Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #9750 üzenetére
Ez a SuperSampling hatása. Ennyire teljesítményigényes. Ezért nem engedi az AMD, hogy OpenGL vagy DX10/11 alatt erre hagyatkozzanak a fejlesztők, mert ezek az API-k gyorsabb megoldásokra is lehetőséget adnak. Azokat kell kihasználni, nem pedig SSAA-zni.
A képhibákat a kompatibilitás eredményezi. Azt mondta az SSAA-Tool fejlesztője, hogy nem garantált a tökéletes eredmény. Túl eltérő a játékok felépítése.
A Fraps-re való figyelmeztetés azért van, mert ez a program lényegében downsampling algoritmust használ, amitől meghülyül a Fraps képlopója és videófelvevője.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos666
nagyúr
Még a gamma/brightness-re valami tipp?
(Azon túl, hogy tekergessem el szemre a CCC-ben, mert valami egzuaktabb és korrektebb dolgot akarok, és az ilyen utólagos képmanipulálás árnyalatvesztésekkel jár, nem ezért szenvedtem napokat a spektrométeres monitorkalibrálással...)
Lehet keresek inkább valami más "régi nagy kedvenc" játékot.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Na, ez érdekes, SSAO nélkül nincsenek képhibák, és a teljesítménnyel sincs gond.
Ugyanakkor valami gyanús, mert 2.0-ról 4.0-ra állítva is alisinges még a kép (és még így sem lassul meg), mint ha nem is csinálna most semmit. De valamit csak csinál, ha az SSAO-val összeakadt...TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #9754 üzenetére
Aha, semmit se csinál, feltoltam 90-re, és ugyan olyan a kép, pedig biztosra vettem, hogy ebből appcrash vagy akár driverhalál lesz.
Bár bennevan a readme-ben, hogy be kell állítani a játékon belül a felbontást (bár nem részletezi, hogy pontosan hogyan). Ott még mindig 1920x1200 a legmagasabb érték, mint a monitorom felbontása. Lehet, hogy ez az átméretezéssel játszó program úgy működne, hogy feltolom a felbontást 3840x2400-ra, hogy ebben rendereljen, és az SSAA Tool ebből csinálna nekem 1920-as képet? A GTA IV-nél láttam valami effélét, de itt nem urott meg a limit a játék menüjében.
Kipróbálom valami más programmal is.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #9755 üzenetére
Valami nem stimmel a progival. SETTING_FORCE_SSAA=4.0 értékkel elindítottam az Assassins Creed 2-t (másik gyöngyszem, hogy az AC1 még DX10.1-esként kezdte, majd néhány bug miatt visszaminősült 10.0-ra, a második rész pedig eleve csak 9.0-ás, a harmadikat már 8.1-et fog használni, és az első patch kijavítja 8.0-ásra. ). Itt sem történik semmi. Mintha lenne pár apró képhiba (lehet "gyári", nem tegnap játszottam vele utoljára)
Bár lehet, hogy a csodaszuper másolásvédelmek tesznek be a dolognak, mert mindkettőnél eldurvultak e téren, és van kazalnyi indítófile, meg láncba fűzütt indulás... Most így néz ki a games.txt-m:
E:\Games\Riddick - AotDA\System\Win32_x86\DarkAthena.exe
E:\Games\Assassins Creed 2\AssassinsCreedII.exe
De mindkét játék mappájában van még pár exe file...Viszont... a settings.txt-t nem engedi felülírni, míg nem zárom be a játékot, úgyhogy mégiscsak betöltődik mindkettőnél. (Most AC-nél szerkeszteni próbáltam, Riddick-nél összeakadt az SSAO-val...)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Most nem volt célom AC2-vel játszani, csak ez volt kéznél tesztelni.
De ha már így előkerült, igen, kipróbáltam. Letiltott Catalyst AI-al már a menüben is villódzik a kép, mint az állat, Standard-re pakolva pedig elég alisinges a kép 8x-re és SusperSample-re tolt CCC csúszkákkal.Lehet, hogy a driverrel van gáz, majd felrakom a Guru3D-s [Modified] akármit, hátha. Addig maradhat, míg kijön a 10.7
De nem, mert legutóbb a ME2-vel játszottam, és ott működött a 2x SSAA (4-et nem bírt el, de a 2x is elég volt neki, illetve látványosan fedte el a recéket).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #9758 üzenetére
Az AI-t ne tiltsd le az AC-nél, mert nem tölti be a profilt. Azt próbáld ki, hogy az Adaptív MSAA működik-e AC2 mellett, mert az SSAA-t csak akkor engedi az AMD működni, ha az MSAA nem ad tökéletes eredményt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos666
nagyúr
Hát, azt is tudjuk pedig, hogy deferrend renderinges az AC. Vagy újabban már nem az...?
Jaaa, tényleg, lehet hogy az AC1-nél is csak a DX10.x-es verziókkal volt szopás, a DX9-essel nem. Az AC2 pedig DX9 only, úgyhogy akkor vélhetően pikk-pakk fut a sima MSAA.Mondjuk ettől én még örülnék, ha nem kötnék meg hat lánccal a kezem, hogy mit tehetek és mit nem. Ott a feature, és letiltják előlem. (Most mindegy, hogy adott esetben optimális-e vagy sem. Miért ne próbálhatnám ki? Az SSAA elvileg szebb, mint az MSAA, akár kompatibilis, akár nem, és főleg régi játékoknál, de erős kártyával és jól optimalizált játékkal miértis ne próbálhatnám ki bárhol...?)
Az AI csak úgy maradt, miután kipróbáltam a Riddick-et így is. Általában Standard-en hagyom.
Más:
Nem tudod hogy működik ez az xvYCC támogatás? Kicsit ködös ez most nekem, hogy ilyenkor a VGA vagy a megjelenítő végzi-e a gamut konvertálást.
Pillanatnyilag nem tudom kipróbálni, mert csak DP kábel van kéznél, de ha csak annyiból áll a dolog, hogy a VGA jelzi a monitornak, hogy milyen (pl. PC-n sRGB vagy AdobeRGB) gamutban van a forrás, amit küld, és a megjelenítő ennek megfelelően választja ki a 3DLUT-ot, akkor gyakorlatilag felesleges lenne átkötnöm HDMI-re, mert ugyan az lenne az eredmény, mint most, hogy kézileg raktam be a monitort sRGB presetbe.
Ha viszont a VGA konvertál, az igen érdekes lenne. Akkor finomhangolhatnám a CIE koordinátákat az EDID-ben, és vattamatt lenne a gamut emulálás. (Bár most sem rossz.)Illetve hogy van ez a DeepColor támogatás mostanság? Papíron a Radeon HD5-ök is támogatják, és most is kiszalad nálam a LUT-ból a 10 bit (mondjuk elvileg akár 12 is kimehetne -> talán majd HDMI-n), viszont csak FireGL és FirePro kártyákon engedi a CCC bekapcsolni a 10 bites frame bufferelés.
Na most, akkor mi a helyzet a D3D-s programokkal úgy általában? Egy D3D Full screen program képes 10 bites framebuffert használni Radeonokon is? Vagy akkor ez mégiscsak teljesen a professzionális kártyák kiváltsága? (És akkor a Radeonokon hirdetett DeepColor support csak arra vonatkozik, hogy a 16 bites LUT-ból tetszőleges bitmélységben engedi ki a képet. A 8 bites framebuffert pedig elsurrantjuk a szőnyeg alatt...?)
Tényleg, vajon mikorra saccolható az első játékmotor, ami 10 biten framebufferel? (Mármint 10 bit/color?)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Adaptív és sima multisample AA, 8x-en a csúszka, és akár Box, akár Edge-detect filter, az AC2-t nem érdekli (ahogy az SSAA sem).
Pedig rögtön a megjelenéskor játszottam végig, és akkor még úgy rémlik, hogy jó volt. Szóval: Egyre szarabbak a driverek! (Most felttem azt a guru3d-s remixdrivert.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Hehe. Visszaraktam a CCC-t application controlled-re, Box filterrel, sima MSAA-ra, és a játékban kértem 8x MSAA-t, errre ugyan úgy nem történik semmi. Egyszerűen nincs antialising OpenGL-nél egyik meghajtóval se, amit próbáltam.
Sőt!!! 9.10-es 9.4-es driverből származó OpenGL meghajtóval továbbra is bugos az SSAO is! Ahol tesztelgettem, ott még jó volt a padló, de bent a cellablokkban már csíkosak a falak.
VICC!
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
katt777
félisten
válasz sorbit_4 #9744 üzenetére
Hát, akkor ott az eredeti fájl formátumával van valami gond. Vagy mindegy, melyikkel kezded, mindig az 1.-t csinálja meg, a többit meg nem? Mert akkor kódolások között egy restart, vmikor meg majd egy OS reinstall.
janos666: ATT-ban ki lehet kapcsolni az új AA és AF-módokat, valamint szinte minden eljárást külön-külön, ha valami nem működne, vagy éppen az a baj, hogy igen. Sajna nálam a Rep. Com. semmiképpen nem hajlandó futni, vsz. annak simán kanyi már a HD4870.
Hát, én azt nem veszem be, hogy 10X pofán vágom, és nem sérül, ő meg engem 2X, és végem van. God-módban nem is sérülhettem volna, mégis akkor sérültem normálisan (mint a játék többi részében), és a csaj is. Lehet, hogy vmi kiakadt a szoftverben, de attól én még elküldtem az anyjukba a programozókat, mert rühellem az ilyen játékokat.
Fraps-szel azért nem mindig tanácsos együtt használni más szoftvereket, mert amúgy is lassítja a megjelenítést, ráadásul OSD-vel a grafikába is bezavarhat. Egyébként nálam is gond nélkül futott anno a gama.
Szopatós játékokhoz töltsd le a NoDVD fixeket, én is azzal védekezek a gépem és az OS szétbarmolása ellen. Túl sok a "védelem"-nek nevezett vírus és kémprogram.
ATT-szal lehet kényszeríteni AA-t OGL-ben, Borderlands-szel ezt csináltam. Minden szép volt, csak az Inv-ban lett rózsaszín a cuccok kontúrja.
Ha CCC-t használsz, és abban az van, hogy ne engedjen valamit, akkor hiába állítod be az ellenkezőjét, lecsalja, erről már írtam pár hete Heaven benchmark kapcsán, ahol anno a tripla puffert nem használta, hiába állítottam be. ATT-szal persze igen, rögtön ki is jött a hiba, miért nem engedi a CCC. Szóval meg kell értened, hogy az ilyen "kézmegkötések" azért vannak, hogy az egyszeri user ne találkozzon a rengeteg driver-hibával. Te meg még keresed is.
Ahogy látom, elfórumozgatsz egyedül is.Abu85: Na, a hajós pályán megint beszaggatott a hang, lefagyott a kép, aztán az egész gép, driver beállításokkal, ATT nélkül (viszont élnyújtás nem volt), szóval tutira el van szarva valami a meghajtóban, hogy egyes helyeken kiakad. Ahogy néztem, nagy tereknél lehet, bár ott sem mindig, hiszen csak a vár tetején, meg a hajó fedélzetén jött elő a bug.
DX10-11 AA naná, hogy gyorsabb, hiszen sokkal szarabb a minősége.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
janos666
nagyúr
válasz katt777 #9763 üzenetére
Próbáltam ATT-t is, az sem varázsolt AA-t OpenGL alá. Szerintem egyszerűen nincs meg a fullscreen antialising támogatás a driverükben.
Még szerencse, hogy Borderlands alatt nekem CCC-ből is volt SSAA bugok nélkül, mert az DX9, nem OpenGL.
Nem a hibákat keresem, hanem próbálom finomhangolni a beállításokat... míg ki nem derül, hogy nincs mit, mert ha kilépsz a default értékek keretéből, akkor darabokra hullik a kártyavár.
Elég régóta van már sorban 3 ATI kártyám, de még tovább voltak Geforce-ok, és még mindig nem szoktam hozzá, hogy semmi beleszólásom nincs a dolgok menetébe. Csak az a szerencséjük, hogy ritkán érzem szükségét.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #9760 üzenetére
Elég sok dolgot átírtak az AC2 motorjában. Valszeg ez nem tette szükségessé a DX10 támogatást. Azt nem tudom, hogy konkrétan, hogy működik a rendszer, mert sosem néztem rá jobban.
Az xvYCC támogatásnál, ha a kijelző is támogatja, akkor a VGA konvertál.
