- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Vírusirtó topic
- Direct One (műholdas és online TV)
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NOKIA-
Ármester
Seat Cordoba 1.4 (+2002)
75 LE --> 86 LE
128 NM --> 145 NM- Megyek ma a magic tuningba fél háromra, most akciósan 39990-ért megcsinálják.
1 hete nézem, és ők igérik a legjobb teljeseítmény (LE - NM) növekedést, és kézelfogható adatokat adtak meg, ami nekem nem mindegy. Azt mondták lemérhetem futópadon is.
Nem egy Seat Cordobát csináltak már. -
kepeszt
tag
válasz dízelracer #73 üzenetére
megcsinálod 6 ért nekem?
-
-NOKIA-
Ármester
hű feledésbe merült a topic nálam sajna, bocsi.
Szóval: a különbség? 1.6os kocsikat szopatok az 1.4esemmel.
Komolyabbra fordítva a szót, eddig 3000től húzott csak, most már 2000től is húz, és sokkal jobban mint eddig.
Talán 1 másodperccel hamarabb érem el a 100-at, és 5500 helyett 6000nél tilt le.
Ha nem nyomom neki kevesebbet is eszik, de hát ehhez én még fiatal vagyok... -
bucu
csendes tag
Szerintetek érdemes egy 2000-es évjáratú 1,6os (100le) Opel Vectra B2-t meg chipelni? Nem versenyezni kell csak nincs szivem pörgetni és jó lenne ha lejjebb is lenni kis erőbenne (elég nagy a kasztni a motorhoz képest)
Kérdés: nem lesz-e baja a kocsinak (sokat használom és jó lenne ha menne még 200e km-t
hová érdmes vinni, ki ért hozzá közületek és hol csinálják meg tiszteségesen (esetleg olcson)Ki mit ajánl (15-16 ker elönyben
üdv
-
-NOKIA-
Ármester
Mindenképp érdemes megcsináltatni, kevésbé kell majd pörgetni, és így kevesebbet is eszik egy picit. A motor élettartamot nem befolyásolja.
Én a google-be keresgéltem chiptuningosokat, és a magic tuning volt a legkedvezőbb áron, és a legjobb teljesítménynövekedést ők ígérték. Ez 15 ker.
/ Az opellal (ezekre ritkább és nehezebb a chipet rakni) és a kerületekkel óriásit szűkítettél a körön, szerintem ebből le kell adnod. /
itt is van: [link]
Opel Vectra B 1.6 16V
73-82
100-112 LE
150-166
[ Szerkesztve ]
-
Budinszki
tag
Sziasztok . Ki szeretném tanulni a autó chiptuningot , nem tudjátok hogy ennek mi a menete ( googleba kerestem tanfolyamokat , de sajnos nem találtam :S )?
-
animatrix11
őstag
üdv
valaki rakatott be ilyensmit a kocsijába? hova érdemes vinni?
Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
O_L_I
őstag
Sziasztok,
Van itt valakinek SAJÁT tapasztalata az ATC-vel?
Csak jót olvatam róluk de jó lenne hallani pár ott csipplet kocsi tulaját is.
Egy jó cimborám évekkel ezelött csináltatta meg náluk a Corolláját és azóta is hiba nélkül megy neki. Megy mint a bolond és tényleg szemérmetlenül kevet fogyaszt mellé. -
MC Pite
veterán
Én az MMC-nél jártam, szívó 1.6os motorral.
A motor relatív népszerű, MMC és ATC maradt utolsó körben, majd úgy döntöttem a +20.000et nem éri meg a grafikon, találtam már 1-2 ilyet,és ha nem érzem/mérem, fabatkát sem ér a papír sem.Az enyém forrasztással ment (2007 Xsara Picasso 1.6 16V) és bő egy órába telt. Főként alacsonyabb fordulaton érezni hogy jobban tol, gyári házba való sportszűrő és prémium benzinnel próbálva. Tuningra a szűrő adta a végső lökést, mert kicsit elevenebb lett vele az autó, és kedvet kaptam még többhöz
Ha lesz 2-3 tankolás akkor írok konkrétumot, de idáig (meg az utolsó 30.000km-nyi vezetett tankolás alapján) úgy tűnik hogy amivel számoltam 3dl, az meglesz. Korábban a magasabb oktánszámú benzinből nem profitált az autó (a korábbi Picassom más motorral igen).A gyári teljesítmény 6000 helyett 4750en adja le kb, és 5500-6000ig a mostani maximumot (109ről kb 120), a max nyomaték alig költözött lentebb 4000ről 3850-re (147ről kb 163-ra). Nem egy, nem két oldal adatait néztem, 120-123 LE és 160-164Nm, 2-5 dl csökkenést írtak, reálisnak tűnik.
