Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri16
senior tag
válasz Gyuri16 #1580 üzenetére
vegulis feladtam a tcpclient hasznalatat, most az indy komponenseket hasznalom (idTCPServer, idTCPClient) es a kommunikaciot egesz jol sikerult megvalositanom, vagyis majdnem:
1, az egesz dolog egy otodolo jatekhoz van, hogy lehessen jatszani halozatban (nem nagy dolog, de suliba projektnek lesz..), szoval itt ugye kezd a szerver, majd a kliens jon stb, igy mindig varnak egymasra. ha kliensel kuldok valamit szervernek azt szepen megkapja, majd ott vissza tudok neki kuldeni, kerdesem az, hogy hogy hogyan tudok a commandHandlereken kivul kuldeni valamit a kliensnek.
2, szituacio: szerver elindit, kliens csatlakozik, szerver kikapcsol kliens disconnectel. minden szep, te a szerver nem tud rendesen megszunni, dob egy "terminate thread timeout" hibat.. hiaba csinaltam egy kulond reszt a formdestroyba: idTCPServer1.ThreadMgr.TerminateThreads; aztan meg idTCPServer1.active:=false, igy is kidobja az errort..remelem ezzel a modernebb komponensel tudtok majd segiteni
Nem vagyok egoista, csak uborkagyalu!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...