Új hozzászólás Aktív témák

  • LonGleY

    veterán

    válasz mikromanus #34710 üzenetére

    Igen, ez a legfájóbb (nem csak a Blizzard kapcsán, hanem worldwide), hogy ugyanazzal a termékkel akarnak tarolni az ázsiai piacon is, ami egy nagyon-nagyon rossz elgondolás. A célközönség átlagéletkora ugyanez...

    Már nem is emlékszem mi volt az, de láttam egy játékot, amiből két külön verziót pozícionáltak nyugatra és keletebbre. Az előbbiben nem voltak jelen a suhintgatós, világító körvonalas effektek, és a rúna mintákat ábrázoló világító aurák (ez a legrosszabb mind közül). Mondanom sem kell, mennyivel komolyabban nézett ki. Amikor először megláttam a D3 monkját a verekedős játékokból ismert villogó nyomvonalával, azt hittem magam alá csinálok... És nem örömömben. :]

    Bár ennek is Samwise Didier lett volna az art directora! Ő az SC2-t is egy karikacsapásra rendbevágta, mikor az túlságosan elkezdett átmenni a színes-gyerekes látványvilágba. Fogták, és minden egységnél lefelezték a szaturációt. :] Sajnos a D3-mon nagyon látni, hogy a Warhammer 4K-s srácok dolgoztak rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák