Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz Sirandrish #32055 üzenetére

    én épp új monkot levelezek 60-ig, szóvaé ráérek copypasteleni egy kicsit a HUD kódjából... de csak ha nem bánod :B

    (#32056) Jazz: háde waze, ott van a kódban amit írtam...

    float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; (nálad ez fix 63 ha már elérted a 60. szintet)
    float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;

    az egyszerűség kedvéért ha 400 allresed van:
    drResist = 400 / (400 + 315) = 0,559

    az egyszerűség kedvéért ha 600 allresed van:
    drResist = 600 / (600 + 315) = 0,655

    viszont

    drArmor = Armor / (Armor + MonsterLevel * 50)

    az egyszerűség kedvéért ha 2000 armorod van:
    drArmor = 2000 / (2000 + 3150) = 0,388

    az egyszerűség kedvéért ha 3000 armorod van:
    drArmor = 3000 / (3000 + 3150) = 0,487

    keresztbe szorozva
    2000armor*600allres = (1 - 0,388) * (1 - 0,655) = 0,612 * 0,345 = 0,211 a bejövő sebzés aránya
    3000armor*400allres = (1 - 0,487) * (1 - 0,559) = 0,513 * 0,441 = 0,222 a bejövő sebzés aránya

    ebből látszik, hogy 2000/600 jobb mint 3000/400 (nagyobb allresnél elkezd csökkenni az előnye és a végén átfordul abba, hogy az armort jobban megéri növelni)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák