Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KubanitoS

    veterán

    válasz tibee77 #93036 üzenetére

    Ha megtanul az ember játszani vele, akkor nincs nagy gond. Ha a Soul Harvestet jókor lövöd el (nagy tömegben), akkor a Grave Injustice passzív egyből reseteli a Spirit Walkot. Ezt többször eljátszod, akkor a Spirit Walk szinte végig fent lesz és úgy csöppet nehéz megfeküdni.

    Azért kell egy kis idő, amíg ráérez az ember. Ha olyankor nyomod el a Soul Harvestet, mielőtt elég Hauntot szpammoltál volna, akkor nem halnak meg a szörnyek, nem lehet egyből tolni a másik sh-t és a spirit walk is cooldownon marad, magyarán a szörnyhorda kellős közepén fogsz maradni tehetetlenül, beragadva. Ilyenkor előnyös, ha a Spirit Wessel nincs cooldownon. :DDD

    A Unity sajnos elengedhetetlen az Esoteric Gemmel, de ahogy egyre magasabb a paragonod, úgy lesz több int és nő a toughness is. T13-ra 600-as para felett kb én már nyugodtan kicserélem a Unity-t egy CoE-re Powerful gemmel. Ez nagyobb sebzést, gyorsabb szörnyhullást eredményez, minek következtében szinte mindig aktív lehet a Spirit Walk.

    Ami még nekem elég sokat segített, az a Furnace kicserélése Wormwoodra volt a Kanai-ban. Ettől ugye kisebbet üt a karakter, de számomra ezt bőven egyensúlyozta a tény, hogy a bogarakat nem kellett nekem szpammolni, hanem automatikusan megkapta mindenki őket. Jobban oda tudok így figyelni minden másra (pl a megfelelő időpontban ellőtt szkillekre), mint azt lesni örökké, hogy az adott szörnyön rajta vannak-e a bogarak. Rift guardiannál ez szintén nagy segítség, mivel a karakter nem fog kifogyni a mannából. Manuális locust swarm esetében ez is egy problémaforrás.

    Szóval bőven van ebben a karakterben potenciál, én a 4 perc alatti T13 riftet is megcsináltam vele, de sokkal nehezebb játszani vele, mint a HT-vel. Az kényelmesebb azért.

    Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

Új hozzászólás Aktív témák