- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- DIGI internet
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Windows 11
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
quex
tag
válasz killerjohn #32045 üzenetére
Ezt az EHP-s dolgot nem értem. Ha "0 -> 50% dodge = 100% EHP növelés", akkor ez azt jelenti, hogy ugyan úgy dodge-olod az elementális sebzéseket is?
Látom, kiegészítetted, hogy nem. De akkor meg ez azt jelentené, hogy az EHP-ba nem számít bele a resist. Nem számít bele a resist?
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
szallasi007
őstag
válasz killerjohn #32047 üzenetére
Ezeket a képleteket hol árulják? Vagy ezt mind a kódból olvasod ki? Minél több ilyet másolsz ide annál jobban utálom a diót
Mert aranyos meg minden, de kezdem azt hinni matematikusok írták a diót elméletek bizonyítására......
-
killerjohn
addikt
nem, csak oda nem írtam le külön hogy a "dodge növeli X-el az EHP-t" az így önmagában nem igaz.
ezért van hogy én pl EHP-ba bele se számolom a dodge-ot. Meg a d3up.com se... Szóval amit leírtam hogy a dodge mennyivel növeli az EHP-t az nem igaz mindenre. Vannak dolgok amik ellen nem működik a dodge (nem lehet elkerülni).szallasi007: te mi van veled? Milyen kódból? A DR értékek egymást szorozzák. Ha armorból van 30%, és allresből is 30% és barbár vagy, akkor az összes DR rajtad = (1-0.3) * (1-0.3) * (1-0.3) = 0.334
ugyebár ez azt jelenti, hogy a valódi sebzésnek mekkora része ér el téged (drt-nek hívom)
Ezt még befolyásolhatja negyedik és ötödik tényezőként a jungle fortitude és a blessed shrine.
A sebzés csökkenés (drCombined) pedig 1 - drt, ebből kiszámolható hogy az EHP-d pedig a max HP-d osztva a drCombined-el... Ez általános iskolai matek, nem diplomamunka.[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
No, akkor kis matek: Jelenelgi fegyvereiddel full buffed bajszos csicskával leadsz ÖSSZESEN*
Fists of thuunderral 690793 DPSt
cyclonokkal: 534175 DPS-t+120 DPS esetén (kb 85-85 min és max a fizikai részéhez a fegyvernél) 19% light skill damnál:
Fists of thuunderral 698133 DPSt
cyclonokkal: 539853 DPS-t*= elméleti maximum. Ennél csak kevesebb lesz egy ellenre
Te, mint objektív szemlélő (?) milyen hibát találsz a számításban? Papíron kb kijön nálad is?
edit. két generátor skill aktivitásánál:
mostani:
777143
600947+120 DPS 19 skill dam
785400
607335[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Sirandrish
legenda
Mi a f*sz van itt gyerekek?
Több a szorzás meg osztás lassan mint egy matek érettségin
Ez ám csak a játék sava borsa...naphosszat számolgatni, minthogy nyomnátok a pics*ba
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Jazz
veterán
válasz Baaraanz #32050 üzenetére
Hát látod, vannak ilyenek.
(#32049) mikromanus: Még szerencse hogy itt vagy te, aki
- mindig figyelmesen elolvassa a reagálandó hsz.-t
- kizárólag a témára koncentrál
- nem csapong, minden kérdést megválaszol
- nem hoz fel újabb 3 témát miközben 3-at nem válaszolt meg a 3-ból.
- logikus következtetéseket von le.Olvasd el újra amit írtam, és nyugodj meg:
"- Gondolhatod, hogy mielőtt megvettem egész pontos kiszámoltam, összevetettem a többi ah-s fegyóval."
Messze ez volt a legjobb ezért az árért. És nem volt olcsó. Én nem kalkulátorban, hanem ingame, matekkal számoltam ki.
És mondom még egyszer ezt is: "dual wield esetén a dps 25%-os csökkentéssel (vagy valami ilyesmivel) számítódik, tehát kevesebb a hatásfoka úgy mond.
Minden más stat 100%-osan számít.
Ezért látszólag nagy fegyó dps különbségek is viszonylag kevés valódi dps növekményt hoznak.
Amiről te beszélsz fegyver, 930+dps meg 23%+ light, az szintén az 1b+ kategória.(#32054) mikromanus: Jesszus, mit szabadítottam el.
Ez már valami harmadik dolog. Ez eddig nem volt. Ez új.Nem tudom hogy jó-e, biztos. Én mindig ingame számolok. Be.od a wkl-t off hand-be, rászorzol a %-al, és meg van a tényleges dps-ed.
(#32047) killerjohn: Nem, én arra gondoltam amit konkrétan megfogalmaztam. Én mindig arra gondolok amit leírok. (legalább is legtöbbször )
Tehát: az all resist, azaz karakter lapi 400-500-600 számok és a tényleges hozzá tartozó "mob sebzés x%-al csökkentett érték" közötti összefüggés, függvény, képlet érdekelne. Tehát a 400, meg amiután ráviszed a kurzort és kiírja hoyg fire res reduce 44%).(#32055) Sirandrish: ebből is látszik milyen k. szórakoztató a játék.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #32055 üzenetére
én épp új monkot levelezek 60-ig, szóvaé ráérek copypasteleni egy kicsit a HUD kódjából... de csak ha nem bánod
(#32056) Jazz: háde waze, ott van a kódban amit írtam...
float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; (nálad ez fix 63 ha már elérted a 60. szintet)
float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;az egyszerűség kedvéért ha 400 allresed van:
drResist = 400 / (400 + 315) = 0,559az egyszerűség kedvéért ha 600 allresed van:
drResist = 600 / (600 + 315) = 0,655viszont
drArmor = Armor / (Armor + MonsterLevel * 50)
az egyszerűség kedvéért ha 2000 armorod van:
drArmor = 2000 / (2000 + 3150) = 0,388az egyszerűség kedvéért ha 3000 armorod van:
drArmor = 3000 / (3000 + 3150) = 0,487keresztbe szorozva
2000armor*600allres = (1 - 0,388) * (1 - 0,655) = 0,612 * 0,345 = 0,211 a bejövő sebzés aránya
3000armor*400allres = (1 - 0,487) * (1 - 0,559) = 0,513 * 0,441 = 0,222 a bejövő sebzés arányaebből látszik, hogy 2000/600 jobb mint 3000/400 (nagyobb allresnél elkezd csökkenni az előnye és a végén átfordul abba, hogy az armort jobban megéri növelni)
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
-
Edge
veterán
válasz killerjohn #32045 üzenetére
Thx, milyen igaz
igazából d3upon néztem de ott a dodgehoz hiába írtam be bármit nem változott a dolog, azt lejjebb olvasom nem is számolja, okTöbbékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Gyuri27
félisten
válasz killerjohn #32057 üzenetére
"ebből látszik, hogy 2000/600 jobb mint 3000/400 (nagyobb allresnél elkezd csökkenni az előnye és a végén átfordul abba, hogy az armort jobban megéri növelni)"
Hol is ez a határ pontosan?Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
"- mindig figyelmesen elolvassa a reagálandó hsz.-t
...
Amiről te beszélsz fegyver, 930+dps meg 23%+ light, az szintén az 1b+ kategória."Amiről én beszéltem az egy 849 és egy 889-es WKL volt összevetve 25 vs 23% skillel. Ha rádobunk még y+40 DPS-t és leszedünk -2% skill damot akkor is 930 DPS és 21% skill damnál tartunk. Ja, te meg 817 DPS-sel nyomulsz, így a 23%-s zóna 857 DPS lenne. Javaslom neked is a fent általad említett bejegyzéseket!
""dual wield esetén a dps 25%-os csökkentéssel (vagy valami ilyesmivel) számítódik, "
+15% AS és felváltva üt. Ennyi. Nincs DPS penality."Én nem kalkulátorban, hanem ingame, matekkal számoltam ki."
Ránézésre a fázis és a föld ugyanúgy néz ki. De egész más a fogásaBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Sirandrish
legenda
Igen..ezért tervezek én is fél órája kerékpárútvonalat
killerjohn Amíg legalább 1 ember (rajtad kívül) tudja követni amit nyomatsz, addig áldásom rá
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Jazz
veterán
válasz killerjohn #32057 üzenetére
Nem olvastam tovább, mert ezt írtad: "DR-Allres-armor viszonya"
Mindjárt megrajzolom a két grafikont aztán szépen látszani fog az, amit (#32060) Gyuri27 írt.
Addig is behúzok egy EHP-egységnyi HP viszonyt a dmg reduce % (vagy reduce resist %) függvényében.free your mind
-
Vismajor01
addikt
Jó a topik gyerekek.
Ahogy jazz szembe megy a számokkal az priceless.Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #32064 üzenetére
Azt ugye eddig is tudtuk, hogy 100 armor ér 10 allres-t, de nem szabad elfelejteni, hogy melyiket mennyire növeljük. (lásd: a fenti linknél az "alap DR tábla" fül)
A tökéletesen ideális állapot, amikor az armorunk KEREKEN a 10x-ese az allresnek.
(ez mehet az 1. hsz-be és akkor nem kell a jövőben 3 havonta levezetnem...)Ha az armorunk az allres 10x-esénél kevesebb, akkor azon kell javítani, ha pedig nagyobb, akkor az allresen.
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
válasz Vismajor01 #32065 üzenetére
Te miről beszélsz....olvass már vissza ember.
No igen, ennél már csak az volt a jobb, amikor szembe mentél a soj-al a trade topicban.
free your mind
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #32066 üzenetére
még ehhez annyit, hogy senki sem érti, miért van az archonom tal armorján armor roll és nem allres...
Ugyebár 370 armor az már alapból annyit érne mint 37 allres, AMENNYIBEN meg lenne az armor = allres*10 lenne szabály. De allresből 700-am van, miközben armorból csak 3560. Látszik hogy az armor most sokkal többet ér nekem mint az allres. Csak hogy látszódjon szám is:
- ha 60 allrest veszek rá, akkor 0.86119 lenne a DR-em
- így hogy 369 armort vettem rá, 0.86327 a DR-emFene se gondolta volna, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
válasz killerjohn #32066 üzenetére
Ezt már régóta szerettem volna grafikonon látni:
EHP alakulása (vagy HP számszorosa) a % Resist (vagy Dmg reduce %) függvényében.Egységnyi HP-ra vetítve, azaz szorzóként kapjuk meg az EHP értéket. (10k hp-val számolva, 75% reduce-nál 4x-es, 40k hp)
Jól látszik a %-os resist problémája. Jóformán csak 75%-ig linerás (erős közelítéssel) a növekedés. Utána már túl nagy a gyorsulás. Az inflexiós pont olyan 13EHP és 93Resist-nél van.
Nem véletlen, hogy D2-ben is 75% volt az alapból elérhető max.
95%-nál meg már 20x a szorzó. (lásd Pala)Erre még rálehetne húzni a resist/armor számszerű értékét, és akkor látszódna hogy olyan 50%-ig követi arányosan a Reduce dmg/dmg Resist-et értéket, felette egyre kevésbé éri meg.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Jazz
veterán
válasz killerjohn #32068 üzenetére
De de . Csak én még belevettem volna az all rest az armor mellé, de mondtad hogy ehp-ban jobban kijössz így, úgy hogy el is dőlt. Az én arhonomon is 350 armor van egyébként.
A barit kivéve a legtöbb karinak az armor a gyenge pontja.
Az, hogy az incoming dmg-nek veszi először a redukált %-át (dmg reduce), majd erre jön a te resisted, ami szintén x %-ot ebből nem enged át, vagy fordítva, teljesen minegy. %-nak veszed a %-át.
De jobban jársz az alacsonyabb érték pl. 5%-os növelésével, mint a 75% 1%-os növelésével. (ami már magasabb resist-nél nem lenne igaz, ahol el kezd gyorsulni a függvény, de oda nem nagyon tudunk eljutt D3-ban. D2-ben lehetett)Ugye a probléma a nem lineáris eloszlással, hogy 99% resisten 100xHP=EHP, 99,1%-on 111. 99,2% már 125. 99,9%-on meg 1000x-es.
Ebből ingame csak annyit érzékelsz, hogy növeled az egekbe az all resist-et, de a tényleges resist-ed alig nő. (viszont az EHP-d igen)
Az meg már a blizzardtól függ hogy hogy lövi be ezt az arányt. Arányosan, vagy úgy, hogy egyáltalán ne érje meg egy bizonyos szintnél feljebb menni. (utóbbit lőtte be)(#32070) killerjohn: örülök hogy nekik is ez jött ki.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
P00By
nagyúr
Jó a buli, csak sok a kötsög
-
Sirandrish
legenda
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
P00By
nagyúr
800+ óra után kiesett az első legendás tervem
-
SLYM
veterán
ezt a pacifish skillt kipróbálom akkor, ha ennyire jó szerintetek. régebben már kipróbáltam, akkor annyira nem jött be. meglátjuk
-
Jazz
veterán
válasz mikromanus #32061 üzenetére
-.-
Te ott kezdted hogy egyszer csak írtál egy ilyen hsz.-t hirtelen ötlettől vezérelve:
"A WKL-ed vicc kategória. értem, hogy skill dam milyne jó is, de 817 DPS?"
Nem baj, kötekedésre szépen válaszolunk, elmagyaráztam mi mi hogyan 25% light dam mit miért, mennyiért, mennyi a keret, nyilván ki lett számolva stb.Erre fel most, 15x megcsavart kifacsart meg nem értelmezett rágott hsz.-ek után, azt mondod, hogy:
"Amiről én beszéltem az egy 849 és egy 889-es WKL volt összevetve 25 vs 23% skillel."Huhh, last time... A példának felhozott 889/23-adnak veszettül ugyan annyi dps-e van mint az enyémnek. A 849/25-öd 1k-val ad többet és 1.5x annyiba kerül. Értsd már meg. Számolsz össze-vissza, hülyeségeket beszélsz, lesz.ozod más cuccát, úgy, hogy talán életedben nem vettél wkl-t mert skorn-os monkal toltad. Ez nem zsibvásár. Azt veszed amit tudsz, ami jó áron van, amire van keret. Nem a wkl a vicc kategória hanem ez az egész.
Most biztos azt mondod, te igazából 930/24-re gondoltál vagy valami hasonló. Az meg már megint sokszoros árú, ahogy írtam is.
A 857/23-ad -1k dps-el rosszabb mint az enyém! Jössz itt nekem a zónákkal.... %-os dam az eleve függvénye a base dps-nek, az meg egyedi. 250k-val 2.5k-t jelent, 180-al 1.8k-t. Nem is tudod származtatni a varázs számaiddal!
A 930/21-esed is -1k-val rosszabb mint az enyém. Meg tudod ezt érteni? Küldjek print screen-t? Tök rosszul számolsz. Mondtam azt is hogy a dps-nek itt nincs olyan nagy jelentősége. Eleve minden eset speciális. Ha megszakadsz se tudod bebizonyítani hogy sz. az a wkl, nem mintha különösebben érdekelne, csak mondom. Kérdezz czpittit vagy bárkit. De ez még nem baj, mindenki írhat hülyeséget. De amilyen vehemenciával ezt teszed, és mind ezt hibásan, a semmiből nekiugorva....
...és megint megy a szokásos troll kör .....kis seduxent vagy valamit, na.free your mind
-
granini
őstag
Sziasztok. Közben hazaértem, és átolvastam a délutáni összes hozzászólást. Nagyon nagyon köszönöm a segítséget, és hogy foglalkoztatok a témával. Már csak egy kérdésem maradt: szerintetek melyik három passzív skill-t használjam a monkommal..?
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
mikromanus
veterán
Talán ha arra hivatkoznál amire válaszolsz és nem olyasmire ami után már témaként szerepelt vagy 20 hozzászólás, akkor nem lennél félreértve. A 817 DPS szar. A WKL jó dolog, de nem WKl vs más fegyver, hanem WKL vs másik WKL szinten kellene vizsgálni a helyzetet. A hatás meg megírtam. Kb 2% skillel kevesebb és +40 DPS (ami a fizikain jön ki) viszionlatban még épp a fizikai alap a jobb. Az összevetés meg az említett két WKL használó monk fórumos kariján lett lemérve akkor, de a te monkodon is simán megvan az arány. Hiába "tökéletes" a skill dam, ha az alap satnya. A névleges unbuffed DPS-ben lehet kicsi az eltérés, viszont a buffed skill Damage Per Secondban böszme nagy minuszban vagy. Valljuk be inkább az számít amivel runolsz és nem az alap.
Ezeket az értékeket nem tudom honnan vetted. Sose lesz egy maxos skilles +30 DPS-es WKL mellett -1k DPS-ed.
d3rawr calculatort használtam. Számomra az megbízhatóbb forrás, mint a te kézzel lemérem hogy 1, vagy 2 fokos a Balcsi módszered.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
granini
őstag
válasz mikromanus #32080 üzenetére
Számomra az megbízhatóbb forrás, mint a te kézzel lemérem hogy 1, vagy 2 fokos a Balcsi módszered.
Ezt megtom mondani mert onnan jöttem hétfőn, 23 fokos. 30-as cold resisttel simán bele lehet menni.. Egyik büfében a part mentén olyan elit-be futottam hogy csak néztetek volna. Fast, molten, sajtos, tejfölös, lángos. Nem tudtam megállni, benyomtam egy serenity-t és futottam hogy vegyek..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #32080 üzenetére
No, itt is van. Kifejtenéd, hogy ha csak az elemi-fizikai sebzést és a skill damot tekintjük (az x% elemi damot konstansként kezelve, ami mindnél azonos) hogy lehetséges az, hogy a te gyöny9örűséged +1k damot ad a középső 25-öshöz képest? Ez nagyon érdekelne, mert magasabb az alapja és azonos a skill damja. De biztos van ésszerű magyarázatod .
edit: ha meg a +40 dps vs -2 skill dam a téma, akkro számolj utána, de lehetőleg mellőzd a Murphy féle pontossági szabályt (Mérd mikrométerben! Jelöld krétával! Vágd baltával!)
(#32083) jpeetr
A jobbos meg Gorneck szépsége. 23 skill dammal is rádver 500 DPS-t. Hát még ha azt vesszük, hogy scak -1% van és az elemi sebzésszázalék +1% (az többet ad)...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
jpeetr
aktív tag
válasz mikromanus #32082 üzenetére
hééé, a középső az enyém
egyébként +2335.06dps-t adna a középső, ha az elemental damaget nem nézzük
ha azt levonjuk, az -1193.47dps, tehát bőven 1k-val jobb a középső, plusz a bonus[ Szerkesztve ]
-
jpeetr
aktív tag
válasz mikromanus #32082 üzenetére
no ezt kíszámítom
van most 210452dpsem rawr szerint.
+25%, az 263065dps
Gorniéval lenne 215566dps
+24%, az 267301dpsGornié nyert 4236dps-el, a bonusokat, elemental damaget, mindent, még azt az 1nyomorult dexet is számolva.
Hozzáteszem csak 1%-kal kisebb mint az enyém, plusz van rajta elemental. Nem 23as, ahogy írtad.
Ja és ez a számítás csak az én gearemmel érvényes!
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz jpeetr #32084 üzenetére
A 23-as az csak összevetésként volt. A skill bónuszokkal ez az eltérés eléggé megnő. A tieden sok az fix light dam. A fizikai alapja nem sokkal jobb, mint Jazzy-é. Így csak egy százaléknyinál vagy előnyben. 23%-nál már rosszabb lenne. csak hát nem 23 a tied se
Ami siokat dobhat a leadott sebzésen és szélesíti az eltérést:
Mantra (24%)
Blazing fists (passzív miatt és AS)
Breath of heaven (15%)Esetleg csicska alapján AS, vagy CHC.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
jpeetr
aktív tag
válasz mikromanus #32085 üzenetére
főleg ha a mantrán fenntartod a 48%ot
meg ha CS-ot használsz esetleg több attack skillel
mint mondtam nekem a 210k unbuffból 380k buffolva fenntartható
az WKL-el, oweraveval barátok közt is 700k+ és a skill bonusok nincsenek számolva
ha jól elkapom igencsak kettessel kezdődik a crit száma -
pzske
aktív tag
Ha valakinek van pénze én nagyon rámennék ilyet ritkán látni gold ah-ban : skorn !!!!!!!!!!!!!!!!!
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
-
mikromanus
veterán
Hm. Megsasoltam az árakat. Azért elég drágán mérik a WKL-t. Jazzy-é kb 70-100 misiért van. Akkor már inkább a Skorn !
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
jpeetr
aktív tag
válasz mikromanus #32091 üzenetére
mijazaskorn?
amúgy ki lehet egy olyat hiénázni már 30-40m-ért is
-
granini
őstag
válasz mikromanus #32091 üzenetére
Nekem közepes skornom van, socket + LS + dex, az 80-85 misi.. a jó mindenből drága..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Gorneck
titán
válasz mikromanus #32082 üzenetére
Közben a másik fegyón bekövetkezett változásokkal is számoltál? Vagy csak WKL vs WKL megy a cécó?
(#32075) mpierre: Most mé mondod? Kellemes levegő lett kint, meg ittam egy sert...
(#32076) SLYM: Pedig egyik legjobb Monk passzív...
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #32098 üzenetére
Én nem, de a calculátor igen
Egy itemet módosítgattam csak a buildben, majd visszavettem a light damot és néztem mikor üti meg a skill dam a kisebb alapsebzésű fegyver szintjét.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán
válasz mikromanus #32099 üzenetére
Akkor nézd meg a másik fegyóval mennyit buksz...mert ilyen számolgatással az lesz a vége, hogy 960/15 üt mindent...
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- xDefiant - Néhány nap múlva újra tesztelhetjük a játékot
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen egeret válasszak?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Óra topik
- EAFC 24
- További aktív témák...