Új hozzászólás Aktív témák

  • MCGaiwer

    addikt

    válasz priti #1793 üzenetére

    amíg több gold megy be a rendszerbe, mint onnan ki, ráadásul ilyen nagy különbséggel, akkor az inflálódás állandó lesz. gold egyedül szörnyekből eső áramlik be a rendszerbe, majd repair és crafting által meg onnan ki (illetve ha valaki abbahagyja a játékot, akkor a nála lévő mennyiség akár cuccban, akár tényleges goldban kilép a rendszerből), minden más tranzakció csak körforgást tart fenn. vagy a repairt kellene durván drágítani, vagy a craftingot, vagy a szörnyek által dobott goldot nagyon csökkenteni, mert jelenleg túl sok megy be, és kevés ki a rendszerből. crafting jelenleg is használhatatlan, így azt drágítani nem lehet, repair csak a gyenge karaktereket szivatja megint (bár lehetne durva szorzókat rakni a magasabb itemekre, vagy akár szinthez kötni). ha a szörnyek dobnak kevesebbet, akkor ugyan ez a hatás csak fordítva.

    valahogy ki kellene venni egy halom goldot a rendszerből, és max ilyen havi 1% inflálódást engedni

    Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

Új hozzászólás Aktív témák