-
IT café
Aktív témák
-
MageRG
addikt
Áldassék a Nap!
Sok-sok DS1 után végre elkezdtem ezt is.
Az a kérdésem, itt hogy a répában működik a parry?Warriorral indultam, de az első béna csuhások közül egyet se sikerült leparryzni. Backstab az volt.
Találkoztam egy ilyen óriási kristályos gyíkkal. Gurulok, mint az őrült, és annál is beadott egy backstabet. Vagy az nem az volt? (Valami látványos támadás.)Most értem az első tűzhöz, úgyhogy no spoliers plz.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz peternac #4775 üzenetére
Nekem nem kell mondani hogy nem szájbarágos...
Most vagyok a hmm... ha DS1-ben vaginasárkány van, akkor ez legyen mondjuk "tökifa" boss.
Ez is kétfázisos boss, de egyszer nekem nem kezdte el a második fázist (és majdnem megöltem).Ez valami bug, vagy tényleg meg lehet úszni?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Šolaire #4777 üzenetére
Köszi, közben sikerült végre egyet beszerezni, így nem olyan kevés már az estus.
Még egy spoilermentes választ szeretnék.
Két pályán is (High wall, Undead settlement) láttam lezárt rácsokat. Jó alaposan végigtúrtam mindent, akkor se tudtam bejutni.
Ide valami másik pályáról való kulcs kell, vagy mindent ki lehet nyitni az adott pályán talált cuccokkal?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Nekem még nem fagyott ki...
Na, haladok, szép lassan, sok szívással. Tegnap sikerült lecsapni az első óriásrákot, de egy elég béna trükkel.
Viszont zavar, hogy nem ütök elég nagyot.
Úgy érzem eléggé messze mentem már, mégsem találok sehol large titanite-ot. A szintlépés meg elég lassan megy itt, szóval a skálázódás sem ad sokkal több sebzést. (Claymore +3, refined)Egyébként a véleményem a játékról: ez nem annyira DkS, inkább Demon's Souls + Bloodborne öszegyúrva.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Kis segítséget kérnék.
A Cathedral of the Deep alján járok, a két óriást lecsaptam.
Van két kapcsoló, ami hidakat vagy rácsokat emel fel a padlóból.
Ennek van valami értelme? Egyik tetejére sem tudtam feljutni.
Találtam egy harmadikat, arra fel tudtam mászni, de erre a kettőre nem."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz BOBAKILL #4787 üzenetére
Háromból egyen tudtam átmenni, NPC-vel nem találkoztam. Igaz, én a tetőtérből estem le, nem lifttel mentem föl.
Most jönne Farron keep, de utamat állja az Artorias-imitátorok balettintézete. Ez komoly?
Hányas szinten érdemes ide jönni?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Ennek a kérdésnek önmagában nem sok értelme van. PvP-re vagy PvE-re gyúrsz? Tank, DPS vagy support akarsz lenni?
Először is nézd ki milyen fegyvert, páncélt, spelleket akarsz használni.
Ha úgyis sok pontod van, a vigor-t és endurance-t érdemes 40-re tenni.
Egyébként: link"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Mi értelme van hogy az undead bone shard-nál a játék mindig megkérdezi, el akarom-e égetni Firelink Shrine-ban?
Fel lehet máshol is használni?
Miért van az, hogy néha ködfal zárja le a Shrine bejáratait?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz BOBAKILL #4815 üzenetére
Végigtúrtam a börtönt, kétszer. Szerintem minden lehetséges helyen voltam, találtam két kulcsot is, de még mindig van három cella, amit nem tudok kinyitni.
Ide csak később tudok bejutni, vagy én vagyok béna? Vagy Miyazaki trollkodik?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Hogy lehet összetett üzeneteket írni? Pl. "try <valami>, but <valami>"
Nem találok a készletben ilyen mondatokat."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Közben rájöttem hogy csak figyelmetlen voltam. Az "Y" gomb nyomogatásával lehet üzenetmódot váltani.
Megvolt Yhorm, de béna voltam, és meg kellett nézzek egy végigjátszást. Tudtam mit kellene csinálni, de a fene se gondolta volna, hogy
nyomva kell tartani az L2-t. Én meg csak néztem, hogy oké, rajta van a kardon a buff, akkor meg mi a répáért nem történik semmi különös.
Miyazakinak csókoltatom az anyukáját."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Kedvet kaptam. A következő végigjátszásnál megpróbálom gimmick nélkül leverni. Persze nem puszta kézzel.
Nagyon tetszik a játék, de sokkal lineárisabbnak érzem, mint a DS1-et, és a célok és motivációk sem tűnnek jól kidolgozottnak.
A DS1-ben ugye azért indultunk, hogy megszabaduljunk egy átoktól. Itt meg: Isten hozott az élők között fiam, na eriggy bosszokat ölni! Miért? Mi közöm van hozzá?Most meg
ez a nyanya, aki eddig elzavart (meg amúgy sem látszott, mi köze a történethez), visszateleportál engem, és elkezd sírni, hogy ugyan mentsem már meg a kis herceget, akiről szintén szó sem volt eddig.
Utána meg nyakamba esik egy búgócsiga boss."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Eljutottam az Untended Graves pálya végén a
kialudt Firelink Shrine-ba.
Na, ettől a helytől rendesen besz*rtam. Most olyan érzésem van, hogy itt engem iszonyatosan palira vesznek.
Kérdés: ha odaadom a szemeket a firekeepernek, akkor lemaradok valamiről, vagy inkább várjak?
Még sok helyen nem voltam, és ez gondolom véglegesen megváltoztatja a játékot."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Beleszaladtam egy méretes pofonba: spoiler
A Nameless king nevű förtelembe. A madarát már elég rutinszerűen le tudom csapni, a királlyal még nem tudtam eleget gyakorolni.
Jól értem, hogy itt érdemes távolabb maradni? Elég hosszú kombókat nyom, a stamina meg a poise látszólag végtelen. Ráadásul ha jól látom van egy tonna HP-ja.
Esetleg van valami jó stratégia hozzá? (Tudom: git gud )"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Šolaire #4836 üzenetére
Kösz. A dodge az megy, csak akkor nem marad stamina visszatámadni.
Most ultra greatsworddel nyomom, azzal meg nagyon meg kell gondolni mikor ütök.
Úgy érzem ez olyan harc lesz, hogy körözünk, sok-sok dodge, aztán amikor hajlandó őfelsége rést hagyni a védelmén (és utána nem megtorolni) akkor egyet támadhatok.
Vagyis k sokáig tart."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Jól van, tudom hogy a pajzs kislányos.
Grass crest shieldet használok, és kénytelen voltam blokkolni, mert elég furák a hitboxok. Brutál ellenfeleknél és bossoknál gyorsan leszoktam róla, mert xart sem ér.Egyébként rájöttem egy igen fontos dologra. A lándzsás boss szúrását előregurulva (WTF?) lehet dodgeolni. (A DS1-ben ez öngyilkosság.)
Ezzel igen sokat haladtam, majdnem sikerült leverni. Majd legközelebb."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Šolaire #4843 üzenetére
Sikerült leverni.
Nem mondom hogy könnyű volt. A végén átváltottam spirit tree shieldre.
Úgy érzem ennél a bossnál kicsit sok függ a szerencsétől, mert nem lehet tudni meddig folytatja a kombóit.
A második fázisban előjövő támadásait piszok nehéz dodgeolni, és ilyenkor se közel, se távol maradni nem túl nyerő. És ha egyet elvétek, akkor a kombózásai miatt simán leverhet.
Rengetegszer volt, hogy a földre kerültem, erre bedob egy olyan támadást, ami a földön fekve is sebez és meghalok.
Egyszer meg szó szerint összeragadtunk (beragadtam a keze és a lándzsa közé, se menni, se gurulni nem tudtam sehova). Ő jobban bírta staminával."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Egyébként hogy lehetne csökkenteni PC-n az input lagot?
