Új hozzászólás Aktív témák
-
_Fefe_
tag
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz katt777 #7385 üzenetére
katt777 : Ezek engem sem érintenek most, de gondoltam valaki majd hasznát veszi. Csak egy parányit humoros megoldás, hogy a "rendes" driver (10.1) megjelenésének napján már az azt foltozgató hotfix is napvilágot lát.
Scholes9 : Nálam elvesztették már az igényes mivoltukat akkor, amikor a 4870x2 esetében közel fél évet kellett várni egy normális driverre (pedig akkor az volt az aktuális csúcskártya), és még az sem volt tökéletes. (Kb. 1-1,5 éve lehetett)
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz Fejlesztő13 #13559 üzenetére
Próbáld a következőképpen eltávolítani, majd telepíteni a drivert :
1, Eltávolítod a drivert (vezérlőpult/program eltávolítása/ATI Catalyst Install Manager) Ne töröld le a "C" meghajtó gyökerében lévő ATI mappát !
2, Újraindítás
3, Az újraindítás után a "C" meghajtón lévő "C:/ATI/Support/11-3.../Config/InstallManager.cfg" fájlt megnyitod a jegyzettömb segítségével. A fájl megnyitása után, annak legalsó sorában lévő "WorkaroundInstall=false" bejegyzést módosítod, hogy a false helyett azt írod be, hogy true. Ezután lemented a fájlt. (Fájl/mentés)
4, C:/ATI/Support/11-4...../setup.exe ---> Innen telepíted a drivert
5, Újraindítás[ Szerkesztve ]
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz Fejlesztő13 #13569 üzenetére
Nekem azzal a módszerrel sikerült telepíteni a Catalyst-ot, amit korábban leírtam, amikor a telepítés során ilyen sárga kérdőjeles üzenet jelent meg a telepítés végén. (Valamelyik külföldi oldalon kukáztam a módszert, talán a Guru3D-n, de nem biztos.) Az eltávolításra - eltávolítás után - nem szoktam használni semmilyen Reg. cleanert (Pl.: Driver Sweeper), mivel korábban már volt vele rossz tapasztalatom, olyannyira kipucolt mindent - talán olyat is, amit nem kellett volna - , hogy semmilyen módszerrel nem tudtam telepíteni a drivert, még a karit sem ismerte fel a telepítő, és csak a win reinstall segített. Így azóta csak a gyári uninstallert használom.
(A korábban leírt módszerrel kapcsolatban : a gyári uninstall [Ati Catalyst Install Manager] a "C:/ATI/support/........" mappát érintetlenül hagyja és utána elvégezhető a módosítás, amit írtam.)
[ Szerkesztve ]
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz subaruwrc #13898 üzenetére
Tehetnél egy próbát így:
"
1, Eltávolítod a drivert (vezérlőpult/program eltávolítása/ATI Catalyst Install Manager) Ne töröld le a "C" meghajtó gyökerében lévő ATI (vagy AMD) mappát !
2, Újraindítás után a "C" meghajtón lévő "C:/ATI/Support/11-3.../Config/InstallManager.cfg" fájlt megnyitod a jegyzettömb segítségével. A fájl megnyitása után, annak legalsó sorában lévő "WorkaroundInstall=false" bejegyzést módosítod, hogy a false helyett azt írod be, hogy true. Ezután lemented a fájlt. (Fájl/mentés)
3, Ezután innen telepíted a drivert ---> C:/ATI/Support/11-3.../setup.exe
4, Újraindítás
"[ Szerkesztve ]
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz subaruwrc #13908 üzenetére
Szívesen. Nálam is előfordult már, hogy a driver telepítése elszállt hasonló hibaüzenettel, szintén win 7 64bit. Ekkor csak ez a megoldás segített, vagy a driver manuális telepítése (eszközkezelőből). Számomra is érthetetlen, csak néha bizonyos drivereknél, ismeretlen okból történik.
"Driver Sweeper"-t már nem használok, mivel volt hogy a használata után csak a win újratelepítése segített helyrerakni a rendszert.
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz eladohardver #13920 üzenetére
A mutató árnyékának engedélyezését kell csak megszüntetni, és a hiba eltűnik. Ha nálad nem is volt engedélyezve, akkor az esetedben a hiba nem is létezett.
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
-
_Fefe_
tag
válasz polonic #15950 üzenetére
Régebben előfordult egyes drivereknél nálam "Display driver stopped responding and has recovered" hiba, talán amdkmdag megjelöléssel, pedig nem használok semmilyen driver eltávolító progit csak a gyári eltávolítót. Ez különböző kártyák esetében is elfordult, még friss win mellett is.
Egy kis utánakeresés után találtam ezt az AMD oldalán : How to troubleshoot “Display driver stopped responding and has recovered”, ATIKMDAG.sys type errors
Itt kb. az oldal közepén van egy ilyen tanács - több más mellett is - az elhárításra, hogy
"- The operating system may have corrupt system / registry files
Try cleaning the operating system’s registry"
Talán tényleg előfordulhatnak olyan hibák, amikor csak registry tisztítás segít, de ennek ellenére én sem használok semmilyen ilyen jellegű programot.
"Az élet egy félkegyelmű meséje." - W.S.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...