Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #9460 üzenetére

    Köszi, hogy ezt leírtad, mert ebből tökéletesen látszik, hogy nem érted a rendszer működését.
    A driver az csak a leírásokat és a rutinokat tartalmazza. Csak az alapértelmezett rutinnal képes a kártyát működtetni, mert a vezérlés hiányában nem mondja meg neki semmi, hogy milyen profilt kell betöltenie a játékhoz. Erre való a Catalyst vezérlőpult, ami ezeket az információkat tartalmazza. Az ATT is ugyanerre van, csak nem tartja a lépést az aktuális driverrel. Ez alapvetően kivitelezhetetlen mert az ATT fejlesztője csak az első RC verziókhoz fér hozzá, azaz közel 3 hét késésben van az AMD csapatához képest. Nyilván ebből a három hétből 5-6 hét lesz, hiszen az ATT-t nem konkrét csapat fejleszti, így a dokumentációkat is meg kell szerezni és még az esetlegesen felmerült problémákra is megoldást kell találni.

    Mivel a DirectX évek óta egyre több Caps bitet tartalmaz, így ez az állítás, hogy az alaprutinnal működnie kell valaminek nem igaz. A DX10+-os programok esetén ez lehetséges, hiszen ott nincs caps bit, de ott meg gond lehet a valós idejű shader fordítással, és a profilozás is kell az AFR feladatmegosztás szinkronizálására, és a képminőségben esetlegesen megjelenő hibák korrigálására. AFR-nél ez valós veszély, és ezt a gyártónak kell orvosolni.
    Ugyanígy működik az NV drivere is, csak ott kötelező telepíteni a vezérlőpultot a driver mellé. Az AMD-nél ez nem kötelező, mivel a driver működőképes vezérlés nélkül is. Persze ez hibákat is szülhet.

    (#9461) zack: A 10.6-os driver a patch-re van felkészítve, ami érkezik. Mivel számos hiba van még a játékban, amit a DICE nem javít, így előre kell dolgoznia a driveres csapatnak. DX10.1-ben és DX11-ben ott a hosszú töltési idő bugja, ami minden kártyák érint. Az AMD és az NV úgy védekezik ezek ellen, hogy előre lefordítja a driverbe a shadert és csak betölti. Mivel a patch nem jött meg időre, egy ez nyilván komplikációkat szült. Ez lényegében a multi-GPU rendszereket érinti, amire itt egy friss profil. Amíg a DICE nem oldja meg az alapproblémát, addig előre kell fordítani a shadereket, máskülönben hosszú lesz a töltési idő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák