Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #9750 üzenetére
Ez a SuperSampling hatása. Ennyire teljesítményigényes. Ezért nem engedi az AMD, hogy OpenGL vagy DX10/11 alatt erre hagyatkozzanak a fejlesztők, mert ezek az API-k gyorsabb megoldásokra is lehetőséget adnak. Azokat kell kihasználni, nem pedig SSAA-zni.
A képhibákat a kompatibilitás eredményezi. Azt mondta az SSAA-Tool fejlesztője, hogy nem garantált a tökéletes eredmény. Túl eltérő a játékok felépítése.
A Fraps-re való figyelmeztetés azért van, mert ez a program lényegében downsampling algoritmust használ, amitől meghülyül a Fraps képlopója és videófelvevője.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Háztartási gépek
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Külpolitika
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...