- ASUS routerek
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #42200 üzenetére
Jól megy a bedolgozás az NSA-nek? Nem kell bejárni?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #42201 üzenetére
így is épp eléggé útáltok, most még valljam be az NSA dolgot is?
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #42202 üzenetére
JA, igaz is. A külügyeket más szervezet felügyeli náluk. CIA?
Nem hiszem, hogy emiatt jobban utálnának itt. Max a munkaadóid elintéznék utána, hogy ne halljunk felőled... soha többet.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gyuri27
félisten
válasz killerjohn #42200 üzenetére
Akkor írjad meg a te játékodat. Címe pedig: Az Ördög legyen.
Amd - Radeon - Ryzen
-
granini
őstag
válasz killerjohn #42200 üzenetére
Oriasi nagy kiraly vagy KJ
Neha irigyellek a tengersok eszedert, neha meg ugy vagyok vele hogy utalnek 3-4 oran at plazazni csak hogy kapjak a fejemre bezboz sapit..<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Wolverine
félisten
válasz killerjohn #42200 üzenetére
"Egy Blizzardnál a dev egy rabszolga. A CM, a game designer, a kisfőnök, a nagyfőnök, a CEO, a shareholder, még a takarító is nagyobb beleszólással bír a fejlesztésbe, mint a fejlesztő. Köszönöm, de én ott 10 percig se bírnám."
Bwahaha. A CM-eknek kb. annyi beleszólásuk van a fejlesztésbe, mint nekem - az ő dolguk a kommunikáció a userek felé. A game designer maga is egy fejlesztő, csak épp ő a főnöke egy kisebb csapatnak belőlük. Mike Morhaime, a CEO aligha szól bele a konkrét fejlesztésekbe, van neki annál jobb dolga is.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #42208 üzenetére
Elmúlt az a kor, amikor a játéktervezők (game designer-ek) programozók voltak. Ma legfeljebb a script nyelvek ismeretét követelik meg tőlük. Nem mondom, a Blizzardban valószínűleg sokkal jobb a társaság, mint amit kj hisz, de az a valóság, hogy a nagy cégekben a programozó mérnökök a játékmotort és a fejlesztőezközöket készítik, tehát a játékfejlesztés malmozós részéért felelősek, a kreatív munka javarésze nem az ő részük.
kj: programozóként Hollandiában tisztességes munkát is könnyen találsz. Mondjak cégeket?
[ Szerkesztve ]
-
granini
őstag
válasz Wolverine #42208 üzenetére
Hat itt annyira jol ertesult mindenki, hogy en csak poslogok mint hal a szatyorba.. asszem a "Ki ismeri jobban a Szovjetuniot" mintajara hamarosan osszedobok nektek egy kvizjatekot Blizzardos kiadasban.
Felelmetes mennyisegu tudast szippantottam most magamba a Blizzard belso mukodei elveirol, amit nektek koszonhetek.. Mer azt ertem en hogy Gőzgép.. de mi hajtja?!?! Erted?!
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Wolverine
félisten
válasz Rebourne #42209 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy a game designerek programozók lennének; én nem használom a "fejlesztő" és a "kóder" szavakat analógként Sőt, szerintem a kóderek nem fejlesztik a játékot egyáltalán, hanem megcsinálják azt, amit a designerek kitaláltak a játékba.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Gyuri27
félisten
válasz killerjohn #42211 üzenetére
Ja, ja.
Csak nekem írjá má valamit. Mert unom, hogy 59-s fos legendaryk esnek.ui: a készülő játékodhoz meg állok modellt.
Amd - Radeon - Ryzen
-
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #42212 üzenetére
jajaja, látjuk a designerek milyen jól végzik a munkájukat
Aki fejlesztő, az igenis a programozó, a coder, a kocka, a pizzazabáló nerd aki programozza a játékot, és nem a többi aktakukac, aki az elmúlt fél évben nem tudott kitalálni 30 legendary effektet anélkül hogy 10+ db előre látható bug lenne benne game designer... az kell nagyon, game designer... másfél év alatt kitalálták, hogy mi lenne ha a questek nélkül, akár actokon keresztül is lehetne waypointot használni!!!44négy! Ja bocs, nem is, mert a fórumokon nagyjából 20 ember írt már könyörgő novellát, hogy legyen ilyen. Lapáttal verném a game designereiket, és határozottan kikérem magamnak hogy a rendszertervezőket fejlesztőnek hívjuk. -
killerjohn
addikt
D3 RoS auction house UI extracted
nem tudom pontosan mi a különbség az 1.0.8-hoz képest, de nem ugyanaz a kettő -
Gorneck
titán
válasz killerjohn #42217 üzenetére
Error, this is a private paste. If this is your private paste, please login to Pastebin first.
Gorneck#1239
-
lakisoft
veterán
válasz killerjohn #42219 üzenetére
Aranyos
-
tPedro_
őstag
válasz killerjohn #42216 üzenetére
Plane, hogy ha jol emlekszem, mar D2-ben is igy volt megoldva a waypoint-ok kozti ugralas.
