Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz Foglalt név #10 üzenetére

    2.0i. 115 ló. Ha chippeled, kijön belőle 130 mondjuk. Viszont az egyik legjobb blokk, amit az opel csinált,



    Ez a dolog érdekelne, mivel az én masinám is C20ne mocival fut. A fizikai dolgokkal tisztában vagyok, de ez a szoftveres kicsit ködös. Kihozható C20NE-ből plussz 15 LE szoftversen? Én most hengerfej buherálásba kezdtem, de most felcsigáztad az érdeklődésemet.

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Foglalt név #10 üzenetére

    Eleg keves gyari turbos autoba van kovacsolt dugo meg hajtokar gyarilag, en ugy tudom konkreten csak az RS Audi-knal van, a tobbi az kutya kozonseges szeria dugos-hajtokaros...a dugattyu ala vannak teve olajspiccelok, amik olajpermettel alulrol hutik a dugotetot, oszt' kivanok. Meg az a bonyolultabb elektronika is olcsobb, ami ''vigyaz'' ra, mint egy db kovidugo, nemhogy negy. Persze egy bizonyos teljestmenyszint felett mar muszaj a kovidugo meg az acel hajtokar, meg cserelni kell -szinte- mindent, de ez nem a +30-50LE-s stage1 kategoria, ezt meg a gyari setup injektorai (stb-k) is kiszolgaljak, elbirjak. Viszont csak egy csavarhuzoval nem tudsz annyit okozni egy turbos auton, hogy egybol kovacsolt cuccok kelljenek bele, de tfh, hogyha valahogy megis felhuzod a nyomast es azt birja tartani a motor teljes rpm tartomanyaban a csiga, de nincs eleg benzin hozza, akkor a kovacsolt belso cucc is el fog olvadni.

    A C20NE-re meg asszem a C20SEH hengerfeje kell, azzal nagyobb lesz a kompresszio (9:1 helyett 10:1 koruli). A 204LE-s C20LET a C20XE-re epul, ami nem 8, hanem 16 szelepes, a 315LE-s EDS cucchoz meg fokent masik csiga kell, meg eleg nagy injektor, nem a vez.tengely...

    Kulonben meg kar szopni a C20NE-vel, mert amibol megcsinalod 145-150LE-sre, annal olcsobban kapsz C20XE-t, ami mar egybol annyi.


    hobizoli

    [Szerkesztve]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák