- DIGI internet
- Mobilinternet
- Aliexpress tapasztalatok
- Nyílt forrású Windows XP-klónra gyűjtenek pénzt
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- MinDig TV
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
tag
válasz Fire/SOUL/CD #2026 üzenetére
Ja, ha jól értem arra gondolsz, hogy töröljem azt a képet és hozzam létre újra és újra!
Hú, ez kicsit erőforráspazarlónak tűnik így első hallásra, de nem kizárt, hogy igazad van. De a csúszkás módszer is szóba jöhet, aminek a forráskódját közzétetted.
Egyébként változtattam kicsit a programomon: most már jó az elmozdulás, csak az a baj, hogy a figurák nem törlődnek az előző helyükről. Nagyvonalakban:
1. a palyafrissites nevű időzítő eseményben kezelem az elmozdulást és frissítem azt a vásznat, amire kirajzolom őket:procedure TForm1.palyafrissites(Sender: TObject);
begin
//mozgatás utasításai, majd:
with palyakep.canvas do invalidate;
end;2. a TForm1 formpaint-jában pedig a kirajzolások:
procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);
var puffalkepe: byte;
i: integer;
begin
canvas.draw(palyakepx,palyakepy,palyakep);
for i:=0 to puffancsdb-1 do
begin
puffalkepe:=trunc(puffancs[i].iranya*8/360);
if puffalkepe>7 then puffalkepe:=0;
palyakep.canvas.draw(puffancs[i].xhely,puffancs[i].yhely,puffancskep[puffalkepe]);
end;
end;De az a baj, hogy bagózik a fentebbi Invalidate-re, mert én nem a Form1-en, hanem a
palyakep:=TBitmap.Create;
módon létrehozott képen akarom kirajzolni és frissíteni a dolgokat, és erre ezt produkálja:
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care