Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz killerjohn #28111 üzenetére

    alapvetően teljesen más játékstílust igényel mint a strafe vagy az elemental arrow, ez igaz.

    a lényeg, hogy a DHnak két lényeges* crowd control featureje van:
    - stun skillből
    - a szörnyek pár kivételtől eltekintve minél közelebb akarnak a DHhoz kerülni. utóbbi a lényeges, ill succubusoknál az előbbi.

    bola + thunder olyan 1.80as ASsel single targettel freezer scoundrellel már egész jól egy helyben tud tartani egy mobot. ha többen vannak, akkor értelemszerűleg közelharc, vagy sarokbaszorítás (ha használtál smite paladint diablo2ben, akkor sejted mire gondolok). egyetlen problémás A2 keywarden, de az közelre veszélyes, távolról meg szinte lehetetlen szétkapni ezzel a builddel. mellesleg kb ennek a buildnek az fekszik a legkevésbé kb az egész játékban. grenades tömegre jobb, de úgy meg a sámánok/succubák problémásabbak. entangling shot szintén érdekes.

    kb annyi a lényege, hogy hagyni kell feltorlódni a mobokat, fenn kell tudni tartani a gloomot folyamatosan (tipp: vengenance, night stalker és 50% körüli CHC kell szerintem disc nélkül, maradék skillnek meg amire épp szükség van. weapon master, custom engineering, brooding, tactical advantage pl mind hasznos lehet). 180-190k unbuffed SoJjal -tehát olyan 200-210k litanyval- elég mp10re is, alapvetően a harmadik skill finomhangolni kell, és nem feltétlenül a több dps a jobb. 730k EHP szvsz legalább kell, olyan 850k már elégnek érződik. meg nem árt a masszív health pool, a csapdák nagyot töltenek, de addig túl is kell élni a gyűrűben.

    szóval a vicc az egészben az, hogy gyakorlatilag ez a DH build közelharcos, kb olyan hatótávban hatékony, mint a rend/hammer barbár vagy a blade sorc.

    *meg a caltrops. viszont bat companion kell, gloom kell, trap kell, battle scars kell (ha sürgősen kell életet és discet tölteni, életet ment. legacy nattal és brutál mennyiségű +disciplinevel kiváltható, de úgy meg vagy a DPS, vagy az EHP nem lesz elég), hatredtöltő kell (grenades/bola/entangling), utolsó skillnek meg szerintem a 15% damred a turretből többet ér, mint a caltrops. lassítani ott a scoundrel triple shot + freeze itemekből.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák