Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Jazz #51049 üzenetére

    Nem a mennyiséget nyirbálták, hanem az XP-t ami irreálisan magas volt a tökbéna szörnyeken. valamennyire jogos és logikus. Amire több időt kell szánni, vagy több HP-ja van, az több XP, ami veszélytelen és/vagy kevés a HP-ja, az kevés HP-t ad. Minek tüneti kezelést alkalmazni ha egy könnyed mozdulattal megszűntethető a hiba valós forrása mindenütt (!). A sűrűség módosítások meg arra vannak, hogy ne legyenek "kötelező" helyek. Legyen választási lehetőséged és ne az legyen, hogy ha nem tetszik XY map, akkor se xp-ben, se lootban nem vagy versenyképes a biorobotokkal! Az MP-s sűrűség megszűntetése meg gondolom azért van, mert ezt a funkciót a bountyk és riftek váltják ki.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák