-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cyberkind #200 üzenetére
Most mondta a srác, hogy sokat merítettek onnan. Direkt nappali trailert csináltak, hogy ne mindenkinek rögtön a BR jusson eszébe. De meglesz itt is a noir hangulat, a neonok..
A sztorin kívül mindenről beszél azt mondta. 3 típusú fegyver lesz. Viszont lesz meele, és távolsági harc is. Emberi sztori lesz, nem világmegváltó hősös.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
-
Külön lesz a main sztori és a Side quest XP. Nem lesz overleveling a sztoriban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz cyberkind #204 üzenetére
Milyen hangulatos lesz az a város este!? Eddig olyan nekem ez a setting mint egy álom. Oda vagyok a Blade Runner-ért.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nincsnév007
őstag
amint lehet már rendelem is elő, ez lesz az első játék amit előfogok rendelni és szerintem az utolsó is
-
Néhány infó a Coliseum panelről:
-15 perces gamplay bemutató volt a "kiválasztottak" számára.
-Semmi féle TPS nézet nem lesz a játékban. Kivéve a járművek vezetésénél.
-Az autót lehet vezetni majd. Ergo nem önvezető mód lesz.
-Roach nem lesz benne a Witcher-ből. (tényleg ezt mondták)
-Ezt több helyen is kiemelték. First Person RPG lesz. Shooter elemekkel. Nyomatékosítani akarják, hogy ez RPG, nem Shooter.
-Átvezetőkben természetesen látjuk majd a(z általunk kreált) karaktert.
-Semmi online funkcióról nem beszélnek még. (Co-op kérdés merült fel, nem válaszolnak) Kiemelték, hogy ez "Single Player Experience" erre fókuszálnak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
-
Mert megvizsgálták mindkét lehetőséget és ezt választották.
Többek közt azért mert a város, zárt, szűk (klausztrofób) részeiben sokkal jobbnak tűnik az FPS nézet.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
A város látképe: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Redneck
veterán
Áááá gyerekek, ez nagyon város. Elsősorban FPS-RPG lesz, de néha TPS nézetre vált. Köszönöm CD Projekt RED.
A Witcher 3 jónak tűnt, tele volt tartalommal, de én sci-fi rajongó vagyok, és jobban szeretem az FPS-eket is, így engem abszolút megvettek. Hosszú évek óta az első játék, amit korán megveszek. Az előrendelést csak azért nem lépem meg, mert hiába CDPR produktum, az utóbbi években sok a megjelenéskor hibás játék.
Szerk:
Ha ez így fog kinézni mint az eddig látottakon, akkor az egyik legszebb játék eddig.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
D.R.O.
tag
A TPS nézet kihagyása az egyik legnagyobb mellélövésük lesz, ha meglépik.
Pont egy cyberpunk játéknál nem lehet látni a karaktert, ahol a világ nem
szól másról mint a reklámokról, cégekről, bandákról, az image-ről, és
a pózőrködésről. Aki olvasott cyberpunk irodalmat az szerintem tudja
miről beszélek.[ Szerkesztve ]
A Marsról jöttem, de már kúr*ára visszamennék!
-
félisten
-
D.R.O.
tag
válasz FoxiestFox #220 üzenetére
Nem mondtam hogy ettől rossz lesz a játék, de szerintem jó lenne látni egy fullra drótozott karaktert, a helyi banda színeibe.
De majd meglátjuk. Én már annak is örülök, hogy lesz egy régi szerepjáték megvalósítás és nem jut a CCP féle Vod sorsára.A Marsról jöttem, de már kúr*ára visszamennék!
-
-
Nem is igazán értem, hogy ha "nekik" megmutatták, akkor nekünk miért nem? Egyetlen magyarázat az, hogy látszanak félkész dolgok benne. A nagy közönség meg kikezdené ezeket a dolgokat, hiába mondanák, hogy ez még nem a végleges változat.
Ezt ma olvastam a játékkal kapcsolatban. Mint ha egy fogyatékos fogalmazta volna meg:
"nagy részében FPS nézetben fogunk játszani. Az átvezetőknél a kamera kimegy a hátunk mögé, illetve vezetéskor használhatjuk majd az autó háta mögötti kameranézetet is."
Elszomorító, hogy itt tart a magyar gamer újságírás. Ilyen kifejezéseket, hogy lehet már írni?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Redneck
veterán
Sajnos már jó ideje itt tart, elszomorító a helyzet...
"Nem is igazán értem, hogy ha "nekik" megmutatták, akkor nekünk miért nem? Egyetlen magyarázat az, hogy látszanak félkész dolgok benne. A nagy közönség meg kikezdené ezeket a dolgokat, hiába mondanák, hogy ez még nem a végleges változat."
Szerintem is ez az oka. Ha félkész vagy még kidolgozásra/tökéletesítésre váró dolgokat mutogatnának a játékmenetből, utólag kellemetlen helyzetbe kerülhetnének. Mellé még ott van az újdonság tényező. A látottak alapján, elég komplex világot építettek fel, így lehet nem akarják idő előtt ellőni a "wow faktoros" patronokat.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
k-adi
nagyúr
-
LK
addikt
Ha Roach nem is lesz benne, de egy Knight Rider típusú beszélő autót el lehetne képzelni, ami távirányításra odagurul
Egyébként, a már eddig is nagy várakozás további fokozására Cyberpunk regények olvasását ajánlom. Van belőlük elég."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Vesa
Topikgazda
Nem lesz mellényúlás, sőt! Ez a műfaj FPS nézetből működik. Itt nem kardok meg egyéb közelharci csapkodás van, hanem főként lőfegyverek, ahol sokkal jobban működik az FPS nézet. A világot is sokkal jobban át lehet élni, mert a TPS nézet valójában egy teljesen irreális marhaság, IRL sem látjuk magunkat hátulról. Saját nézőpontunk is belső nézetes, így valósághű, és így van értelme.
Én a W3-at is a TPS nézete, és az ebből fakadó harcrendszer problémái miatt nem tudtam élvezni. Össze-vissza tekereg a karakter, fingom nincs, hova fog csapni a kardjával, nem lehet precíz módon irányítani. A Bethesda féle Falloutok FPS/RPG rendszere a legjobb szvsz, ott is kiválóan működik, és itt is csak ez lesz jó.
A környezetet pedig ugyanúgy látod FPS nézetből is, mint TPS nézetből.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Ok. Egyébként csodásak a képek!
cyberkind
Alapvetően szerintem azért, mert egy ilyen játéknál a beleélési faktort nagyban javítja, ha a valóságoshoz közelít a nézőpont. A TPS nézettel több probléma is van. Egyrészt, ha a kamera pozíciója fix, akkor a tereptárgyak, objektumok kitakarhatják a karaktert, ami idegesítő és harc közben végzetes is lehet. Ha a kamera nem fix, akkor meg össze-vissza grasszál egy szűkebb helyen, mert keresi a szabad rálátási pozíciót. Ennek következménye szintén idegtépő tud lenni, nem beszélve arról, amikor a kamera "átmegy" egy objektumon (tipikusan olyankor, amikor a karakter feje felett van valami amit a kamera már nem tud kikerülni).
Harmadrészt, a TPS rendszer elismert és közismert hibája, hogy közelharcban csak kb. van némi fogalmunk arról, hova érkezik az ütés vagy támadás, de precíz, tervezett, célzott harcra nincs lehetőség. Sok esetben ez konkrétan véletlenszerű, ezért lehet azt látni az ilyen játékoknál, hogy a játékos vadul forog és csapkod össze-vissza, abban reménykedve, hogy az egyik klikkre majd csak eltalálja az ellent).
Bár az FPS nézetnek is vannak hátrányai, de mindent összevetve, nem ennyire problémás.A tudomány a valóság költészete!
-
cyberkind
félisten
Én a Batman Arkham szériától kezdve minden jó TPS-be mindennél jobban beletudtam élni magam, soha, semmilyen gondom nem volt, azokat amit írsz, pláne nem éreztem vagy tapasztaltam, pedig a Witcher 3-at billentyű egérrel és kontrollerrel is toltam, szóval én pont az vagyok akinek a TPS nézet tökéletes minden játékban ahol van.
Paranormal Cocktivity
-
Csabee86
senior tag
Trailer alapján nekem nagyon tetszik a játék. A képek is igencsak adják a hangulatot. Egyből felmászott a legjobban várt játékok közé.
-
félisten
-
wjbhbdux
veterán
válasz cyberkind #236 üzenetére
azért elég más egy ökölharcos vagy kardozós stílus, mint a lövöldözés. Talán csak a Max Payne 3 volt az egyetlen játék, amiben valamennyire élvezetes volt TPS módban lőni, még FPS-ben is sokszor nem az igazi, pl Deus Exek elég harmatosak ilyen téren, ahol a DOOM 2016 az etalon.
Ennek a játéknak semmi köze nincs a witcherhez a fejlesztőn kívül. Nem egy más környezetben játszódó változata lesz mint a skyrim/fallout, hanem egy másik játék új rendszerekkel.
/s
-
Frogged
aktív tag
RPG és Sch-ifi rajongóként nagyon vártam hogy a Cdpr egy ujabb remek játékal rukoljon elő, ismerve őket az is lesz.
Ez sajnos nem fog változtatni azon hogy az Fps only miatt nálam felejtős lesz.
Látom itt sokan örülnek neki, hát nem vagyunk egyformák én valami zsigeri undort éreztem minden fps-rpg-nél amit próbáltam meg kedvelni de képtelen voltam hiába eröltettem.
Részemről úgy gondolom hogy a Mass Effect/gta 5/ watch dogs 1-2 jól bemutatta hogy lehet lövöldözni tps módban is élvezetesen de ez van. -
Frogged
aktív tag
Tán a Mass Effect vagy a WD csak arról szólt?
Lehet neked át adja a hangulatot egy rpg belső nézetben nekem nagyon nem.
Semmi bajom a mezei FPS játékokkal de Rpg-vel keverve nekem nagyon idegen.
Nekem mindig el vett az élményből a belső nézet és nem hozzá adott ilyen játékoknál.
Én szeretem a karakteremet látni az is része az élménynek ha látom a csilli vili uj geart amiért güriztem, nem 2 alkart akarok irányítani.
Te azt kapod amit vártál ettől a játéktól, én hagy legyek elégedetlen és csalódott hogy be következett az egyetlen dolog amitől tartottam a játék kapcsán. -
KaitouP
veterán
(A kép a 2017 -es GitS live action filmből származik.)
Képzelj el egy ilyen jelenetet a CP 2077 -ben. Állsz egy felhőkarcoló tetején, éjszaka van, mindenhol színesen világító logók, feliratok, óriás hologramok veszek körül, te meg ott nézegelődsz. First-person nézetben sokkal beleélősebb, vagányabb, érzed hogy mennyire magasan vagy, beleborzongsz a látványba. Most képzeld el ezt third-person nézetben.
Ugye érzed hogy fps nézetben mennyivel vagányabb az egész?
CDPR -nél nem véletlen döntöttem emelett a nézet mellett.[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Topikgazda
// Cifu // ++ Nem azért a 20 creditért, de nem lehet tovább élni az életet a nélkül, hogy megpróbálja mindenki meggyőzni másikot szubjektív dolgokról? Az, hogy valaki TPS vagy FPS nézet párti, egy dolog. Kinek ez jön be, kinek az jön be. Lassan már a sarki drogos utcalányról is tudjuk, hogy neki belső nézetből jobb, vagy ha hátulról nézzük. Lépjünk túl rajta. A játék a hírek szerint FPS nézetű. Pont.
++//Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Rony949
őstag
Bocsánat, de a Watch Dogs mióta RPG? Csak nem értem az összehasonlítást, ennyi.
Az meg szinte már biztos hogy a lövöldözés nem lesz a legjobb a piacon. Egy Doom-ot pl. nem fog verni az zicher. Ez nem egy shooter lesz, hanem egy RPG. Úgy képzeld el majd, mint a Deus Ex-et.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In