- Mozilla Thunderbird
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sárpac
nagyúr
válasz Wolverine #13931 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy legalább 1000 hanem jóval több kraft kell, hogy újból egy ilyen sattos cuccot adjon neki, kraft pedig közel 100K ergó nem hiszem, hogy megérné neki folyamatosan nettó 25 alatt eladni! Szimplán kihasznál egy bugot vagy csal!
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Sárpac
nagyúr
válasz Wolverine #13938 üzenetére
Megint nem jó, mivel délelőtt 5percenként rakta ki folyamatosan! Képtelenség legyártani is ennyi idő alatt, nemhogy alapanyagot venni vagy törni hozzá és még akkor dobjon is ilyet! Egyébként csak az STR verziónál veszem észre valszin azért hajt rá mert a többi nagyságrendekkel olcsóbb! De ha megnézed 150Vitával ilyen tételek nincsenek!
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Sárpac
nagyúr
válasz Wolverine #13940 üzenetére
Ez megint megbukik 70-80 Milla volt reggel 4-5 tétellel, 1 óra alatt 20-t rakott be lenyomta az árat a mélybe! Miért? Miért nem rakta ki 2X helyett 45-ért? Simán elvitték volna és közel 2x annyit nyert volna egy darabon, azért mert sáros és minél hamarabb meg akar szabadulni tőlük és kihasználni a bugot csalást stb amíg lehet!
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Sárpac
nagyúr
-
Rizzo
aktív tag
válasz Wolverine #16075 üzenetére
Eléggé várható volt, tekintve, hogy a megjelenés óta ígérgetik a pvp arénát, és most derült ki, hogy 7 hónap alatt semmit se haladtak. Ezzel betelt a Blizz-nél a pohár, ilyenkor még ha személy szerint nem is felelős érte, mennie kell. Az, meg hogy átrakták "más projectre" az meg egyértelmű üzenet, mivel egy Blizzard vezető embert, ha kirúgnának, akkor annak vége, tönkre vágnák a teljes karrierjét, így meg szépen lassan eltűnik a mainstreamből, és szépen lassan a Blizztől is.
A játék szempontjából ez jót jelent, mivel ezzel a lépéssel egyértelműen azt sugallják, hogy nem elégedettek a játékkal és a jelenlegi fejlesztési iránnyal, és készek elindulni egy új irányba. (Zárójelben megjegyzem, hogy a POE is napokon belül kijön, és úgy tűnik elég nagy az érdeklődés, sokan át fognak menni D3-ról)Clear Eyes, Full Heart, Can't Lose!
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Wolverine #16193 üzenetére
Fogalmazzunk inkább úgy hogy pocsékul van megírva. Vannak helyek pl act3-ban ahol nálam kb mindig akadozik. Régebben találkoztam olyannal is, hogy leesett sokszor nullára az fps..a gpu olyankor pedig 0%-on "dolgozott". Nem a gép hibája.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Wolverine #16205 üzenetére
i5 2500K ::: Kingmax 8GB ddr3 1333Mhz ::: Sapphire 6950 2GB
Nekem ez van és akad.Ha 8GB ram nem elég, akkor mennyi kell?Ha most azzal jössz, hogy csak 1333Mhz, akkor kihívlak egy duelre A ram mhz ugyan is játékok alatt nem oszt, nem szoroz.Minimális a különbség a nagyobb mhz ramok és a 1333mhz ramok között.Hangsúlyozom; játékokban! -
persil
nagyúr
válasz Wolverine #16205 üzenetére
Programozás kérdése.
Ez - most - hardver kérdése, szarul van megírva a játék. Sokkal erőforrás igényesebb játékok is jobban mennek sokaknál, mint ez.
Ez van, bele kell törődni sajnos.
De mondjuk talán ezt abból is észre lehet venni, hogy sokaknál gyengébb, lassabb konfigurációkon meg sem röccen, míg van, akinél erőműveken is beszaggat itt-ott. Remélem ezt nem akarod megmagyarázni...[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Wolverine #16209 üzenetére
Akkor most leírom, hogy 4(igen, szutykos négy) giga 1333mhz-es(igen, ezerháromszázharminchárom) ramokkal játszom és se röcc, se lagg, se fps spike...
Másnál meg sokkal jobb gépen szaggat.Leírom még egyszer, lassan. A diablo 3 esetében ennek semmi köze a hardverhez. Fosul van megírva. Ennyi.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Sirandrish
legenda
válasz Wolverine #16284 üzenetére
A licitet nem jelzi külön..
A Purchased - Bid az azt jelenti hogy BID-el sikerült vennie valamit..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #16458 üzenetére
csak hogy tisztázzuk: a tárgyak nem a kliensben kelettkeznek (sőt, nem is gondolnátok, hogy milyen dúrván vékonykliens a D3 ami a gépeteken fut), hanem a szerveren. Ott sorsol a rendszer egy egyszerű signed integer számot, amit úgy hívnak hogy SEED, majd ebből inicializál egy random generátort, és az aktuális disztibúciós tábla alapján ez a random generátor "sorsolja" az itemeken a rollokat. A kliens nem kéri, és nem kérheti a szervert, hogy hozzon létre egy itemet, sőt a kliensedben még csak annyi információ sincs, hogy te mennyit sebzel egy szörnyre. Annyi van hogy castolsz valamit, és minden, az utolsó szögig, a sebzésektől a DOT-okon keresztül minden a szerveren számítódik. Amikor egy mob meghal, a szerver eldönti, hogy lesz-e drop, és ha igen, akkor jönnek a SEED számok és az item generálás. Mégegyszer: nincsen mód arra hogy a kliens item generálást kérjen. Arról sincs szó, hogy "ott van az, de titkosított", hanem egyszerűen nincs ilyen a protokollban. Annyira vékony a D3 kliens hogy 99%-ban kizárólag megjelenítést végez, és a kamerán illetve castolásokon/egyéb user-kezdeményezett műveleteken kívül semmilyen információ nem megy a szerver felé, onnan pedig blokkokban acd, actor és UI element listák jönnek lefelé, ráadásul azok is csak a karaktered közvetlen környezetéből. NINCSEN DUPE. A sok kiskölyök rage-elhet, de hála az égnek akkor sincs dupe
Hozzáteszem, hogy több SEED számból lehetséges ugyanazt az itemet "kikeverni", viszont egy disztribúciós tábla alapján egy SEED számból mindig ugyanaz az item lesz, innen tudja a Blizzard, hogy a szerveren mely itemek a dupe-ok. Tenni nem tesz semmit, mondjuk Ázsiában a rollback után ha jól tudom már account bound lesz minden. Ezt bevezethetnék mindenhol, és akkor egy csapásra megoldódna a probléma, remélhetőleg minél hamarabb. Nem mintha olyan nagy reccs lenne az economynak az a pár barom aki hetente rollback dupeol 200M értékben egy mempo-t...
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz Wolverine #16695 üzenetére
Nagy szarban vagyunk ha egy "10es skálán mozgó difficulty választó" már contentnek/tartalomnak számít
Az IM meg az Über meg ugyan az..annyi hogy magához a kulcsokhoz beraktak 1-1 mobot Actonként...Persze én értem amit mondasz, de azért szerintem érthető ha a napi szinten játszó emberkék ezeket a "brutális tartalmakat" keveslik
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
oxox
addikt
válasz Wolverine #37464 üzenetére
gyors fejszamolassal az egyszeri 600millios bevetel....dollarban.
ez nem fedezi az uzemelesi/fejlesztesi koltsegeket (egy kiegeszitohoz)?keresztkerdes, starcraft2 mibol tartja el magat mar evek ota, ah nelkul, ugy, hogy meg egy kiegeszitot is fejlesztettek hozza?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
#57919488
törölt tag
válasz Wolverine #37464 üzenetére
Akkor az osszes tobbi jatek fejleszto hogyan el meg ha meg ennek a felet sem erik el es megis csak 1x bevetelt csinalnak a jatekaikkal?
Habar a szerverberles lehet nem olcso mivel semmi adat nincs offline a gepeken es MMO szinten kellenek a szerverek. Lehet igazad van (tuti ) de ezek akkor is baromira nagy eladasi szamok.
