Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz quex #34115 üzenetére

    dúrva dolgok ezek amik blizzardnál mennek :) 3 napja szívok azzal, hogy megoldjam, hogy a mobok lába alá, a földre tudjak rajzolni valami klassz, designos, nem zavaró de mégis átlátható, jól kivitelezett NYILAT, hogy milyen irányban halad az adott mob. Valami klassz WOW-os effeknek képzeltem el. Megtaláltam, hogy hogyan és miként tudok az információhoz hozzáférni a memóriából, megcsináltam a kis keretrendszeremet hozzá (hogy később másra is tudjam használni), elszöszölgettem vele, klassz lett meg minden, erre b@zdmeg, nem kiderült, hogy az egész információkupac csak félig jön át a szerverről a D3 kliens számára, feleslegesen használva a sávszélt, meg lassítva a válaszidőket, miközben még a kliens se használja semmire, ugyanis kifelejtették belőle a Z koordinátát? Vagy ugye pontosabban: valószínűleg félbehagyták a fícsőrt (ezzel azt lehetne lehetővé tenni, hogy a kliens LAG esetén meg tudja becsülni hogy merre vannak a mobok), és inkább úgy hagyták félkészen, de elfelejtették kikapcsolni és így foglalja a memóriát, meg a sávszélességet. Namármost ilyen kódhalomból áll nagyjából a kliens fele (kikapcsolt, nem működő, úgy felejtett rutinok, adatszerkezetek, protocolok). Ezért röhögök azon, amikor valaki le meri írni, hogy dehát izé ez a LS dolog nem lehet bug, mert a blizzard mégiscsak egy blizzard. Ja... blizzard...

Új hozzászólás Aktív témák