Most minden maxon van, stabil 60 fps. Monitor 60 Hz-es, beállítások között nincs vsync off.Más ötlet esetleg? Az Xbox vagy PS4 kontrollernek kisebb a lagja, mint a másik típusoknak (Trust GTX540) ?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz cyberkind #4861 üzenetére
Na pont ez az. Mióta billentyűzetről áttértem kontrollerre, azóta úgy érzem, hogy lassabban reagálok.
A leglátványosabb a gurulás: megpöccintem a gombot, hallom hogy kattan, feljön, és csak utána kezdi a karakter az animációt.
Billentyűzetnél nem emlékszem hogy ez lett volna. Le kell teszteljem...sp8787: Nem mondom hogy rossz, csak lassabb és nem olyan sokoldalú mint a DkS 1. Nem mindenkinek tetszett. Én azért kipróbálnám.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Az Ashes of Ariandel DLC-t járom éppen végig.
Szerintem mindenhol voltam, de maradt pár kérdésem (spoiler):1. Megtaláltam a festegető kiscsajt, most felköltözött a padlásra a másik nőci fölé. Nem mondanak semmi újat, csak hogy felejtsem el őket. Mit kéne még csinálni?
2. Lementem a szakadék aljára és legyőztem a farkasos boss muksót. Ez itt már csak zsákutca?
3. Lehet valamit csinálni azon a helyen, ami úgy néz ki, mint a DS1-es Priscilla tornya? Egy pyro kesztyűt találtam.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz BOBAKILL #4876 üzenetére
Megtaláltam a boss-t.
Uhh, hát Friede biztos mindennap bevette a vitaminjait.. Az első két fázis talán nem olyan vészes, de a harmadikat egyelőre abbahagytam. Majd kitalálok valami jobb stratégiát.
Egyébként mi van, ha még az elején, amikor a katedrálisban ül, lecsapom a szentemet? Simán feltámad, és ugyanúgy meglep hátulról?[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz BOBAKILL #4878 üzenetére
Már ott tartok, hogy a fejlesztők dédanyai felmenőit emlegetem. Szerintem túl sok anime-t néztek.
1. fázis pipa, már szinte estus nélkül megy.
2. fázis pipa, de ez egy bazi nagy időhúzás. Csak kergetjük egymást körbe-körbe, néha beviszek egy-egy támadást. Persze ezt megunom, gyorsítani akarok, és elpazarolok egy csomó estust.
3. fázis: na, itt gurult el a gyógyszer.
Egyszerűen túl sok idő, amíg ide eljutok (vagy elcseszem közben, mert türelmetlen vagyok) és fél pillanat alatt megöl. Így nem is tudok tanulni belőle.
Közel menni nem érdemes, mert végtelenített kombóban nyomja.
A távolsági támadásai meg brutál nagy területet lefednek (a közvetlen közelét is), azért nem lehet.
De a kedvencem amikor minden figyelmeztetés nélkül kilövi magát, mögém kerül és elvágja a torkom (instakill). Nem is tudom hogy lehet ezt elkerülni, úgyhogy tök jó.
Talán egyedül akkor sebezhető, amikor megint láthatatlan. De ezt nem sikerült még gyakorolnom."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz lbandi777 #4883 üzenetére
Köszi, a 3. fázisra szerintem nincs igazi segítség, csak hogy "git gud".
Arra rájöttem, hogy érdemes itt is agresszívnak lenni, mert akkor nem nyomja a brutál támadásait. Csak aztán ki kell jönni, hogy maradjon stamina, és olyankor...
A "levegőbe felugrok és csinálok egy bazi nagy dark aoe-t" támadását nem igazán vágom hogy kellene kikerülni. Egyszer sikerül (unlock és bemegyek alá), egyszer nem."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz lbandi777 #4892 üzenetére
Szerencsére a felszálló porhó mutatja hogy merre megy. Az első fázisban fel is szokta borogatni a berendezést, arról is meg lehet találni. A 3. fázisban szintén egy irányba megy csak (balra v. jobbra).
Na, ma harmadikra sikerült leverni. Kb 10% életem maradt a végére, meg 5 estus. Nehéz gyógyulni a 3. fázisban.
Tényleg az agresszív stílus a nyerő. Sokszor a levegőben találtam el, és mivel minden ütés megakasztja, nem tudta brutális támadásait nyomni.