Egy kis F2P shop-al tobbre mennenek mint az RMAH-val szvsz. Paragon +xp boost stb.(#37465) oxox:
Uzemelesnel a szervereket kell erteni ami a legtobb MMO legdragabb resze. Most gondoltam en is at az egeszet
SC2 dolgora meg a WoW elofizetok termeltek ki a SC2+HoS es D3-at is[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #37479 üzenetére
Gyűjts adatokat, számold át, hogy mi mennyibe kerül, és meg fogod látni, hogy a 12+ millió D3 eladás bőven fedi mindezt, és még marad prémiumokra is bőven. D3 fenntartásához jópár évig nem kellene nekik egy centet se kérni. Az RMAH-ból jövő bevétel az a tranzakciós díjak és az RMAH szolgáltatás költségének levonása után színtiszta profit a Blizzardnak. Márciusig
-
quex
tag
válasz Wolverine #37479 üzenetére
A patch az a javítás. Kiadták a programot félkészen, és még pofoztak rajta valamennyit. Tehát előre fizettünk érte, így nem jogos, hogy ezt mint munka, duplán számolod be. (Egyszer, amikor még nincs kész, de fizetünk érte, egyszer meg amikor késve megcsinálták.) A kikukázott részeket sem kellene felhoznod plusz költségként, mert elég abszurd dolog. Ha elvállalsz egy híd felépítését, rajta kerékpársávval, majd a hidat nem, csak egy, a folyó mellett elhaladó rövid kerékpárutat csinálod meg, akkor kifizetik neked az egész hidat is?
Azt akarod mondani, hogy a kb. 600 millió dollárból nem futja a fejlesztésre, meg 10 évre a szerver költség fedezésére úgy, hogy egyre csökken a játékosszám? 10 éven keresztül folyamatosan 1000 ember havi 5000 dolláros fizetése jön ki ennyi pénzből. Mégis mennyit kellene kapjanak érte, hogy szerinted reálisan meg legyenek fizetve?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
oxox
addikt
válasz Wolverine #37479 üzenetére
Mit nem mondasz, de ez nem magyarazat akkor sem
A szerverek koltsege 130.000.000.000 forint 1x-i bevetelnel is elenyeszo (ez 44dollaros arral jott ki, tehat csak a sima kiadast szamoltam...ill. ennel tobb jott ki, csak lefele kerekitettem...ha a kerekitest megkapnam, az is eleg lenne oreg napjaimra) 600x millio dollar ott is nagyon-nagyon sok penz
Ennyi penzbol sajat napelem/szerver gyarat vesznek, ha akarnak, es minimalizaljak a koltsegeket....de gondolom, hogy nem kisfogyasztoi sarga csekkeket kapnak igy sem. Emellett az rmah is rengetek penzt hoz/hozott (megkockaztatom tobbet mint amire a szerverekre 10ev alatt koltenenek)A starcraft 2-hoz sokkal tobb patch jott eddig ki, meg mint emlitettem egy komplett kiegeszito. Nem tudom mennyien jatszak vilagszerte, de nincs semmi rmah-hoz fele egyeb beveteli forras, megis evek ota megy, mukodik, szezononkent /2-3 havonta/ uj mapok stb. Nem hiszem, hogy azert mukodtetik a szervereket mert jo fejek... Kerestek rajta x-et, a 8-10ev mulva megjeleno harmadik reszig elkoltik az x/100 vagy x/1000 reszet, es akkor megint kaszalnak egy nagyot, addig meg eletben tartjak, novelik akar a tabort.
es mindenek utan megjelent konzolra is...szerintem jobban ertenek a pencsinalashoz, mint itt mi osszesen.
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
#57919488
törölt tag
válasz Wolverine #37551 üzenetére
De akkor mas jatekfejlesztok, hogy maradnak eletben? A DLC-k is csak 1x vetelek es nem is mindenki el vele.
Simcity uj reszenel is van online resz amihez kellenek a szerverek.
szerk:
Nem az a gond, hogy a Blizzard-ot felteni kellene attol, hogy nem tud kovetkezo jatekokat csinalni mert nincs eladasa/bevetele hanem a semmibol letrehoztak a Starcraft2+kieget es Diablo 3-at. Akkor ez a penz honnan jott elotte? A WoW elofizetok szponzoraltak meg a dolgot?
Meg a Vivendibol is kivasaroltak magukat. Azert annyira nem kell felteni a Blizzard-ot mint ahogy beallitod[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz Wolverine #37563 üzenetére
A magyarázatban lassan eljutsz arra a szintre mikor Jay Wilson kislánya bárányhimlős lesz és oltást is kell venni. Egyébként én és szerintem itt a naaaagy naaaagy többség szerint kit érdekel hogy a Blizzard mit mennyiért csinál és fizet, a Diablo kieg 10-13k lesz és kész. De ha jó gyártani az ilyen elméleteket hogy a Tesco -ba szállítás alatt is felborul egy kamion és az is lejön a 600 millió dollárból, akkor csak tessék, nekem is van pár ötletem ezekre
A játék az nem játék!