A D3D-s programok nagyon nagy többsége az RGBA-8888-at támogatja. Persze a D3D régóta lehetővé teszi az RGBA-1010102-es módot, de senki sem használja a játékokban, mert a 2 bit nagyon kevés a Z és a stencil értékekhez.
(#9763) katt777: Tedd fel a CCC-t is a profilokkal, mert alap dolog, hogy a drivert valaminek vezérelnie kell. Vagy az ATT-t vagy a CCC-t futtasd. Önmagában a driver nem elég, mert nincs meg a program, ami megmondja hogyan működjön.
A shader alapú AA-t DX10-ben és 11-ben a fejlesztő írja. Nem az API felel a minőségért, hanem a programozó. Az AVP-ben az AMD DirectCompute-os AA-jának a minősége jelenleg a legjobb, nem véletlenül azt alkalmazzák az SSAA helyett, mert látható különbség nincs, de a shaderes számítás csak -10%-os teljesítménybe kerül.(#9764) janos666: ATT-vel a régebbi drivereket érdemes próbálni, mert a program nem tartja a lépést a display driver változásaival. Ez okozza azt, hogy nem mindegyik driver mellett működnek a kényszerítéses funkciók. A jelenlegi ATT verzió a 10.3-as drivercsaládhoz készült, a 10.5 és a 10.6 már sok dologban változtatott, így hiába állítod az ATT beállításait, a driverben már rég nem azon a linken van az opció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos666
nagyúr
Hu, ez érdekes, és kellemes dolognak hangzik. Már csak két dolog:
- Az EDID-ből szerzi be a natív gamut CIE koordinátáit? (Vagy valahonnan máshonnan? Mert azt tudom, hogy ott el vannak mentve...)
- Milyen minőségben teszi ezt, és hol? (Milyen chromatic adaptation algoritmus fut le és hány bites értékekkek számol, illetve a feldolgozás mely fázisában?)Előbbi azért lenne érdekes, mert így át tudnám írni az EDID-ben (mondjuk azt is trükkös dolog flashelgetni , de nem lehetetlen...) megadott karakterisztikus értékeket a saját spektrométeres méréseim eredményeire, és még pontosabb lehetne a gamut emulálás (legalább is a 100%-os RGB értékek CIE koordinátái tekintetében...)
Utóbbi pedig amiatt kérdés, mert a monitorban saccra 12 bites 3DLUT van, és az RGBLevel kalibrálós VGA LUT-ból kijövő 10 bitet eresztik át rajta. A VGA tekintetében ide is 16 bitet tippelnék elsőre, de lehet, hogy csak a 8 bites framebufferben játszanak, és akkor több lehet a kerekítési hiba. Bár ki tudja, hogy gyakorlatban mi hogy jobb az adott esetben...
(Bár bitmélységre konkrétan csak a lineáris LUT-ok és az elektronika vannak megadva a specifikációban 12 bitesnek, és konkrétan még arról sem nyilatkozik sem a Dell, sem a Genesis, hogy az emulált gamutok hogy működnek. Csak feltételezem, hogy 3DLUT-al, mert az EIZO is így csinálja, és rohadt "drága" lenne realtime számolgatni, sokkal kedvezőbb a beépített 3DLUT, és túl szép ahhoz, hogy agyonig elnagyolt realtime számítás legyen.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Z(o)zz
tag
Megkérdezem újra.
Enable ITC processing mire jó?Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #9767 üzenetére
És még egy, amire nem is gondoltam: Elképzelhető, hogy az éppen aktív ICC fileból olvassa ki a koordinátákat?
Bár ez elég valószínűtlen, mert akkor felesleges lenne az egész xyYCC, az ICC fileból bármikor kiolvashatná a natív gamut koordinátáit, és bármiféle kimenetre megcsinálhatná a konvertálást, ha akarná.
Persze akkor:
A. Ki fizetne kemény pénzeket a 3DLUT-al működő megjelenítőkért?
B. Ki -"- az xvYCC támogatásért?Na, majd meglátjuk...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Csorbi
addikt
ITC Processing
ITC Processing has been available on ATI graphics cards since Catalyst 9.2 though it can have a positive or negative impact depending on your display device.
