Hozzászólok Aktív témák

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz killerjohn #34141 üzenetére

    Igen, és mint írtam ez csak kliensoldalon van így, mert a látványhoz tartozik. Pl. a látszólag repülő/ugró, bugos monsztereken felül vedd észre, hogy repülés közben a játékos sem halhat meg. Ha közben halálos sebzést kap be, azt a repülés befejezésekor kezeli le a rendszer, akkor dől el a kari. A halálos sebzés után, de még repülés közben a life steal még látszólag viszi is föl a hp-t. Repülés közben a kari nagy valószínűséggel azon a helyen van, ahonnan indult, tehát az area sebzések (molten, plague) azon a területen még hatnak repülés közben is.

    Tehát szerveroldalon a knockback csak egy teleport két végpont között, és a repülés csak egy állapot, amiben a kliensoldali effekt lejárásáig van a kari (és nem engedi mozogni, támadni etc).

Hozzászólok Aktív témák