Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szasanyi #15194 üzenetére

    A Rage esetében az AMD és az NV nem tehet a gondokról. Már mondtam, hogy CPU->VGA rendszerrel gyakorlatilag nem jó a motor. Majd ha minden integrálva lesz egyetlen lapkában, akkor nem jelent óriási terhet a méretes textúrák folyamatos átadása a PCI Express buszon keresztül. Kétségtelen, hogy az integrálás a jövő, de Carmack elszámolta magát. Ő már úgy gondolta, hogy 2011-ben nem lesznek VGA-k. Hát nem így lett.

    A BF3 esetében a problémákat az szüli, vagy szülte, hogy a programkód változáson ment keresztül a tervezett buildhez képest. Ezzel minden optimalizálás, amit az AMD és az NV a driverekbe épített nem úgy működik, ahogy kellene. Ez elég gyorsan javítható. Az AMD-nél már van CAP4, míg az NV is jön egy új driverrel novemberben. Szimplán nem kellett volna az utolsó pillanatban módosítani a programkódon, inkább később egy patchel, és akkor most nem lenne probléma. Egyébként a stuttering nem csak a driverektől van. A Hyper-Threading is ilyet okoz a BF3-ban sajnos. Még nem tudni, hogy miért, de kikapcsolt HT-vel nemcsak a sebesség nő, hanem a stuttering is megszűnik. Ide is kell egy patch.

    A Rage-et semmiképp sem varrhatjuk a gyártók nyakába. Főleg nem úgy, hogy Sandy Bridge-en, vagy Llano APU-n iszonyat hibátlan, mivel a motor igényeinek fekszik az előbbi két hardver. A BF3 esetében mondhatjuk, hogy hibáztak a gyártók, de látni kell, hogy a programkód nem tervezett változtatására reagálni kell, és ez időbe telik. Utóbbi esetben állandó kérdés, hogy mi a jobb ... a tervezett buildet gyorsan módosítani, ami hibákat jelenthet, vagy várni egy patchig, és akkor a gyártók is tudnak készülni a módosult kódra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák