDD

    Azért nagyjából sima még haladás, bár az eliteket/ritkábbakat tovább kell csépelni, hogy megfeküdjenek. Egyszer meg is haltam, amikor egy elit pakk egy csapatnyi szúnyoggal és macskajancsival (illetve macskajancsinéval) vállvetve kezdett el buzizni.

    Ja igen, és mikor máskor rakja be a Crumbling Vaultot, ha nem most :W Naná, hogy esélyem sem volt időre teljesíteni.

    Persze, ha folytatódik a megszokott trend, akkor az Ancient Aquaducts után válik majd igazán húzóssá ez a fejezet. Lehet, hogy akkor szoknom kell majd az esést-kelést. :D

    Egy kérdés egyébként a monk tudorokhoz: Úgy látom, hogy a Seven Sided Strike-ot senki sem használja. Helyette vagy Foresight-os Deadly Reach-et látok (sebzésnövelés) vagy Faith in Light-os Blinding Flasht (szintén sebzésnövelés).
    Pedig az SSS a legutóbbi patch után elég jól sebez, és míg tart (kb. bő egy másodperc), addig sebezhetetlen is vagy és semmilyen hatás nem érvényesül rád (nem fagysz meg, nem zárnak börtönbe stb.), ráadásul ha egy lény ellen használod, akkor rajta üti be az összeset (Sudden Assaulttal kb. 2300% sebzést).

    Próbálta már más is, vagy csak nekem jön be ennyire ez a skill? (Nálam igen sokszor volt életmentő, a Serenityvel együtt)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Dadan01 #3637 üzenetére

    Serenity-t és a sweeping windet is használom. (Bár serenity-nél nálam a gyógyító rúnás jött be jobban.)
    Igazából, miután nagyjából összeállt, hogy mivel szeretek menni/mi jött be nekem, utána kezdtem el nézegetni mások skillezését, és azt a fő különbséget találtam, amit fentebb leírtam (SSS helyett a Flash of Light vagy Deadly Reach, mindkettő sebzésnövelő rúnával).
    Illetve annyit láttam még, hogy egyesek inkább a Conviction mantrát használják a gyorsabb ölés érdekében (én Evasiont használok a páncélnövelő rúnával). És mivel nyilván tapasztalaton alapulnak, gondoltam, megkérdezem.

    Mindegy, csak kérdeztem. Nálam valahogy már beállt kézre, hogy mikor mit milyen ütemben érdemes nyomni (Breath of Heaven sebzésnöveléssel, Serenity és SSS játszik a durvább csatákban, persze sweeping winddel, mint kötelező elemmel és gyógyitallal, ha szükséges), és a cooldown-ok úgy mennek le, hogy ritkán kell várakoznom valamelyikre.

    MIndenesetre sokszor volt úgy, hogy a serenity még nem járt le, de mondjuk pl. a fast-os horda csak úgy sz*rta magából a jégkristályokat és a vortex miatt még elszaladni sem tudsz. Ilyenkor egy jól időzített SSS-el simán ki lehetett védekezni a dolgot, és kis szerencsével egy-két dögöt le is szedtél még.

    A wave of light-ot sokáig használtam én is. A körben, területre ható/hátralökős rúnával (most nem ugrik be a neve). De azután pont a sweeping winddel váltottam fel.

    De köszi a választ! :)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #3665 üzenetére

    Köszi a fegyver tippet, de "maga találós" monkkal játszom, AH nélkül.. :))
    Ezzel kapcsolatban lásd ezt a hozzászólásomat

    Ezért (a nem éppen legtáposabb felszerelés miatt) is használom a SSS-t mondjuk a Foresightos Deadly Reach helyett, mert a Serenity mellé egy második "mentsvárnak" jól jön időnként. Ha magasabb dps-em lenne, jobb LoH-tel stb, akkor lehet, bőven elég lenne biztonsági tartaléknak a Serenity is húzósabb helyzetekre, így viszont jól jön és nagyon hasznos az SSS is. Ami pedig a Serenity-t illeti, magasabb LoH-tel lehet, én is a 4mp-es verziót használnám, nem a gyógyulósat, de így ez utóbbit találtam hasznosabbnak.

    Ezt leszámítva nagyon hasonló a skillezésünk. Annyi, hogy én a passzívoknál a Guardian's Pathot a Resolve-val váltottam fel, mert a 25%-os sebzéscsökkenést fontosabbnak éreztem, minthogy mondjuk 47% helyett 58% legyen a dodge értékem (a második értéket hasraütésszerűen írtam).

    De egyelőre működik a formula nálam. Tegnap kezdtem neki Act2-nek, az Ancient Waterways-nél hagytam félbe a játékot, és egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor feküdt el addig a karakterem. (Mindenhova bementem, mindent bejártam). Ezen behalások is szinte mind tisztán saját meggondolatlanságból következtek be, ha kicsit óvatosabban megyek, akkor nem következnek be (pl. elitekkel úgy kezdtem kergetőzni, hogy ismeretlen terület felé hátráltam, és kaptam onnan is egy csapatot a nyakamba és hasonlók, vagy bementem egy helyre 1/3 hp-val és rögtön ott volt egy ritka csapat stb.).

    Úgyhogy egyelőre elvagyok a "saját utamon", csak kíváncsi voltam, hogy mások miért épen erre vagy arra a skillre esküsznek. :)

    Egyébként a Te cuccaiddal lehet, én is inkább a Deadly Reach-et használnám a konstans módon magasabb sebzés miatt, ha "stabilnak" érezném különben a karaktert.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #3668 üzenetére

    Köszi :R , bár nem olyan nagy dolog ez szerintem. És Hell közepéig azért öt karakterem találgatta a holmikat egymásnak, ami azért könnyített a dolgokon :) Ami pedig Infernót illeti, sokat nerfeltek a kezdetekhez képest. És lehet, azért Act3 környékén beletörik majd a bicskám, és ráállhatok a keményebb farmolásra, míg nem tudok eleget javulni. De ez még odébb van picit.

    Én olyan szempontból szerencsés voltam/vagyok, hogy bár a megjelenéstől megvan a játék (gyűjtőiben), de először a szerverproblémák miatt inkább nem is telepítettem (úgy voltam vele, hogy már kinőttem abból, hogy ne bírjak várni egy hetet még), majd úgy jött a lépés, hogy külföldre utaztam, ergo az lett a vége, hogy csak június közepén telepítettem a játékot. Ekkortól pedig, egy normál végigjátszás (ismerkedés jelleggel) és karakter törlés után úgy döntöttem, hogy mind az öt karakterre kíváncsi vagyok! Így kezdtem el vinni párhuzamosan a karaktereket. Előbb mindegyikkel Normálon végigmenve, majd Nightmare-től fejezetenként párhuzamosan víve őket. (Ebbe Hell Act2-nél untam bele).
    Így, mire eljutottam a szerzetesemmel Infernóig, már volt nerf, balanszírozás, meg mindenféle, vagyis nem találkoztam az igazán elkeserítő, szívatós helyzetekkel.

    Én egyébként azokat becsülöm nagyon, akik HC módban neki mernek vágni (nagy ritkán, de vannak ijesztő lagok, és ott a server disconnect réme, amivel még nem találkoztam, de ott lebeg a kard mindig...), és végig is viszik Infernót is beleértve (saját bőrömön tapasztaltam, hogy olykor ott már elég egy fél másodperces bambaság, és kampec). Na, az a teljesítmény!

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz mikromanus #3669 üzenetére

    Lehet, hogy Te nem akarsz, de ők hozzád simulnak majd :DDD

    A Thunderclap rúnás FoT teleportálós képessége szerintem mindent überel. Hülyén hangzik, de néha úgy tudsz menekülni vele, hogy egy pillanatra sem kell abbahagynod/megszakítanod a támadást. És az sem rossz, amikor mondjuk egy-egy távolsági, idegesítő dögöz (legyen az szúnyog, sámán vagy ilyen tüzet/jeget/savagt/villámot dobáló csontváz-lépegető akármicsoda) simán odateleportálsz és már ütöd is. :K

    Én normálon és nightmare-en egyébként a crippling wave-re esküdtem úgy általában (bossok ellen FoT-t vagy az ezer öklös bigyót használtam ilyenkor is), mert két támadásra félkörben, harmadik teljes körben sebzel mindenkit, Mangle rúnával elég keményen, de Helltől már fontosabb volt az agilitás, mintsem, hogy egy adagnyi amúgy sem túl durva csontit mondjuk fél másodperccel hamarább kivégezzek, így állandó jelleggel átálltam a Thunderclap-Fist of Thunder párosra. Ami elsőre totál káosz jellegű (ez volt ugye normálon az első rúna, és amikor kipróbáltam, hát nem igen értettem, hogy mi történik :DDD ), de szerintem 10 perc aktív használat alatt megszokja az ember.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #3667 üzenetére

    No, meglett Inf Act2. :))
    A jó rész az, hogy simán ment, a rossz, hogy a szűkebb helyeken sikerült olyan elit/ritka kombinációkra akadnom (falazós, desecrator vagy molten, diszkófény (kötelező elemként a zárt és szűk helyeken) és még gyors is vagy hordában mozog, esetleg shieldes), ahol esélyem sem volt behalás nélkül lecsapni őket. Az Ancient Waterwaystől Belial leöléséig vagy 8-10 tíz alkalommal megfeküdtem. Nyílt tereken nem volt gond, de a régi csatornákban pl. vagy négyszer padlóra küldtek.
    A másik rossz hír a számomra, hogy semmi jó cuccot nem találtam magamra menet közben. (Pedig reménykedtem) Ugyanazzal a felszereléssel fejeztem be a fejezetet, mint amivel nekiindultam.

    Érzem, hogy kevés leszek Act3-ra (ha annyit nehezedik Act2-höz képest, mint az nehezedett az első felvonáshoz viszonyítva), így most visszatérek majd Act1-re farmolni, igyekezvén egy-két hasznosabb holmit magamra találni. Ott stabilan megy a farmolás, nemigen tudnak már meglepni, és abból amit eddig láttam, a drop sem volt ott rosszabb, mint itt Act2-ben. Egyedül az elitek/ritkák tűntek sűrűbbnek Act2-ben helyenként, de a szűk tereken felbukkanó durva kombók a "magatalálós" karakterem egyelőre limitált képességeivel párosítva annyival nyögvenyelősebb farmolást eredményeznének itt, hogy egyelőre szvsz jobban megéri visszamennem Act1-re.

    Mindegy, türelmem van, nem sietek sehova. :)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Na basszus, volt már a fórumon egy-két ember, aki eladta véletlenül valamelyik felszerelési tárgyát vagy hasonló baleset történt vele. Ilyenkor - kárörvendeni eszembe sem jutott, de - mindig csóváltam a fejem, hogy ennyire figyelmetlen hogy lehet valaki.