Km/h-ban ezt jelenti kb:
Adott fokozatban a nyomatékmaximumnak megfelelő sebességtől a teljesítmény maximumnak megfelelő sebességig: (km/h)
I: 33-49 (gy.telj.:39 t:45) gyári telj. 10km/h lentebb
II: 60-90 (gy.tel.:72 t:83) gyári telj. 18km/h lentebb
III:83-124 (gy.telj.:98 t:114) gyári telj. 26 km/h lentebb
IV:105-158 (gy.telj.:125 t:145) gyári telj. 33km/h lentebbEz egy kicsit jobban leírja mit érezni, mint az hogy 12%ot javult a gyorsulásom (de éreztem hogy picit túlforgattam, majd még mérek valamikor újabbat, csak ritkán van rá lehetőségem).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Erről a topikról el is feledkeztem.
A szokásoson kívül (rugalmasabb, hamarabb húz, stb) némi staisztika, nyári (5-10hó) fogyasztások:2012-2014
6,57l/100km (km-ra súlyozva, átlag 6226km-re)2015 (töltéscsere javítás+chiptuning):
6,04l/100km (7522km-re)Rugalmasságot még a hátsó dob cseréje előtt mértem, 80-120 IV: 12,3sec>10,3sec.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dr.Zoo
senior tag
Üdv!
Ha valakinek kell tapasztalat, akkor nekem van 5 év --> közel 100 ezer megtett km.
Alanya egy 2002-es 1.9 PDTDI VW Passat variant.
Gyári 132 LE --> 310 nm, optimalizálás után kb.: 150LE --> 360 nm.
Mérve nem volt, de amikor megvettem, egy Kollár Úr által írt szoft volt rajta, amit kis késéssel, de Mica-r-al átírattam."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Vigneau
félisten
Sziasztok!
Cegléd/Szolnok körzetben tudtok esetleg valamilyen megbízható, chiptuninggal foglalkozó céget?
Válaszokat előre is köszönöm!
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Harcsai
senior tag
Hali.
Van olyan tuning ami ki-be kapcsolhato?(muszski vizsga)iPhone11; iPad Air 3; Lenovo Yoga 510-14ISK i3-6006u 8gb
-
vacs
veterán
Sziasztok.
PT-Box benzines chip tuningdoboz van az 1.4-es sima szívó benzines Seat Cordobánkban (jelenleg valós 163.000 km van benne)!
Az autó idén lesz 14 éves, a tuning 5 éve van benne.
Nincs gyilkolva, 3000-3500-as fordulat fölé soha nincs forgatva.Kérdésem, hogy mennyire árt a motornak a tuning, érdemes lenne vissza alakíttatnom?
(^)(>.<)(^)
-
Elims
veterán
Sziasztok!
Vki ismeri a [Rigotech] -et?
A siófoki műhelyre lennék kíváncsi. -
Hoffer
őstag
Elég halott a téma de hátha, kihez érdemes vinni mostanság az autót aki megbízható is?
-
Tristis
őstag
Elég sokat olvastam utána a témának. Aki most megy neki ennek a dolognak, szerintem bátran vágjon bele. Én az alábbi szempontrendszer szerint járnék el:
- fontos, hogy mekkora motorból mekkora LE-d van jelenleg. Pl. 1,6 literes turbódízel motorból gyári 180 LE? Nem szabad tovább piszkálni! De ha csak 120, akkor még egy 15-20 lovat el kellene hogy bírjon még kényelmesen.
- a motorból készült erősebb verzió? Ha igen, addig biztos mehet a nafta! Kicsit azon túl is. ;-)
- szívó motorból kevés a várható eredmény. Olcsó helyen ugyanakkor lehet akkor is megcsináltatnám.Mennyi teljesítmény jöhet ki belőle? Hát bármennyi.... de biztos, hogy a főtengely csapágy, a hengerfej, a motor hűtése vagy úgy bármi akarja azt?! Ésszel.
Fogyasztás csökkentés hülyeség? Erősebb kocsival nehezebb lesz a lábad is... De igen, egy pár decivel kevesebbet fog enni a kocsi ugyanolyan körülmények között tempomattal.
Én szerintem az igazi áldás az, hogyha alul nyomatékosra van csinálva az autó, felül meg nincs piszkálva. Ha mégis megcsinálják úgy, hogy végig meglegyen az a plusz 15% többlet, tényleg csak meleg motornál használj teli gázt. Ne üvegeld stb.
Ami az unverzumnak Chuck Norris, az az NBA-nek Török Péter.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- BestBuy topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...