Aktív témák

  • AtthysKA

    csendes tag

    Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni egy fontos ügyben, mert úgy érzem épp keményen átverni készülnek.
    A történet a következő:
    Kb. egy hónapja online vásároltam spanyolo-ban egy Dell laptopot. Az ígért 3-5 nap szállítás helyett 12 nap alatt küldték, Romániából. Második nap indításkor nem jelent meg a képernyő képe, viszont a laptop láthatóan beindult. Mozgatásra felvillant a kép, majd rövid próbálkozás után be sikerült hozni a képet. Kiderült hogy a monitor bal alsó sarka környékén megérintve a kép villódzik, ill. a monitor mozgatására is... valamiféle kontakt hiba. Felvettem a kapcsolatot a supporttal, kértek pár tesztet, megcsináltam, videókat készítettem, majd futár elvitte a készüléket. 10 nap múlva kapok egy levelet, hogy a monitorban folyadék nyomát találták, így a laptop javítása nem történhet garanciális keretek közt, és mellékeltek egy kedves 700€-os árajánlatot. Namost értelemszerűen semmiféle folyadékkal nem került kontaktusba a vadiúj laptop. Mit tudok ebben az esetben tenni? Rendőrség, fenyegetőzés, kérlelés? Mit tegyek? Vettem egy hibás laptopot, amit nem akar a 'jónevű" gyártó megjavítani. Köszönettel várok minden hasznos választ!

  • AtthysKA

    csendes tag

    válasz AtthysKA #1 üzenetére

    Bocsánat, nem láttam, hogy van garanciával foglalkozó, jogi fórum topik. Átrakom a kérdést oda. Így ez a topik bezárható. Köszönet.

Aktív témák