Csak azok a végtelen kombók...Egyébként itt van Ariandel vége? Visszamentem a festő csajhoz, de csak megköszönte. A konyhában ülő kopasztott varjú meg eltűnt.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Boldog új évet mindenkinek és áldassék a Nap!
Most kicsit mintha úrrá lett volna rajtam a souls-kiégés. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Egyébként a demon prince előtt vagyok.
Úgy érzem meg tudom csinálni, csak nincs kedvem minden tanulási fázis előtt letudni a másfél perces kergetőzést azzal a két nagy barommal. Időhúzásnak érzem.
Asszem fel kell vennem az O&S-attitűdöt..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Šolaire #4899 üzenetére
Farmoltam magamnak egy black knight greatsword-öt aztán másodjára szétcsaptam mindenkit.
Jó az a bónusz sebzés démonokra. De gondolom ez volt az easy mode.De ami utána következett...he he, nagyon vicces. Mintha az "angyalkák" nem lettek volna elég...
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Sikerült legyőznöm a Ringed City következő bossát:
Midirt. Elég jó sárkányharc (sokkal jobb, mint az ancient wyvern). Gusztustalanul sok HP-ja van, gusztustalanul nagyot üt, és van egy-két unfair támadása.
Azt pl. hogy lehet kikerülni, amikor a 2. fázisban felrobbant maga körül mindent a sugarával?
Végül dragonslayer greataxe-szel adtam neki. Dehát már így vagy SL115 vagyok, illett is győzni.Kalameet még mindig kicsit jobban tetszik (pl. a farok fegyver miatt is), de ez csak személyes véleményem. Más: a Dreg heap pályán (leereszthető létra, a szökőkút mellett) és a Ringed City Streets mocsárba vezető lépcsősoránál (itt ellenfelek is vannak) is láttam magasan lévő helyeket, ahova nem lehetett felmenni. Átugrani sem. Hogy a répába lehet oda feljutni? "What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
válasz gborisz #4917 üzenetére
Kipróbálhatod egy 3K-s kontrollerrel. Utána úgyis az kívánod, bár vettem volna egy normálisabbat.
Nézz be, a kontrolleres topicba.
Én egy olcsó PS3 klónnal kezdtem, gyorsan váltottam egy 6K-sra, és most már egy eredeti PS4 dualshockra ácsingózok...(Az olcsót eladnám, de nem akarok rosszat senkinek, mert nem tud XInputot.)
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz psycroptic #4950 üzenetére
1. Maradj ashen (vagy hollow) állapotban. Ilyenkor nem tudsz idézni senki, de invadelni se tudnak.
Később lesz néhány gépi invader, ami ilyenkor is jön.
2. Maradj NAGYON alacsony szinten. Gud lák."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Woodslave #4956 üzenetére
A "szarka" a Souls-széria tartozéka a Demon's Souls óta.
Egyébként bár furán, de mondja hogy szeretne valamit. Szerintem UI hiba, hogy nem egyértelműbb, hogy itt le kell tenni egy tárgyat. Fel kellene dobnia legalább egy dialógusablakot, vagy valami.A lovag páncélja szándékosan ilyen jó. Nem sokkal később farmolhatod a Lothric knight-okat. Az a páncél jobb, de nehezebb is. Én fallen knight setben mentem egy ideig (ami szintén nem mindenben jobb).
Ez egyébként mindegyikre igaz, mindig van valami hátrány az. előny mellett."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Woodslave #4958 üzenetére
Ugyanott, ahol a villámló óriásféreg van, van egy ballista, ami lövöldöz. Nem csak téged sebez. Itt az ideje a kreatív gondolatoknak...
Az Old Demon opcionális.Yhorm: a lába közé/mögé nem tud ütni. Ilyenkor szokta nyomni a "force" varázslatot, de az nem sebez.
A Dancer az kemény. Szerintem a dark nem sebzi annyira.
Az ezüst lovagokat gyakorold. Sokkal nehezebbek, mint a DS1-ben, de itt is hátba lehet őket szúrni.
Ja, és el is lehet szaladni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- Politika
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Gaming notebook topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- További aktív témák...