    Erre ma nem azzal kezdtem a játékot, hogy bedaráltattam a kováccsal az off-hand fegyveremet?! :W :W

    Előzmények: tegnap átkóstoltam Inf Act3-ra, de csak a jelzőtűz gyújtásos questben kb. 5-ször meghaltam a különféle eliteknél, így a küldetés végén, főleg, hogy egyéb dolgom is volt és nagyon siettem, gyorsan kiléptem, azzal a gondolattal, hogy na basszus, még farmolhatom néhány hétig Act1-et (esetleg Act2-őt), míg annyi cuccot összeszedek, hogy menjen ez a fejezet is. És nem vettem észre, hogy a balkezes fegyveremre vszg. kattintottam egyet és lekerült a lootolt felszerelési tárgyak közé. Így, ebben az állapotban léptem ki.

    Ma pedig fellépek, mondom magamnak, hogy akkor gyerünk, farmoljuk a szokásos útvonalat (Watchtower megvan-e, ha igen, akkor Festering Woods, Leoric Manior, Cripts, Watchtower útvonal), de előtte bedarálom nyersanyagért a tegnapi cuccokat (akkor nagyon siettem, már nem volt időm erre).
    Gondolkodás nélkül a kovácshoz, oda sem nézve jóformán bedarálás, majd gyerünk! Azután nézem, hogy mintha lassabban ütne a monk és kisebbeket. Meg az életerő sem jön úgy, mint szokott. Nézem, hát a bal kézben nincs semmi.
    Ügyes voltál, Gothmog!! :C :W :W

    Persze 100%-ban saját hiba, figyelmetlenség, a Blizzardot eszembe nem jutna ezért hibáztatni. Tulajdonképpen meg is érdemeltem, jó figyelmeztető arra, hogy mindig figyeljek oda rendesen.

    A dolog jó és rossz oldala egyaránt az, hogy mivel "magatalálós" a karakter, így értelemszerűen sem pénzt, sem goldot nem adtam ki az így elveszített tárgyra, tehát nem kell tépnem a hajam, hogy 30 milkás fegyver odalett vagy hasonlók, másfelől viszont igen fájdalmas, mert több mint 100 darab lekraftolt karomból jött ki az a darab (amihez össze kellett anno gyűjtenem annyi nyersanyagot), s amíg nem találok vagy készítek egy legalább ugyanolyat (dexes, vites, LoH-es, ChD-s fegyver volt, így ideális a szerzetesemnek), addig bizony érezni fogom a hatását.

    Annyi jó van az egészben, hogy Act1 farmolás még így félkézzel is könnyen megy, illetve más karaltereimnek találtam és félreraktam olyan egykezes fegyvert már, amivel azért legalább részben pótolni tudom a hiányosságot. Sőt, pajzsot is találtam egész kellemeset, csak valahogy szerzetes kezébe pajzsot adni, nekem istenkáromlásnak tűnik eddig... De lehet, hogy most átmenetileg kívételt teszek majd :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Lézerparaszt #4254 üzenetére

    Köszi, rendes vagy :R , de ezt a karakteremet 100%-ban önerőből, egyedül akarom végigvinni.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Ha már legendary-k.
    Nekem 300 óra játék alatt kb. tucatnyi legendary cucc esett, amivel a jelek szerint nem is vagyok akkor olyan szerencsétlen :)
    Hogy milyenek? 2 Brimstone-ként végezte, mert megvolt már Andrishnak. 2 ment az árusnak, mert Brimstone-t sem lehetett kicsikarni belőlük, s megvannak már Andrishnak.

    A többi ment Andrishnak. Valószínűleg azok a darabok a legszarabb legendaryk a gyűjteményében :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Sirandrish #4743 üzenetére

    Engem nem zavar. Ez csak egy játék. :) Ha, valaki véresen komolyan veszi a dolgot, és világrengető tragédiaként fogja fel, ha neki huzamosabb ideig szar a drop vagy még nem talált "ojróért" elpasszintható holmit... ahhoz szíve joga van, de én akkor is furcsállom. (Akinek nem inge, ne vegye magára. Csak általánosságban írtam, senkire nem gondoltam itt konkrétan a fórumon.)

    Mondom, ez csak egy játék. :K

    Meg egyelőre, míg a monkommal végig nem szenvedem Infernót, addig nem akarok AH-zni. Eldöntöttem, hogy "önerőből" viszem végig, kész. Közben a másik négy karakteremet is felküldöm 60-ig (tegnap a varázslómmal meglett), de ők akkor nyugdíjazva is lesznek.

    Ám később tervezek majd én is indítani egy olyan szerzetest (kedvenc kasztom), aki már benne lesz a - goldos - bizniszben is. Kíváncsi vagyok, hogy mennyivel lesz így egyszerűbb/másabb, illetve új színt és távlatokat fog megnyitni előttem a dolog. Azután lehet, ha beleszokom abba a világba, én is itt fogok szentségelni, ha két hétig nem esik semmi jó eladható cucc... :DDD

    És nincs mit. Mondtam, hogy eredetileg is csak "emlék" gyanánt raktam félre magamnak az elpotyogott (használhatatlan) legendarykat. Nálad meg jobb helyük lesz a gyűjteményben. :)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Valahogy úgy támadt kedvem, hogy a diablo farmoláshoz beteszek hátul a magnóba zenét, és az egyik Diabolical Masquerade CD-mre (Nightwork) esett a választásom. Erre mit hallok a második számban? :DDD Már el is felejtettem, pedig anno is fület szúrt elsőre. De most pláne kellemes és illő meglepetés volt. Diabolical Masquerade - Dreadventurouz Csak a Diablo1 (kiegészítő) ismerőseinek fog leesni a tantusz, de nekik garantáltan :)

    Egyébként én még mindig Inf Act1-et farmolgatom a maga találós monkommal (Act3-nál álltam le anno, mert nem voltam elég erős, és sűrűn hullottam), de számomra kissé megváltás most ez az 1.05-ös patch (amit csak a hét eleje óta próbálgatok, mivel külföldön voltam a kijövetelekor). Már találtam olyan cuccokat, amikkel régebbieket tudtam lecserélni. Persze az élet így sem egyszerű: most már van olyan sebzésem, amivel mehetnék akár Act3-ra (mindenféle buff nélkül 35 ezer (és mielőtt valaki fitymálna, mondom, maga találós a karakter), a rezisztek sem vészesen szarok (400 fölött picivel), de most meg az életereje pocsék (31 ezer). De még nem untam meg a farmolást, és még nem adtam be a derekamat. Ezt a karaktert akkor is végigtolom már így Infernón :K

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz proci985 #497 üzenetére

    Először is, elnézést, hogy ilyen régi hsz-re válaszolok, de így logikus :D

    "Gothmog: sokra nem fogsz menni. mármint lehet, hogy igen, de nyögvenyelős és lassú lesz. [...] lehet menni ah nélkül, de nagyon nehéz. [...] A1 ok, A2 féligmeddig a nerfek óta, A3-A4et még nerfelni kell egy ideig, hogy magatalálósan, elfogadható időn belül esélyes legyen."

    Szóval, mondhatni valóban lassú volt, bár nyögvenyelősnek nem mondanám, mert kifejezetten élveztem az Act1-es farmolást (1.05 óta pláne), így nem volt teher, de tegnap végre kíváncsiságból átmerészkedtem a maga találós monkommal Inferno Act3-ba, és legnagyobb meglepetésemre Ghom legyűréséig simán, behalás nélkül elmentem azért vele. Persze Ghom után durvul majd egy sort az Act3, így lehet, hogy lesz még egy kis farmolás mielőtt továbbmennék (biztos tudnék haladni tovább jelenleg is, de nem szeretem, amikor folyamatosan esik/kel a karakterem :) )

    Egyébként az idézett hozzászólás óta kb. 30 órányi Act1 farmolgatás kellett ahhoz (illetve elegendő volt ahhoz), hogy Act3 első harmadára/felére simán haladósan életképes legyek.
    Előzmények: kb. egy hónapja átmerészkedtem már egyszer Act3-ba, de akkor már a jelzőtüzes küldetésnél behaltam párszor az eliteknél, így azon alkalommal tovább nem merészkedtem, és mostanáig nem is mertem visszatérni.

    Linkelem a karaktert, de csak szólok, hogy felszerelést hiába kritizáltok/adtok tanácsot, hogy mit mire, csak abból élek, amit magam találok :DDD (Bár a következő monkom már keményen fog AH-zni - kíváncsi vagyok, mennyivel lesz majd könnyebb így... gyanítom, fényévekkel... :D )

    Iskander

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #8147 üzenetére

    Az időt tekintve kicsit megkeveredtem saját magammal. Innentől volt az a kb. 25-30 órányi Act1 farmolás. (Azért ilyen kazuárosan kevés az időarányt tekintve, mert egyrészt nem überkocka módjára játszom, hanem a fórumbéli játékos-átlagot tekintve valóban erősen a (casual) kazuár kategória vagyok :D , másrészt külföldön is voltam kb. két hetet)

    Nem lényeges igazán, de szeretem, ha pontosan, korrekten vannak meg a dolgok, és nem keveredek tévedésbe/ellentmondásba magammal.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz H@lede #8153 üzenetére

    Ezzel tisztában vagyok, de én így is élvezem a játékot, van benne kihívás, fejlődési lehetőség, élvezem a farmolást is, mert mindig benne van, hogy vajon akad-e jobb cucc, mint ami rajtam van? stb.

    Ezt nehéz elmagyarázni annak, aki nem érti, vagy nem próbálta, de van egy bizonyos varázsa annak, amikor gyűjtögeted a kavicsokat, hogy az ékkövesnél aztán jobbakat farigcsálj belőlük (ahelyett, hogy fillérekért az AH-ból veszed meg), vagy annak, hogy gyűjtöd a pénzmagot és darálod be a cuccokat folyamatosan a kovácsnál, hogy elég pénz és alapanyag összegyűljön ahhoz, hogy majd próba-szerencse alapon, öt perc alatt elrulettezd az egészet sisakra vagy fegyverre (hátha éppen valami jó darabot kovácsol ki az ürge)... Persze rendszerint totál szarokat dob ki a kovács :DDD És állítom, hogy sokkal nagyobb az öröm és sokkal jobban megbecsülöd a talált vagy kovácsoltatott, az eddiginél jobbnak tűnő cuccot így, mintha éppen ügyesbe olcsón lecápáztad volna az AH-ból.

    Meg nálam elhatározás kérdése, hogy most már ezt a karaktert így viszem végig. Illetve elhatározás az is, hogy addig nem megyek tovább, míg nem elég erős a karakter az adott részre. Ezért farmoltam Act3 előtt is. Tudtam volna haladni jó három héttel korábban is Act3-on, de gyakran megfeküdve. Azt meg nem akartam. Ha már 60. szintig elvittem ezt a szerzetest anno behalás nélkül, akkor nem akartam, hogy infernón meg essen, keljen minden sarkon. Vannak szemét elitek/kombók, így óhatatlan, hogy néha kifekszik az ember (bár Act1farmolásnál már időtlen idők óta nem haltam meg egyszer sem, de hát az eléggé pitekönnyű rész az infernó nehézségen belül), de igyekszem csak akkor továbblépni mindig, ha tud annyit a karakter, illetve nekem annyira a kezemben van már az adott játékstílus, hogy csak ezeknél a szemét kombóknál érhessen olykor egy-egy meglepetés.