-
oxox
addikt
válasz Wolverine #37570 üzenetére
Te megis kimered jelenteni, hogy a warcraft tartja el a tobbi jatekukat.
En szerintem meg ha barmelyik jatekuk hoz x -et, akkor a jatek kovetkezo reszeig nem koltik el a jelenlegi jatekok eletbentartasara/szerver fentartasra/berezesre/budipapirra/stb az x-nek a 80%-at sem. Legalabbis amit 2012-re talaltam /wikin/ott a netto bevetel a teljes bevetel kb 20-25% volt.
"revenue US$ 4.856 billion (2012)[2]"
"net income US$ 1.149 billion (2012)[2]"
en ezt ugy ertelmezem, hogy ez volt a tiszta bevetel. 1,149 millard dollarbol megha osztogatnak akkor is telik kovetkezo projectet beinditani, embereket felvenni, kifizetni a vivendit (de ez megint egy bonyolult dolog), marhogy egy reszesedesben resztvevo, hogy veszi meg sajat maganak a tobbit....bar a vodafone-ek is hasonlot jatszanak most az usa-banb.summa summarium szerintem nincs igazad a fenti allitasodban, es semmivel nem tudod alatamasztani. A tevedes/igazadat adok neked jogat fenntartom ha barmivel alatamasztod az elkepzelesed, es meggyozheto vagyok, de a szerintem sajtbol van a hold nekem nem eleg.
Az rmah meg biztositotta a bo'dogsagot a 13.14.15.-i havi bonussal a dolgozoknak
amugy az elmeleted alapjan mar a lost vikings, dio1, es blackthorne alatt kimultak volna (hiszen mind 1x-i bevetel volt. jjo volt egy hellfire kiegeszito, meg egy kevesbe sikeres lostvikings2)
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #37570 üzenetére
Felső becslést tudsz csinálni, mert tudod, hogy kb. mekkorák a fizetések (évi <60k dollár talpasoknak, <80k csoportvezetőknek, <100k részlegvezetőknek, <200k project leadeknek), tudod, hogy kb mennyi ember dolgozott a Diablón (első pár év <50, utolsó 4 év <100), tudod, hogy mennyi szokott lenni a terjesztés költsége (kb. 30%), tudod, hogy mennyibe kerülnek a render animációk (max. 50 millió dollár ami a D3-ban van, de mivel a stúdió belsős, ezért nyilván ez erős túlzás), tudod, hogy mennyi a színészek honoráriuma. Adj össze, szorozz össze, megkapsz egy felső becslést arról, hogy mibe került a Diablo 3 kifejlesztése. Hardverbérlet, vásárlás nincs benne ebben az összegben, de duplázd meg a fejlesztők fizetését hardverköltség címen, és még úgy is bőven benne vagy.
A szolgáltatás fenntartásának kiszámítására ott van a kb. 4000-es adat az összes Blizzard alkalmazottra, amit pár éve mondtak, azóta kirugtak kb. 600-at, a fejlesztőcsapatokban van elhelyezve min. 500, tehát a support max. 3000-es létszámú mind a három játékra, 3 kontinensen (tehát max. harmada jut ennek az összegnek a Diablo 3-ra, de inkább kevesebb, mert ez a csapat a WoW miatt hízott ekkorára). A support fizetésének kiszámítására texasi (évi 45k dollár) és írországi (évi 35k eur) fizetéseket kell nézni (meg talán koreaiakat). Ezek átlag feletti számok. Szerverbérlet árak az Amazonnál, példának jók. Szerverenként nyugodtan lehet számolni többszáz játékkal és akár ezer körüli játékosszámmal is.
Tessék, meglepően sok adatot tudni, ha tényleg utánanézel, és nem csak rávágsz egy számot.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Wolverine #37789 üzenetére
Na ezt nem tudtam nem is feszegetem akkor.
Akkor ha megveszem eredetiben és elkezdem teljesen nulláról , mennyire találnék party akikkel haladhatnék előre, vagy nagyjából ez ,hogy működik ? Egyedül jussak el 60+ -ra aztán onnantól lesz értelme?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000