Aktív témák

  • Csemike

    csendes tag

    Nem vagyok sikeres ember ezen a napon, azthiszem... Nem akart indulni az autóm. Persze ilyenkor az ember ahelyett, hogy gondolkodna (pláne, ha nő), rögtön szalad fűhöz-fához, ahogy én is tettem. Egyszerűen ráadtam a gyújtást, izzított, majd továbbtekerve a kulcsot nem történt semmi. :( Nem tűnt ám fel, hogy nem ég a töltéslámpa, és igazából nem is gondoltam, hogy az aksival lehet gond, mivel nincs két éve, hogy vettem. A barátom próbált segíteni először, matatott a biztosítékoknál, aztán inkább felhívtam a szerelőmet. Szerencsére nem lakik messze, ki is jött. Persze addigra kiderítettük, hogy az akkumulátor gyengélkedik, mert az ablaktörlőt sem mozgatta meg.
    A szerelő és egy negyedik ember segítségével betoltuk, végre beindult a motor. Szerencsére nem a generátor a hunyó, mert töltötte az aksit, megnéztük járó motornál (azaz a szerelő nézte meg valami műszerrel).
    Kaptam instrukciókat, hogy éjszakára tegyem töltőre, majd rakjam vissza a kocsiba, és egy napig ne is menjek vele, mert ha lemerül megint, akkor dobhatom a szemétre.
    És most szépen lecsavaroztam a sarukat, de a fenének se akar megmoccani az a sz@r, nem tudom kiszedni, nem tudom töltőre rakni, mert azt sem találom, az apám meg utolérhetetlen, hogy megkérdezzem, hova rakta. :O
    Sajnos 17 év és 380 ezer km megteszi a hatását a kis szívódízel, 55 lóerős Golfomban. Az első hideg éjjel után már tojik arra, hogy nekem mennem kéne, inkább összerogyik. Najó... ez nem az ő hibája volt, hanem a Perion aksié... :(((
    De mintha szivatni akarna, pont így műszaki vizsga előtt 2 héttel, ott tesz keresztbe ahol tud (hengerfejtömítés kaputt, csöpörög az olaj, a kézifék olyan gyenge, mint a lepkefing hajnalban, a kormány kotyog, lazák az ékszíjak...) Jövő héten leadom a szerelőnél, és pár napig ott is marad, mire mindent megcsinál rajta és le is vizsgáztatja. Nekem meg majd rámegy a fizetésem...
    Amúgy nem lehet nem szeretni ezt a kis szerencsétlen tohonya négykerekűt... :)

Aktív témák