Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Orb1337 #17389 üzenetére

    - A kezdetekhez képesz "balanszolták" a kasztokat. Ez többnyire azt jelenti, hogy agyba-főbe buffolták a kevésbé népszerű skilleket és újraszervezték a kevésbé jól összerakott kasztok skilljeit.
    - mivel a legendary itemek gyengék voltak nagy arányban, így túlbuffolták a magas szintű legendary és set itemeket. Ezzel kinyírták majd' az összes rare itemet.
    - agyonnerfelték az inferno nehézséget, hogy Vér István ne követelje vissza a pénzét és a vakok és gyengén látók is boldoguljanak vele. Hogy legyen "választási lehetőség", így bevezették a Monster powert, ami nehezebb, csak nem jutalmazza jelenleg kellőképpen az extra erőfeszítést a magasabb nehézség.
    - többször megemelték a drop rate-eket. A legendaryk már napi szinten (többször) is esnek.
    - intelligens játékostartó fejlesztéseket vezettek be: pl a csalók igényeinek megfelelően "profil visszaállítás" címszóval megmásoltak jópár drága "egyedi" és rare itemet, hogy ne vesszen el. Ezekből van 2-10 közt is akár játékban. A másik módszer, hogy az itemeken növelték a jellemzőkön adható értéket (amulett, gyűrűk például). Roppant profi és kifinomult. Érzem, hogy az utóbbi fejlesztést még párszor előveszik a jövőben...
    - Keywardenek, Infernal machine, über bossok: ez jó buli. Accounthoz kötött rare gyűrűt lehet farmolni és jó móka csapatban az überhiperszuper bossok legyalulása.

    Van még ami kimaradt? :D

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák