- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Starlink
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
Igen, ma olvasgatva már látom, csak éjszaka nem volt erőm nézelődni (és pl a "bittrex withdrawal limit issue"-ra keresve is inkább a változás tényéről szóló cikkek jönnek szembe, nem a panaszkodók).
Nem egészen értelek, linkeket kértél, soroltam párat, erre elolvasol mást
Abszolút egyetértek amúgy, nehezen esik megérteni, hogy miért/hogyan vág valaki bele olyanba, amit nem ért, a szabályzatot nagyjából legalább nem ismeri, nyelvvel/keresővel nincs elégséges viszonyban.
Tudom, ezt nem nekem írtad, de annyit megjegyeznék, hogy szerintem itt senkinek semmi baja nincs a verifikációval, vagy a szabályzattal. A baj az, hogy a Bittrex nem tartotta be a saját szabályzatát, illetve önkényesen megváltoztatta azt, mindenféle jelzés nélkül. Talán még ezzel sem lenne akkora baj, pénzmosás elleni törvények, etc..., kicsit elhavaztak ezekkel, gyorsan rendben kell tenni, oké. De az marhára nem oké, hogy ennek a "rendbetételnek" az árnyékában rengeteg embert elvágtak a hónapokra a náluk levő pénzüktől.
És nem igazán látszik az alagút vége, sehol nem olvasni olyat hogy lassan ugyan, de oldódnak meg az ügyek. Elvétve látni Twitteren meg itt ott, hogy egy-egy ticket ID-ra beírják hogy "solved", de ennyi. De ha már itt tartunk: szerintetek az normális és rendben van, hogy Twitteren kell könyörögni nekik? A support team miért twitterről oldja meg a ticketetek, miért nem a ticketkezelőben halad időrendben? Meg merem kockáztatni hogy ezek a "please solve my....", "solved", "thanks!" féle commentek és userek nem teljesen validak, főleg hogy ezzel is tele van a Btctalk, hogy ilyen jellegű Twitteres kérés, vagy panaszkodás esetén tiltást kaptak az azt beírok, nem pedig "solved" tweetet
Akinek egyébként válaszolnak hivatalos úton, az is jobbára abból áll, hogy closed-re teszik a ticketet, anélkül hogy valójában csinálnának bármit is, szóval lehet újranyitni, és elkezdni ismét a játékot. Vagy 1-3 hónapos válaszidővel bekérnek egy új dokumentumot, amire megírják hogy jajjj, ez sem jó, küldjél másikat.
Én bízom benne, hogy tényleg csak bénák, és az van amit kommunikálnak ("el vagyunk havazva"), de azt is el tudom képzelni hogy loptak tőlük, és úgy próbálnak meg talpon maradni, hogy a zárolt accountokon levő coinokból fedezik a dolgaikat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kriptovaluta adásvétel a topikban tilos!
- TCL LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kompakt vízhűtés
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mini-ITX
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...