-
Wolverine
félisten
válasz killerjohn #42216 üzenetére
Definiáljuk, mit tekintünk fejlesztésnek. Azt, amikor valaki kódot ír? Oké, de mi alapján írja a kódot? Mert nem saját kútfőből találja ki, minek kéne ott szerepelnie... A kóder az kóder, és neki csak a játék működéséért kell felelnie; azért nem, hogy mi szerepel az általa írt kódban.
Nálam fejlesztőnek számít a kóder, aki technikailag megvalósítja a játékot; de fejlesztőnek számít a designer is, aki kitalálja, milyen mechanizmusok legyenek a játékban; fejlesztő a sztorit író team tagja is; és fejlesztő az is, aki a térképet csinálja meg, ahol rohangálhatunk.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #42222 üzenetére
Nagyon egyszerű, mert nem a te elnevezésedet kell használni, hanem a nemzetközit. Márpedig a designer és a developer között teljesen egyértelmű a különbség. A designer mondja meg, hogy mit kell csinálni, a developer pedig megcsinálja. És kizárólag a developer sajátja a "fejlesztő" titulus, a designer a "tervező". A designernek a product manager mondja hogy mi a cél nagy vonalakban, neki meg a stratégiáért felelős ember, hogy mik a célok (röviden: magas profit kell, ezért a célközönség a 12 éves vérpistike, AH nem lehet mert azt mondják hogy para, ésatöbbi) Persze neki ezt a market reserch osztály mondja és így tovább, megy az egész felfelé. És igen, a developer nem felelős azért hogy N féle shrine és M féle item van, ugyanis nagy valószínűséggel a gamebalance Excel fájlok a designer csapatnál vannak... Aki a térképet csinálja, az map designer (szintén nem fejlesztő), aki a story-t csinálja, az meg writer, story manager, etc, szintén nem fejlesztő... Aki vasat "fejleszt", az sem fejlesztő, hanem mérnök (engineer). Sorolhatnám tucatszám a sok elnevezést, amire hajlamos vagy ezek szerint azt mondani, hogy "fejlesztő", de nem helyes egyik esetben sem.
[ Szerkesztve ]
-
xavix13
senior tag
válasz killerjohn #42223 üzenetére
Nem gondolkoztál még azon hogy valami önálló játékprojektbe kezdj? Megnéznék tőled szívesen egy kisebb játékot.
Szereznél még magad mellé pár embert, aztán valami garázsfejlesztésű cuccba belekezdenétek.Jó tudom hogy ez nem így megy, de manapság már ott a steamnek a greenlightja, sok garázsprojekt megvalósult már vele.
Mindig is csodálattal olvastam hogy egyesek hogy a francba vághatják ennyire a programozást, magam is az akarok/tam lenni.
3 hónapja tanulok c# nyelven programozni és a kezdeti lelkesedés máris alábbhagyott.
Valahogy nehéznek érzem, nincs semmi motivációm arra hogy tanuljam. Lehet hogy is tanáron múlik, de legfőképp akaraton. Az meg elszállt. Pedig a neheze még csak most jön. (Egyelőre consoleba programozunk; alapok, ciklusok, stringek ezeket vettük eddig, most pedig belekezdtünk a függvényekbe.)
Kezdek rádöbbenni hogy talán én igazából csak használni szeretem a programokat/játékokat nem pedig írni...Egyébként van értelme egyáltalán tanulnom a c#-ot? Használják ezt a programozók még?
Szerk.: Mehetett volna privátba is, elég masszív off. Bár lehet a többiek is kíváncsiak rá.
[ Szerkesztve ]
One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.
-
Gorneck
titán
válasz xavix13 #42224 üzenetére
Nyugi és ez még csak az eleje... Én tartom magam ahhoz, hogy programozónak születni kell...aki seggeli az szépen lassan megtör...ahogy tettem én is... Bár lehet ezzel a véleményemmel egyedül maradok...
Így maradtam a projekt tervezésnél/szervezésnél/kivitelezésnél... Az sokkal jobban ment/megy...és szeretem is.Mondjuk ennek ellenére python kódokat túrok és kisebb nagyobb sikerrel meg is találom bennük a hibát...
Gorneck#1239
-
killerjohn
addikt
válasz xavix13 #42224 üzenetére
Épp akartam javasolni hogy ezen kérdéseiddel a programozás topicot javasolnám 3 hónap után nem kellene konklúziót levonni. Én tucatszám láttam programozói iskolát elvégzett, informatikai diplomát szerzett embereket munkát keresni BÁRMIBEN, csak köze ne legyen a programozáshoz. Ha nem érzed úgy, hogy 3 napot, napi 12 órában végig tudsz seggelni azért, hogy megtalálj egy dokumentálatlan hibát a DirectX 10-ben, ami ráadásul a te gépeden még csak elő se jön, mindezt úgy hogy nem értesz a DirectX-hez, akkor szerintem menj át a programozó topicba és tedd fel a kérdésed másoknak is, mert én sok jót nem jövendölnék. A C# ráadásul a világ legegyszerűbb, legelegánsabb programozási nyelve, tehát ha abban gondjaid vannak console appok, ciklusok írásával, háááát... Na, de legyen vége az OFF-nak Tyű, visszaolvastam ezt az oldalt a topicban, és előre látom hogy ha erre jön egy mod, kivágja az elmúlt 24 órában a hozzászólások 75%-át
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
Óóó ismerős arcok. Ezer éve.....és a helyzet is változatlan ahogy látom.
Dio terén mi hír? Mi történt az elmúlt 5000 hsz alatt?
free your mind
-
mikromanus
veterán
Csak a szokásos. A diablo szar. Vagy mert 3000 óra után nincs új tartalom benne, vagy mert nem kaptunk kulcsot a zárt bétához.
lassan érkezik a kieg. Március 25. az orosz virusmarketing szerint.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
vvega30
senior tag
válasz mikromanus #42228 üzenetére
+a drop is sz@r
NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!
-
Intel fan11
őstag
Esetleg a többi karakterhez lesz karakterbemutató itt PH-n?
Battletag: hojszi#2983
-
mikromanus
veterán
Kedvet kaptam egy ksi földrengető mókára. Még mindig kellemes. MOndjuk 1-2 skillt lehet át kellene variálnom. ÍGy túl könnyű
Diablo 3 - Seismic Slam build - MP10 - solo barbarianBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Jazz
veterán
Szóval egy nagy derítő az egész. Értem
free your mind
-
granini
őstag
Szevaaa tesó!! Nagyon rég 'láttalak'. Tényleg nem sok minden történt. Mindenki előállt mindenféle spekulációval meg adathalászattal, és emiatt Mikro meg én létrehoztuk a Megcáfoljuk Bt-t.
A második monkom meg a chiléből kapott erőspaprika szépen fejlődik. Scholes átment SC-zni (áruló ) KJ meg paragon 1000-re gyúr. Nagyjából ezek vannak. Vota még mindig faja mp8-on, és a kripta is trendi. Indítottam egy barbárt és beigazolódott hogy a BARBÁR OP!!
Üdv itthon..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Sárpac
nagyúr
válasz mikromanus #42236 üzenetére
Több mint 400k-val így kínlódik a barbár nem semmi.
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
mikromanus
veterán
válasz Sárpac #42239 üzenetére
Nem tudom mit nézel. Simán arat. Meg sokkal biztonságosabb, mint a HotA mellett ugyanez. Laza úszkálás a napfényes parton az egész... (ápákkal a vízben esetenként?). Mondjuk lehet a fele a leirtott tömegnek már kilóg a képernyőből. Picit kisebbek a sebzések, mint a hotánál, viszont szépen beterít mindent. Csak mivel tömeg az nem nagyon lesz melletted, így a közelben x ellenfél bónusz nem túl esélyes.
Szűk helyen elég brutál. Ha nem tudnak eliszkolni/szétpotyogni minden irányba, akkor csúnya aratás van. Decayra egész jó.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #42240 üzenetére
ápák = cápák, de érthető, ugyi?
Más: A blizz hivatalosan makacsul hallgat a béta és PTR indítás idejéről. A piszkok. Van diablofanson kék, de totál érdektelen... Hm...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
buherka
addikt
válasz mikromanus #42236 üzenetére
Toljad party-ban ezt Seismic Slam build-et jó sokáig és garantálom hogy többet senki nem akar majd játszani veled. Főleg fagyis mágusok és napraforgós WD-k fognak igazán karmolni téged.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
mikromanus
veterán
válasz buherka #42242 üzenetére
Mé'? Simán jó ez. Egy seismic barbi, egy harang monk, egy-két egyéb monk vagy barby echoing furyval, aztán indul a fogócska
Amúgy se játszok noobokkal... meg másokkal sem. Csupa unalmas alak fantáziátlan buildekkel.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
granini
őstag
válasz buherka #42242 üzenetére
Ez a tapasztalat..
Nade az ideallis felallas: cmw + barb + monk + wd, mondom is hogyan:
Elit pack-et negy oldalrol korulveszi a csapat. Monk hatbaveri haranggal, attol megindulna elore, de egybol a barbar arconveri seismiccel.. mondjuk ebbol semmit nem lat mert saskak zabaljak az egesz testet, es uvegre van fagyva.. Ez az infernal ping-pongVagy megse..?
[ Szerkesztve ]
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Wolverine
félisten
válasz mikromanus #42241 üzenetére
Ez mindig így van, bármelyik Blizzard-játéknál. Egyszer csak közlik a fórumon, hogy akkor mostantól megy a cucc, tessék jönni játszani
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Pho3bus
tag
válasz mikromanus #42241 üzenetére
Patch 2.0.1 will soon be available for testing on the PTR.
[ Szerkesztve ]
-
John D'oh
aktív tag
válasz mikromanus #42248 üzenetére
Dehogy visszalépés, a veri szún már csak jelent valamit
"I'm going to throw in the classic Soon™ here...
Maybe that should be a Very Soon™ though :-"[ Szerkesztve ]