    De ahány ember, annyi stílus.
    Meg mondom, a következő szerzetesem már fog AH-zni (tehát nem az ellen vagyok), de a mostani bizony így megy végig. :K

    Meg gondolj bele, összesen (az eddigi hat karakteremmel) több mint 300 órát beleraktam a játékba (tudom, ez nem sok; néha ledöbbenek, amikor ránézek pl. Andrishra, hogy ő mennyinél jár már :) ), de a lehetőségeknek még csak egy részét tártam fel. Maradt még felfedezni/kitapasztalni való bőven az AH-zás révén, vagy majd az MPL-ezés, überbosszozás révén. :) Persze valószínűleg majd a következő karakterre

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz H@lede #8160 üzenetére

    Igen, de nem az a célom, hogy PL100 legyek, meg hogy időarányosan a lehető legerősebb legyek, hanem, hogy élvezzem a játékot, és addig és úgy játsszak, amíg és ahogyan tetszik. ;)

    Egyébként a jónak tűnő, de nem a monkomra való cuccok mennek a többi karakterem hátizsákjába és őket erősítik majd. Tehát nem mennek teljesen veszendőbe.

    No meg olyan 10 milliókért eladható holmit szerintem nem is találtam még a játékban. Szar legendaryt, azt viszont elég sokat. SirAndrish tudja :DDD

    Meg mondom, fogok AH-zni is, kíváncsi vagyok, hogy úgy milyen a játék, de egyelőre még leköt a mostani játékstílus.
    Mint ahogy később valószínűleg ki fogom próbálni a csapatjátékot is, de egyelőre a szólózás az, ami leköt és érdekel. (Diablo1-gyel kezdtem anno a megjelenésekor, nem volt netem, így a csapatjáték szóba sem jöhetett, azután a Diablo2-őt is főleg egyedül toltam, így ez a stílus a megszokott nálam.) Úgyhogy, én úgy fogom ezt fel, hogy előttem áll még egy csomó jónak tűnő, kihasználatlan lehetőség. De egyelőre maradéktalanul élvezem még azokat, amikkel eddig is éltem. :K

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz H@lede #8173 üzenetére

    Köszi az ajánlatod! A rend kedvéért felveszlek, de nem ígérek semmit. Alapból szólózós beállítottságú vagyok, csak nagyon ritkán multizom, s arra - vagyok olyan szerencsés helyzetben - megvan a szűkös (de egy diablo partihoz pont elégséges méretű) régi jó, személyes ismertségű, bejáratott baráti társaság.
    De soha ne mondd, hogy soha, szóval köszi az ajánlatot! :)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #8147 üzenetére

    Nohát, kár volt előre tartanom a továbbmeneteltől. Ma délután megpróbáltam haladni, és legnagyobb meglepetésemre a Siegebreaker megöléséig is relatíve simán elmentem, behalás nélkül :) Bár a trebuchet-es pályán volt néhány pánik határára kerülős pillanatom. Főleg amikor sikerült egy elit (Herald of Pestilence, diszkófénnyel, fagyasztással, desecrator, vortex) és egy ritka csapatot (tűzköpős repülő dögök, szintén Arcane Enchanted, Lightning Enchanted, Knockback és Waller) összehúznom közvetlenül az egyik ballista elpusztítása után (amikor amúgy is tolongás lesz hirtelen a helyszínen), de végül megúsztam :D

    Jobban is tetszik a pörgősség, mint a már automatikusan tolható Act1, meg jó a változatosság is (kimozdulni onnan), s tudom, hogy vszg. csak érzéki csalódás, de mintha sűrűben hullanának itt a sárga cuccosok...

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #8274 üzenetére

    És meg is lett Act3 az imént! :K Egy elit/ritka párosnál behaltam kétszer Arreat Crater 2-őn, de azt leszámítva sétagalopp volt. :))
    Viszont a pókbanya és Azmodan is szarabbul droppolt, mint egy átlag elit vagy ritka (első leölésük Infernón és 5-ös NV mindkettőnél).

    Azt hiszem, most áttérek Act3 farmolásra, mielőtt továbblépnék az utolsó fejezetre, mert ha kicsit lassabban is, mint Act1-en, de valószínűleg gond nélkül menne, azután, ha legalább a rezisztek terén tudok kicsit javulni úgy, hogy az nem megy a többi érték rovására (most 430-as rezisztekkel szaladgálok, és bizony már Act3-ban is villámgyorsan szívta minden szar a hp-mat...) a mazochista, magatalálós szerzetesem megkísérli bevenni az utolsó felvonást.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Kb. 350 órányi játék után ma esett ki az első zöld cucc. Hát nem siette el :DDD

    Natalya's Sight, de elég szar két random tulajdonsággal (cold ellenállás és gold find). Mindegy, emlékbe elrakom :)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Az előbb esett ki ez a két cucc egy elit szörnyből. Különösen az amulett :Y
    (A kesztyű már nem akkora szám, de jobb, mint amit eddig a szerzetesem hordott, így nagyon örültem annak is).


    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Ma pottyant egy Tal Rasha mellvért, csak kár, hogy nem túl jó statokkal (life regent és plusz armort adott a két random stat, az int meg csak 130-as). Második zöld tárgyam. El sem hiszem, hogy már kettő esett, úgy 360 óra alatt... :DDD (Igaz, ebből a fő karakteremben, aki találja ezeket, még "csak" 150 óra van).

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Na, az imént csaptam le Diablót Infernón a magatalálós, AH-nélküli szerzetesemmel. Ezután most már "megengedem" neki a jövőben, hogy az AH-ban is csencselgessen:DDD

    Íme :))

    151 óra, de normálon és nightmare-en is mindig végighallgattam/olvastam minden párbeszédet és minden zegzugot bejártam, így bőven 50 óra felett mentem át hellre. Az Inferno farmolás (Act1-ben, majd később Act3-ban) pedig nem volt kényszer, őszintén megvallva élveztem a tárgyvadászatot. "Túl is farmoltam magam", ha szabad így fogalmaznom, mert Act3 és Act4 is röhejesen könnyű volt. Természetesen tudom, hogy rengeteg nerf volt mostanáig, és 1.03 előtt esélyem sem lett volna magatalálósan. Valószínűleg úgy még mindig Act2 végén, Act3 elején szenvednék.

    Mindegy, most örülök! :) Azt hiszem, futok is egy kört Act3 Heart of Sin küldetésében...

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Lenne egy talán lámának tűnő kérdésem Life on Hit témában.

    Ha két egykezes fegyver van nálam, és csak az egyiken van LoH, akkor ugye csak minden második ütésem adja meg az adott életerő mennyiséget?
    Ellenben a gyűrűkön, amuletteken lévő LoH minden ütésre hat.

    Jól gondolom?

    Csak mert így lenne logikus, ellenben a karakterlapon, ahol kijelzi az LoH értéket, ha két egykezes fegyver van nálam, de csak az egyiken van LoH, akkor is annak az értékét mutatja (és mondjuk nem annak a felét), mintha minden ütés (tehát a nem LoH-s fegyverrel végrehajtott is) visszatöltene ennyi életet. És ez elbizonytalanított kissé.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz mpierre #9620 üzenetére

    Köszi! :R

    Csak bezavart az adatlapos érték. Mert ha gyűrűn van mondjuk 400LoH-m, akkor annyit mutat az adatlap. Ha két fegyver közül az egyiken 800, a másodikon semmi, akkor 800-at jelez ki. A dupláját, pedig effektíve ezek szerint ugyanott lennék. (400 minden ütésre (gyűrű) vagy 800 minden másodikra (mondjuk off-hand fegyver).)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    A bejelentkezéses technikai problémához...
    Reggel is vacakolt már. Az achievement listát nem is tudta megjeleníteni. Eddig csak fórumot olvastam (munkahelyen), belépni az imént próbáltam, és most viszont tényleg le van már halva teljesen. (Nem tudom, hogy a helyi grammar nazink a passzív felesleges használatára is ugrik-e, de már nem fogalmazom át az előző mondatot :D )

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Na, úgy látom, a Blizzard némiképpen kárpótolni akar a technikai problémákért. Még reggel esett egy Natalya köpeny, ami szar, de legalább zöld :DDD , most meg egy Windforce íj. Azt nem tudom, hogy itt mit ér, mire jó (majd utánanézek), de D1-ben a kedvencem volt, amikor rugóval nyomultam.
    (Egyébként egy vicc, hogy a DH-t kedvelem a legkevésbé, és erre nekivaló nati sisak és köpeny esik a játékban, most pedig egy jó sebzésű, ias-os, knockbackes, életszívós íj...)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Végre, az első normálisnak tűnő legendary! :)

    Bár azt hiszem, szenyó leszek és nem a varázslómnak adom, mert azzal úgysem nagyon játszom, hanem ez most már megy AH-ra. (Hát igen, kb. két napja, és bő 350 órányi játék után én is AH-zni kezdtem :) Igaz, a célt (legalább egy karakter végigvitele minden nehézségen AH nélkül, előtte teljesítettem azért.)

    Szerk.: Bocs Andrish, de ezt most nem kérdezem meg, hogy megvan-e? :DDD (Bár valószínűleg erre is igen lenne a válasz, mint az utóbbi kb. két hétben mindenre :D )

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #9946 üzenetére

    Reggelre el is vitték AH-ról. :) Igaz, nem kértem érte a földtől elrugaszkodott árat. Megnéztem, hogy hasonló Int, Vit és Resist, illetve Life reg értékkel mennyiért vesztegetik őket. Érdekes tapasztalat volt, mert kb. 8-10 ember olyan 8-12M körüli buyouttal rakta fel, míg jó páran igen elszálltak és 30M körül kértek érte, amiért pedig már sokkal jobb Int és Vit értékkel rendelkezőket is találni. Én mindenesetre 9M-es buyoutra tettem fel, és el is vitték reggelre.
    Lehet, ha türelmesebb vagyok, és minduntalan kirakom újra, akkor előbb-utóbb elvitte volna valami keresgélni/nézelődni/gondolkodni lusta ember mondjuk 20M-ért is, de én ezt így korrektebbnek éreztem.

    Vicces amúgy, utóbbi két napban összesen (a 15% levonás után) kb. 13M értékben adtam el holmikat (a többi kisebb cucc volt, a legértékesebb közülük 2,5M-ért ment el). Bele is gondoltam, hogy ebből simán össze lehetne rakni egy a játékon végigszaladós Tescó-geart. Én meg mennyit farmoltam anno (és még félre sem tettem AH-ra cuccokat közben, hanem bezúztam mindent, ami nem kellett valamelyik karakteremnek), míg eljutottam odáig önerőből, hogy simán menjen Act3... Nagyon megkönnyíti a játékot az AH használata, de nem bánom azért, hogy nem így mentem végig rajta. A maga-találós játékmód is egy élmény volt, megvolt a maga varázsa :K

    Még kicsit gyűjtögetek, azután lehet, hogy vásárolni is fogok már majd. (Eddig csak egy vállast és egy gyűrűt vettem - pár százezres volt mindkét tétel -, mert azokból egyszerűen nem találtam normálisat sok-sok játékóra alatt sem). Ja igen, meg a szokás hatalma: két karomfegyver receptet is vettem, amikre azután a kovácsnál elköltöttem szinte minden - AH-zás előtt összegyűjtött - pénzemet (kb. 150 ezer aranyam volt még úgy három napj emiatt...). Persze egyetlen jó darab sem jött ki :W :DDD Meg is fogadtam, hogy minden szar ritka a vendornak megy, én Infernón nem szórakozom már a kováccsal (normáltól hellig viszont nagyon jó cuccokat lehetett, relatíve olcsón kihozni vele). Azóta így is teszek most már.