Enabling ITC Processing for DTVs* ITC processing is a feature that enables display processors to use the appropriate pixel data processing algorithms based on specific content type to ensure video quality.
* With ITC processing, the graphics driver enables the display to use its own video quality processing algorithms for movies played in full-screen mode on HDMI™ displays.
* Note: This feature is available only for DTVs connected with HDMI cables and may not be available for all systems.forrás: google
-
katt777
félisten
válasz janos666 #9764 üzenetére
A Borderlands nem OGL-es? Pedig nálam OGL-es hibákat produkált.
"Nem a hibákat keresem, hanem próbálom finomhangolni a beállításokat" - az egyik állítás kizárja a másikat!
ATT-szal van beleszólásod.hunfatal: Már megírtam priv.-ben. Hiába írsz akárhány helyre, ha nem vagyok neten, ha meg vagyok, válaszolok.
Abu85: Azon nőttem fel, hogy a driver vezérli a hardvert. Ergo azt várom, hogy a driverből MINDEN működjön HIBAMENTESEN! ATT/CCC finomhangolásra, felülvezérlésre lenne való. Az egy másik dolog, hogy AMD-ék a szar driver hiányosságait (azaz hogy nem tud mindent lekezelni) egy b.szott nagy CCC segítségével próbálják úgy-ahogy elleplezni.
Nálam eddig mindenben működött az ATT kényszerítéses módja.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
janos666
nagyúr
válasz katt777 #9772 üzenetére
Az fasza, mert Unreal Engine 3-at használ, és csak DX9-es renderpatch van hozzá.
Nos, a kiinduló ötlet az, hogy olyat keresek, amitől talán jobb lesz. Nem úgy ülök neki, hogy "próbáljuk meg hazavágni".Nekem is ez a sérelmem, hogy a CCC-s csúszkák nyilván (mindenek felett álló) erőltetésre lennének hivatottak (miután lepipáltad az alkalmazásvezérelt módot). Sőt, hogy a trükkös AA módok olyankor kellenének, mikor a sima MSAA csődöt mond, errefel letiltják a használatát, "mert hogy akkor sosem fognak multisample access-t használni a fejlesztők". De hát itt a jelenről és a felhasználóról lenne szó. Berakták az SSAA-t, hogy vedd meg a kártyát, de letiltják "mert a felhasználó hosszútávú érdeke így kivánja" (vagy mert adott esetben szerintük felesleges).
Kipróbáltam, nekem sem megy 10.6-al.
(#9771) Csorbi
the graphics driver enables the display to use its own video quality processing algorithms
Na már meg akkor mégsem a VGA konvertál, hanem a monitor
Bár ezt az ITC rövidítés most látom először, és nekem nem nagyon dobja ki a google az xvYCC szóval együtt keresve.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Milka 78
nagyúr
Sziasztok!Kéne egy kis segítség,mert sajna nem boldogulok...A legújabb Kmp-t használom és most váltottam Win7-re(hogy pusztulna el ) és az istenért sem tudom beállítani Adott egy 24 colos Benq monitor ami full hd-ban üzemel és adott egy 94cm-es Hd Ready tv,Ati 4870-es kari,mindez HDMI kábellel összekötve.Eddig úgy használtam,hogy a monitor full hd-ban ment,míg a tv 1280X720/50Hz-ben ment.A tévé mint kiterjesztett(extended)módban ment hiba nélkül.Most is életre tudom nagy nehezen kelteni,de a tv-n ahogy elkezdek filmet nézni, kinyújtja teljes képernyőre(nincs alsó felső csík).A Catalystban már szétállítottam mindent(már több Catalyst-ot is kipróbáltam 9.8,1.4,1.6),de olyan mintha nem is reagálna rá.Pl: a Catalyston az image scaling opcióból teljesen ki vagyok zárva"inaktív az "Image Scaling/GPU átméretezés" funkció, pontosabban nem tudok választani a 3 lehetőség közül, nekem a "képarány megtartása/maintain aspect ratio" kéne, de a középső van bejelölve és nem lehet átkattintani".Na pont ezzel az opcióval lehetett játszani a tv képarányával...Ebben tudna valaki segíteni?A röhej,hogy mindez XP alatt gond nélkül ment évekig.Ja és mindenképpen kéne ez a kiterjesztett megoldás,mert amíg a film megy a tv-n és dolgozni szoktam a monitoron,mindezt egy időben.
A válaszokat ötleteket és tippeket előre is köszöntem![ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #9772 üzenetére
Rossz következtetés, mert a display driver az csak rutinokat tartalmazza, vezérlés nélkül az nem ér semmit. A Catalyst is csomag, vagyis a driver nem csak a display driver, hanem a CCC-ből is áll. Az AMD azért szeli szét, hogy használhasd az ATT-t is ha akarod, de a vezérlő kell a hibátlan működésért, különben a drivernek fingja nincs mit kell betöltenie a rutinok tömkelegéből. Betölti a default profilozást és vagy működik vagy nem.
Nincs semmi elleplezve, csak nem vagy képes felfogni, hogy a DD és a CCC egy csomag. Az AMD az egyetlen gyártó, aki szétszedi a vezérlést a drivertől, mindenki más integrálja a vezérlést. Nem értem, hogy ez miért baj? Csak lehetőséget ad a gyártó, hogy külső vezérlést használj, amilyen az ATT.
Várj egy-két hónapot és az ATT-ben is működni fog a kényszerítés. Nem várhatod el egy független programozótól, hogy azonnal reagáljon a driver változásaira. Az ATT mindig egy-két hónapos lemaradásban lesz, mert a program fejlesztője későn kapja meg az aktuális driver dokumentációját. E nélkül, meg marha nehéz fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Gál István
senior tag
Fejlemények: Volt ugy egy ilyen gondom.
És most win7 reinstall után, ismét felraktam a 10.5-öt, de az overdrive-ban nem tuningoltam, csak a hűtést vettem kicsit feljebb, és láás csodát hibátlan a game!
Überlol ez a catalyst... Esetleg még arra gyanakszom hogy a lapom vagy a catalyst energiatakarékossági okokból visszaveszi a pci-e csatolót 8x-os sebességre, ugyanis írja a gpu-z hogy 8x-on van amikor 1000/1150-en volt a 4890 toxicom.
MIndegy, mostanra zsír lett és ez a lényeg.
-
katt777
félisten
válasz janos666 #9773 üzenetére
OGL profil kényszerítésével lett élsimításom, és ua. fekete kockás törlést "alkalmazta" a gama, amit Heaven OGL tesztben. Azt én is olvastam, hogy UE3 engine-t használ.
Sejtettem, hogy nem hazavágni akarod, nem is azért írtam. Ha AMD-nél megpróbálsz eltérni a driver ajánlástól, szinte garantáltan hibát fogsz tapasztalni.
Hát a marketing, az megy az AMD-nél, ahogy a 890-es chipset-et is besztárolták USB3-mal meg SATA3-mal, aztán 30-50%-kal van lemaradva az Intel lapjainak sebességétől (PH teszt). De a user megveszi, mert a chipset támogatja a fentieket, és hát igen, tényleg támogatja, még csak át sem b.sztak (ahogy a VGA-d is támogatja a SSAA-t). Csak hát, ugye, hogyan...
Még mindig a 10.6 van fent.
Abu85: Én pont azt írtam, hogy nálam működik a kényszerítés ATT-szal mindegyik meghajtóval.
Ha külön vezérlőprogram kell egy drivernek, akkor élek a gyanúperrel, hogy a meghajtó nem hibátlan, és a hardveres vezérlés hiányosságait szoftveresen oldják meg, ahogy anno a 3870-nél jó fél évet kellett várni, míg végre kijött egy 20% gyorsulást hozó meghajtó, addig szoftveresen foltozgatták a szemét meghajtójukat. Szóval nem kell mentegetni az AMD-t. Tegyék bele a hardveres vezérlést a meghajtóba, szoftveresen meg lehessen felülvezérelni, ha a user úgy kívánja, de amíg ez nem így van, az én véleményem nem változik. Akkor legalább tudni, mit b.sztak el a programozók, és mit az AMD.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SzlobiG
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #9780 üzenetére
És minden esetben tökéletes eredményt csinált, mert nem viccből van a kényszerítés profilhoz kötve. Emlékszem a Fallout 3-nál mennyi rinya volt, hogy az Oblivion CF profilja sokkal gyorsabb, csak a felhasználó hajlamos azt elfelejteni, hogy az AMD-nek a képminőséget is figyelni kell, vagyis akkor jó a profil, ha nem vesznek el a részletek a renderelés során. [link] , [link] , [link] - az Oblivion profilja viszont nem működik, mert ezt a problémát hozza elő. Hasonló képminőségbeli eltérés lehet, hogy egy garázsfejlesztőnek elfogadható, de az AMD-nek nem. Különbség van a hibátlan és a majdnem hibátlan megjelenítés között. Az ATT fejlesztője bevállalhatja a majdnem hibátlan választást, mert ő le is írja az ATT installjába, hogy semmilyen problémáért nem felel. Az AMD ezt nem teheti meg, így nekik mindenekfelett a hibátlan megjelenítést kell szem előtt tartani. Ha egy funkció ennek nem felel meg, tiltani fogják.
Pereljél. Persze semmi esélyed, mert az AMD is csomagban viszi hozzád a meghajtót, aminek része a Display Driver és a Catalyst Control Center. Az csak egy lehetőség, hogy az egyik komponenst kihagyd. Mi lesz a per támpontja? Nem tetszik, hogy a drivercsomagot modulokban is le lehet tölteni?
(#9784) SzlobiG: Ez a Driver csak egy OpenGL ES 2.0 tesztbuild. A fejlesztőknek készült. Arról az oldalról csak a HotFix jelzésű meghajtók készülnek a felhasználóknak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Franco9
tag
Üdv. az a problémám lenne hogy a cod2ben csak 20-30 fpsem van fullhd-ben, volt már fent win7 nemrég feltettem egy xp-t azon install után jóvolt(100+fps) de másnap megint visszaált erre a 20-30 fps-re konfiggal nincs gond a bad company 2 -t simán viszi full hd-be.
Catalyst 10.1-es van fent. -
Gál István
senior tag
válasz Franco9 #9789 üzenetére
Hasonló gondom volt a 4890 toxic/MW2 párossal, de:
-végül felraktam a 10.5-öt
-nem állítottam feljebb az órajeleket. (1000/1100-ról vissza alap 960/1050-re.)És minden jó lett ismét. Fogalmam sincs milyen bug ez hogy tuninggal kevesebb fpst kaptam, de most megy mint a szél.
-
Bali27
addikt
No.. Lehet tőtteni a 10.7et
http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx
-
Franco9
tag
válasz Gál István #9790 üzenetére
Felraktam a 10.5öt semmi javulás, de az is fura hogy a textúák is hibásak össze vissza vibrálódnak ahogy közeledek feléjük, mi lehet a gond?
-
Bali27
addikt
Felraktam most az uj Avivo-t is, mert át kéne alakitanom pár nagy méretü nyers filmet avira..
De se az aviket se semmit nem ismer fel.. Azt irja ki hogy
A kijelölt forrásfile, vagy nem támogatott video / audio formátumot tartalmaz, vagy nincs video/audio tartalma.Ez mi a fene lehet?
-
sorbit_4
tag
válasz katt777 #9763 üzenetére
Igen az 1.-et megcsinálja és a többit ugyanúgy nem. Mind XP alatt ATT-vel mind Win7 alatt Avivo konverterrel. Reset, újraindítás nem segít. Lehet hogy a fájlformátummal van a baj, de akkor miért csinálja meg szó nélkül pl. a WinX Video Konverter ingyenes változata (egész jó minőségben).
Tehát azzal megoldottam (ha kétszer hosszabb ideig is tartott). Nagy hiba nem lehet a formátummal, mert más programok megbirkóznak vele. Op. rendszert emiatt nem akarok újratelepíteni (szerintem az sem segítene). -
finest
őstag
Nekem a hdmi driver nem akar letölteni...
“Don’t shoot, I’m Globish.”
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8G LHR Videokártya
- MSI GeForce RTX 4070 12GB Gaming X Slim - bontatlan - 36 hónap magyar kisker garancia!
- Sapphire Pulse Radeon RX570 4GB OC videokártya OEM/Megkímélt/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- AMD Radeon ASUS RX 580 8GB OEM/Megkímélt/Friss MX6 paszta/Beszámítás/
- EVGA GTX 1060 6GB /Újszerű/Dobozos/Friss MX6 paszta/