- YouTube
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
válasz mikromanus #13158 üzenetére
Mivel a barbár nagydaram rá sokkalta jobban hat a futáskor fellépő légellenállás, mint a vézna kis monkra. Ezért lassabb egy picivel...
Ha a barbár OP-bb lenne, vagy netán gyorsabban tudna sprintelni, mondjuk 2x-es sebességgel(ezt ugye nem lehet összehozni, mert cuccokból max 25% meg sprintből max 50%), akkor saját magát nyírná ki az ember, mert a karakter lángra kapna a hatalmas súrlódási erőtől, ami a levegőrészecskék és a barbár bitangnagydarab teste között lép fel.
Amúgy a seismic is pont jó, de pl, nekem bőven jobban bejött a WT-s mint a seismic-es. Valahogy a seismic-hez sokkal többet kell összevissza rohangálni, ami nem feküdt az én játékstílusomhoz. Valójában egyiket sem használtam túl sokat. A seismices build az utórengéses rúnával tetszett a legjobban, de az meg rohadt bugos. Elvileg úgy kellene működnie, hogy lecsapsz, és a csapás vonalában utórengéseket kelt, amik ha critelnek, ugyanúgy kapsz utánuk furyt. Viszont ha a csapás utáni sec-ben irányt változtattál, mert helyezkedni kellett, akkor a rengés már nem ott jelent meg ahol kellett volna neki, hanem ott, amerre fordultál , így vagy nem helyezkedtél csak 2 sec-el később(könyebben elértek a mobok), vagy helyezkedtél amikor kellett, de akkor 60-70% eséllyel sosem ott rengett ahol kellett volna . Na akkor hagytam ott a buildet
[ Szerkesztve ]