    Ez van nálam most. A vállas és a balkezes gyűrű kivételével mindent maga talált. Kicsit több hp, reziszt, páncél, meg sebzés (meg úgy minden általánosságban :) ) majd nem ártana neki, de csak szépen, idővel. Az amulettjét, ha eladnám, azt hiszem, be is tudnék vásárolni az árából szépen :DDD , de azt megtartom. Vszg. több ilyen cuccot úgysem találok jó időn belül.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    De kemény! Elkezdtem MPL-ben farmolni (csak 2-esen, bár könnyen és gyorsan megy ezen; nem is értem, eddig miért nem éltem ezzel az opcióval) a szokásos Act3-as utamat, erre egyetlen fehér mobból kettő legendary cucc esik ki!! Szarok lesznek tuti (még nem azonosítottam be), de már az élményért megérte :DDD

    Szerk: Devil Tongue és Windforce (utóbbit harmadszorra találom meg), úgyhogy kovácsnak való cuccok.

    (Viszont előtte két perccel meg esett egy Slorac's Madness közel 1000 es sebzéssel, majdnem maxos ChD-vel, valamint kritikusra AP-t töltő és +Intet adó tulajdonságokkal)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #11168 üzenetére

    Nagyon jó kis karakter :) :R

    Én még az "útépítés" eleje táján tartok, nemrég kezdtem csak AH-t is használni a monkom fejlesztésére, és mivel nem vagyok túlhalmozva arannyal, így kénytelen voltam az alsó szegmensben nézelődni (több tízmilliós cuccok sajnos nem tudnak bejátszani nálam egyelőre). Illetve pont ma volt az eddigi legnagyobb értékű vásárlásom, egy Nati cipő 11M-ért.

    Na de a lényeg: Itt a karakterem "csupaszon", tehát ez az unbuffed sebzése stb.

    Kérdésem a monk szakértőkhöz, hogy merre, hogyan tovább?
    Per pillanat kevesebb, mint 10M aranyam van, így 100 millás Echoing Fury-kat (kb. az a kategória, amire már érdemes lenne lecserélnem a jelenlegi main hand fegyveremet szerintem) lehet ajánlani, csak éppen megvenni nem fogom tudni :D
    De persze ettől függetlenül minden tanácsot szívesen fogadok.

    Egy dolgot kérek: az SSS skill helyett senki se ajánlja a Blinding Flash skillt a sebzésnövelő rúnával, mert azt nem szeretem, ellenben az SSS-t a lassú cooldown ellenére is nagyon hasznosnak tartom, és sokszor mentette már meg az életem :K :DDD

    Szerk: Vállvédő gyanánt egy ligthning res+all res, dexes (+vit lehetőség szerint) alapú Vile Wardot gondoltam természetesen, de majd ha lesz rá pénzem.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #11173 üzenetére

    Nekem 200 órám van most a monkomban, és az utolsó kb. 50 órában kezdtem csak használni az AH-t. Igaz, mostanra a két fegyveren, az amuletten és a karvédőn kívül már minden cuccom AH-ból van. (A pénzt pedig ezekre droppolt holmik eladásából, valamint hangyaszorgalommal gyűjtögetésből (aranykupacok, plusz crap sárgák a vendornak) szerváltam).

    Most egy dexes, vites, lightning res, all reses Vile Ward a következő kiszemeltem (de még gyűjtögetek, mert éppen le vagyok gatyásodva), azután két fullos kő a fegyverbe, majd ha esetleg nagyon gazdag leszek, akkor main handbe egy dexes, socketes, ls-es Echoing Fury, jó brutál sebzéssel. Bár ez utóbbi darab valószínűleg a bilibe lógó kéz esete lesz nálam :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Dadan01 #11181 üzenetére

    Köszi a tanácsokat.
    Karmokat akkor cserélek, ha lesz rá elég aranyam (gondolom, az átlagsebzésük vagy a minimum sebzésük nem túl magas, az a bajod velük, és ezért a tornádók sem sebeznek ideálisan). Egyébként pont ma, nem sokkal kilépés előtt esett egy picivel 1000 fölötti dps-ű egykezes pöröly, ami dexet is nyomja rendesen (kb. 250-nel), és 930LoH van rajta (sajnos chd vagy socket nincs, de az ember ne legyen telhetetlen). Jobban sebeznék vele, mint a mostani offhandes karommal, a minimum sebzése is közel 700, ha jól emlékszem, de egyelőre hagytam mindent úgy ahogy van.

    Guardians pathot sokáig használtam, de nekem jobban bejött a Resolve. Aki általában megüt, az vagy meghal a következő ütésre (sima mob), vagy megütöttem már legalább egyszer, és akkor az a 20%-os sebzéscsökkentés erre az esetre nálam jobban bevált, mint az, hogy mondjuk 45.8% helyett 51.3% (hasra ütve írtam, nem konkrét példa) legyen a dodge értékem. Tényleg, a Resolve hat a reflect damage-esekre is, nem? Míg a dodge ebben az eset bukta, sajnos nem ér semmit.
    Egyébként most már, hogy 50% közelében jár a chc-m, lehet, hogy a guardians pathnál többet érnék a sixth sense skillel, nem? Ha jól emlékszem (de lehet, hogy tévedek, mert fejből írom), az a chc harmadával növeli meg a dodge%-ot, ergo, ha így van, akkor 45% chc felett jobb az. Vagy tévedek/rosszul tudom?

    Scoundrelt próbáltam már. A chc skillje nem adott annyival több sebzést a varázsló cica ias skilljéhez képest, hogy elviselje a monkom a társaságát :D Harcban amúgy sem nagyon támaszkodom a segítőkre. Az enchantresszel is úgy vagyok, hogy ha elbűvöl vagy összezavar egy elitet, akkor már jó, de nem töröm magam, hogy "gyilkológépet" gyártsak belőlük. Az meg, hogy a scoundrel windforce íjjal a sima mobokat vagy az ütésre váró eliteket lökdösse el előlem... az ideg kiverne tőle.

    Köszi a kölcsönajánlatot a furyra, rendes Tőled, de köszönettel, nem élek vele. Ha már kipróbáltam és tényleg olyan marha jó, akkor nagyon szar lenne addig úgy játszanom (farmolnom) a régi fegyverrel, míg be nem szerzek egy olyat :D

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Sirandrish #11397 üzenetére

    +1
    Volt egy kesztyű, amit hiába raktam fel tegnap újra, még ma is az előző aukcióm áraival egy expired felirat kíséretében szerepelt. Azután, amikor megszüntettem (az új) aukciót, akkor eltűnt az expired feliratos "bennragadt" tételem. Ellenben azóta hiába próbálok új aukciót indítani a kesztyűre, nálam megjelenik az "auctions" fülben, ám az AH-ban mégsem látszik (nem hogy öt perc, de két óra után sem).

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz DIMITRIUS #11418 üzenetére

    Nem AH/RMAH függő szerintem, hanem bizonyos tárgyakkal csinálta ezt meg. Nekem például azt a darabot, ami elsőre beragadt expired-ként, az istenért sem tudtam újra kitenni, csak nálam jelent meg az auctions listában, az AH-ban nem, ugyanakkor egy-két újonnan talált és aukcióra még nem bocsájtott cuccot simán fel tudtam rakni, azok láthatóvá váltak 5 perc után.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Na szép, ilyen az én formám, Azmodan dob egy zöld wandot, látom, hogy Chantodo lesz... Gondolom, egyszer nekem is lehet szerencsém. Beazonosítom. Hát, mint mondjak, ott van kb. a legszarabb 5% között AH-ban... Érhet vagy max. 100 ezer aranyat... :DDD

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Gothmog #11453 üzenetére

    Ma két zöld brimstone-t is találtam (gyakorlatilag semmit sem érő szet cuccok). Mindig felvillanyozódom, amikor meglátom a földön heverő zöld betűket, azután a beazonosítás után rendre jön a feketeleves. (Az eddigi legértékesebb zöld cuccom egy alsó-középkategóriás Immortal King kesztyű) :C
    Bár nem panaszkodhatok, nekem legalább esnek zöld cuccok, ami legalább arra a négy másodpercre, míg beazonosítom, feldobják a hangulatot. ;]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Kobe #11519 üzenetére

    Nálam volt olyan, a múlt héten, amikor először kipróbáltam az MPL rendszert (hát igen, nem sietem el a dolgokat a D3-ban :D ), hogy egyetlen fehér mobból kettő legendary esett ki. Illetve lehet, hogy nem egyből, mert ezek a kis Act3-as, skorpiószerű formába nyomorított emberkék voltak, akik ugye tömegével rajzanak, de gyakorlatilag tizedmásodpercre egyszerre esett a földre ki két legendary cucc. Igaz, mindkettő Brimstoneként végezte, de akkor is lestem, hogy mi a szar ez már? :DDD

    Bár velem meg azzal szórakozik mostanában a gép, hogy szinte minden nap dob zöldet, néha kettőt is, de csupa Brimstone szemetet. Natalya fegyvert, sisakot és köpenyt például imád dobni. Persze még ezekből is a legszarabb rollosokat, de így legalább még kísértés sincs arra, hogy AH-ba megpróbáljam legalább berakni őket :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz persil #11661 üzenetére

    Csak azért, hogy visszanyerd a látásodat :)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Sirandrish #11665 üzenetére

    Akkor igyekszem Neked is a kedvedben járni, és küldöm ezt a fantasztikus négyest, melyből különösképpen a barbár hölgyre!!! hívnám fel a becses figyelmedet! Tiszta csini :DDD ;] :C

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz davidsz #11843 üzenetére

    Az még legálisan eshet. Ha esetleg 57-es hullana ki valami dögből, akkor viszont már kezdheted verni a fejedet a falba és mehetsz reklamálni.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz #57919488 #12091 üzenetére

    Caltrops?? Monk SSS-sel rád teleportál kétezeregynéhányszáz% sebzéssel. És még sebezhetetlen is lesz, míg üt ;] :P

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Sirandrish #12109 üzenetére

    Persze, csak poénból írtam :) Bár, ha már kekeckedünk, akkor megjegyzem, hogy szerintem egy 4mp-es serenity bőven elég, hogy SSS-távba érjen a monk.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Bazzzs #12378 üzenetére

    Szerintem ezt mindenki tapasztalja (nálam is gyakori). Spammerként megjelölöd a Blizzard felé, és kész. Többet nem fog bejelölni. Igaz, lesz helyette mindig három másik... ;]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák